Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

@ Ibas, je temp is echt hoog genoeg hoor, hij hoeft helemaal niet superhoog te zijn. Je hebt in ieder geval een heel mooi duidelijk kaartje, dus dat is al erg fijn. Veel plezier bij Ciske de Rat!

@ Bubsie, fijn dat de bloeduitslagen goed waren, nu maar hopen dat de clomid z'n werk goed doet!

@ Djaar, wat spannend zeg!! Hopelijk is het écht een goed teken, dat streepje maar het zou zo fijn zijn als hij binnen de tijd zou komen hè?! Hopelijk morgen, ik ga in ieder geval héééééééél erg voor je duimen!

@ Krokodieltje, mooi dat je temp weer iets gestegen is!

@ Butterfly, je maakt het wel érg spannend zeg! Gelukkig heb je vandaag veel afleiding, dan gaat de dag tenminste wat sneller!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    he Mosa hoe wordt de babykamer??

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Butterfly, volgens mij ben jij gewoon zwanger als ik het zo hoor....

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hij wordt vast heel mooi, maar we zijn nog niet zo ver :)
    Er zit in ieder geval een deukje in het ledikantje, dus daar gaan we morgen over bellen. Wel zonde natuurlijk.
    Zometeen gaan we verder met de commode en de kast, ik zal in ieder geval snel foto's plaatsen. Lief dat je ernaar vraagt :)

Fijn dat het nu al opschiet voor je. Zo'n ronde 'rust' lijkt me heel vervelend!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mosa,

Ik heb al een paar dagen niet getempt, en temp morgen pas weer een keer ;) ben benieuwd.

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Djaar, butterfly, ibas: het blijft spannend uitzien hoor, ik duim heel hard!

Mosa: hier gaat het prima eigenlijk. Zit nog altijd op mijn eisprong te wachten, heb wel al pijntjes in onderbuik en liezen, maar de afscheiding klopt er nog niet bij. Nog wachten dan maar. Daarna is het de vraag of we kunnen opstarten of dat we in de knoei zitten met eigen vakantie of die van de fertiliteitsarts....... moet morgen eigenlijk eens ff bellen of ik überhaupt wel kan komen of dat ze vakantie heeft. Heb in iedergeval 10aug een afspraak met echo en zoals het er nu uit ziet is dat voor mijn ongie. Misschien kan ik haar dan wel zeggen wanneer ik ongie ga worden (15dgn na eisprong) en kunnen we afspraken maken over opstarten.......

twinny

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @mosa balen dat er een deukje inzit, nu maar hopen dat ze hem snel ruilen

de maand rust is bijna om en ik heb een mooi tempkaartje, vanmorgen niet getempt omdat iemand me al om 7 uur uit bed belde, tja toen hoefde het niet meer.
    wacht nu ongi af en dan kunnen we weer plannen

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ff snel meegelezen en wat zie ik?? Djaar een licht positieve test?? Kei goed meid!!!!

Hier is mijn ongi trouwens gestopt. Heb er dus 2/3 dagen last van gehad. Dinsdag een telefonisch consult...

Ben er were vandoor. Ff bankhangen, want we zijn een weekendje weggeweest met onze carnavalsvereniging...

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    o meiden wat maken we het toch spannend met een aantal. ik hoop zo dat er eindelijk weer zwangeren onder ons zijn.
    Hier in elk geval geen roze meer gespot en mijn temp (oor) is nu 37,7!!

@Mosa; balen van dat deukje, inderdaad morgen even bellen en een nieuwe regelen zou ik denken.

@Twinny; klinkt positief hoor voor je.

@Ricmar; suc6 in de volgende ronde

@Nijn; 3 dagen is ook goed genoeg hoor (en lang genoeg hahaha) Rust lekker uit vandaag en maak je klaar voor de nieuwe ronde !!

Vraag me af of ik morgen ga testen of gewoon wacht tot dinsdag. nu denk ik dat het dinsdag wordt maar wie weet hoe ik er morgenvroeg over denk hahaha

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Djaar: Oh wat spannend!! Kruidvat testen geven niet zomaar een tweede streepje. Gewoon morgen weer testen :p denk niet dat je je nu nog in kan houden.

MP: Het is niet erg dat je er helemaal doorheen zit. Kan me er alles bij voorstellen. Ik hoop alleen voor jezelf dat je er een beetje uit kan komen. Sterkte

Ibas: Ik zeg ook zwanger!

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Was benieuwd of hier alweer nieuws was :) . Hopelijk straks dikke positieve testen voor Djaar en Ibas en Sammie en wie zat nog meer tegen dr NOD??
    En anders gaat de rest gewoon in augustus met mij mee ;) .

Het valt niet mee psychies bleh. Hoop echt dat ik hier snel vanaf ben. Mijn lichaam begint ook alweer te klieren heb steeds weer een blaasontsteking gevoel: pco pijn.. Betekend ongie. Temp is gekeldert naar 36.5

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @MP; ik wil jou een dikke knuffel geven, ik weet hoe je je voelt nu. Zo herkenbaar!! Zelf geloof ik nog niet in een positief resultaat voor mij nu en ben dus ook niet zo in mijn hummetje vandaag. De onzekerheid is killing. Doe maar duidelijk rood of duidelijk een positest. Ik hoop dat je er snel weer goede moed bij krijgt en het weer wat positiever mag gaan zien. KNUFFEL

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    MP, knuf van mij! Hoe lang is je lf meestal?

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ MP, knuffel meid !! Ik zit ook voor mijn nod ;)

@ Djaar, nog even volhouden meid, en dan heb je hopelijk meer duidelijkheid. En hopen die 2 strepen waar je op zit te wachten. En je kan gewoon morgen testen. HCG stijgt per 2 dagen, dus moet hij al meer zichtbaar zijn :)

@ Nijntje, fijn dat het bloeden is gestopt meid.

@ Ricmar, succes in de volgende ronde !

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sammie, spannend, ben benieuwd naar je temp morgen!

@ Twinny, fijn dat het goed met je gaat! Lastig lijkt me, om alles goed te plannen rondom vakanties. Ik kan me voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk verder wilt, maar eerst maar eens afwachten hoe het er 10 augustus voor staat.

@ Nijntje, ben je spontaan ongesteld geworden afgelopen week? Ik zie dat je eind augustus terecht kan bij het andere ziekenhuis, dat duurt nog best lang. Gaat het verder een beetje met je?

@ Djaar, spannend wanneer je gaat testen!! Ik ben erg benieuwd en het zou natuurlijk súper zijn!

@ MP, bah, een lage temp :( Balen zeg, en ik vind het zo sneu dat je je zo rot voelt. Knuffel!

@ Butterfly, ik ben benieuwd of je je morgen nog in kunt houden, spannend wordt het in ieder geval! Succes!

@ All, ik heb een vakantiefoto geplaatst (met hoofd), dinsdag volgt een nieuwe duidelijkere buikfoto.

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Thanks voor al jullie lieve berichtjes :) .
    Ik moet de 30ste ongesteld gaan worden en mijn LF, 1x 14 dagen en 1x 13 dagen.

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, leuke foto meid ! Ook leuk om is een gezicht te zien achter een naam :)
    Ik denk wel dat ik me morgen in kan houden !
    Ga dinsdag ochtend een test doen voordat ik ga douchen als hubbie ook wakker is. En anders probeer ik zo stiekum mogelijk uit bed te sneaken ;)

Liefs !

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Mosa: sta je daar bij Cirque du Navacelles (Frankrijk)? Lijkt er op!

@ All: Als ik mijn tempkaartje bekijk zeg ik: geen ei. Als ik naar mijn lijf luister zeg ik: wel ei (dag 14 of 15). Ik had namelijk buikpijn, hoofdpijn en pijn in de borsten. Dat is nu weer zo goed als weg.
    Ook heb ik nauwelijks afscheiding nu.
    Nou ja, we zien wel over twee weken...Maar als ik keurig over 2 weken een menstruatie heb (of beter, een positieve test :) ) dan is dit de laatste keer tempen. Wat heb ik er aan al sik mijn ei er toch niet mee vind? Dan ga ik aan de ovulatietesten. Of aan Gravitamon natuurlijk :D

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; leuke foto !!! Zo te zien is de vakantie je goed bevallen.

@Butterfly; knap hoor dat jij zo kan wachten met testen.

@All; en vanmorgen weer een hoge temp maar geen vaag lijntje (ook niet na een uur), maar ook geen ongi. Ik weet het dus niet meer maar heel eerlijk denk ik dat ik toch ongi ga worden. Het zou me echt verbazen als het anders is.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nieuwe ronde is inzicht tem is erg gedaald vandaag, wel weer korte cyclus (afgelopen maand de oude tabletten van vsm opgemaakt) zouden de langere cyclussen dan toch komen door de etos pillen?

we zullen zien wanneer het doorbreekt.
    als ik nu ongi wordt heb ik een cyclus van 23 dagen.
    wel erg kort

Deel Deze Pagina