Hey meiden ! Hoe is jullie dag vandaag? Ik begin hier langzaam de zenuwen te krijgen voor morgen!! Liefs..
@Butterfly; ik ben helemaal van mijn zenuwen af hahaha, heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden of zo. Ik ben wel erg benieuwd naar jou test, jij moet gewoon zwanger zijn!!! Hoe laat denk je morgen je goede nieuws hier te melden?
Hihihi Djaar, ik wil zo vroeg mogelijk testen morgenochtend. Probeer gewoon het bed uit te glippen en dan snel naar de wc. Aan de ene kant wil ik mijn wekker zetten om vroeg op te kunnen, maar dat hoort hubbie natuurlijk Dus ik zet mijn ''eigen-gevoel-klok'' wel.. Dat lukt soms ook Ik heb ook geen gevoel van een naderende ongi, wel veel witverlies.. Dat heb ik ook nog niet gehad voor mijn ongi. Enne, jij bent ook gewoon zwanger, punt uit ! Ging jij morgen ook nog testen??
@Butterfly; mijn mannetje is niet thuis vannacht dus ik kan testen zoveel ik wil zonder gepakt te worden hahaha. Heb net even ziten neuzen maar ik vondt foto's van testen die op de mijne lijken bij Ninja2 kijk maar eens of je haar album kan vinden. Ik krijg trouwens een negatieve test al geneens op de foto laat staan een vaag positieve. Enne ik vindt het prima als we samen zwanger mogen zijn hahaha Ik ga zometeen naar huis (en zo snel ik kan mijn temp opnemen) dus ik meld me waarschijnlijk morgen pas weer. Enne ik weet zeker dat jij geen wekker hoeft te zetten maar gewoon netjes op tijd wakker wordt.
@ Djaar, meid ik ga even kijken (*aanvulling*) als jou testen er ook zo uitzien, ben je gewoon super zwanger meid !!!! Ik wens je een fijne dag/nacht, en dan spreek ik je morgen weer. Hopelijk hebben we beide dan goed nieuws !! Liefs !
Hey meiden ! Sorry maar moet even van me afschrijven, ik ben zo zenuwachtig........ Het liefste wil ik nu al testen! Maar weet dat ik teveel heb gedronken! Duimen jullie mee voor morgenochtend?
Ikke1980: succes bij de gyn dadelijk en ik vind je kaartje beetje vreemd, want hoort toch naar beneden te gaan of te blijven na je ongi? ======= ik heb dit vandaag voorgelegd aan de gyno en die zegt dat het mogelijk is omdat ie heel langzaam gestegen is. en nu weer naar beneden gaat en heb over ongeveer 5/6 dagen me ei al volgend de gyno eitje was vandaag al 18mm. verder heb ik te horen gehad dat we weer mogen klussen...... en dat we nog ff tot dec zelf moeten proberen en daarna komen we op de spoed lijst.
Hoi meiden, @ Butterfly, gelukkig nog steeds spannend bij jou!! Ik heb je kaartje nog eens bekeken en vroeg me wel af of je overwogen hebt of je eisprong niet op dag 15 is geweest in plaats van op dag 12. Of denk je hem gevoeld te hebben? Spannend dat je vanmiddag een sollicitatie had! Is het goed gegaan? En om wat voor soort baan ging het als ik vragen mag? Ik zou toch echt even wachten tot morgenochtend met testen, hoe graag je het ook nu wilt doen! Ochtendurine is nu veel beter, dus nog even geduld hebben. Probeer vanavond een beetje afleiding te zoeken (leuke film kijken ofzo), dan op tijd naar bed, dan is het zo ochtend. En tuurlijk duimen we mee, héééél hard @ Liesben, ik weet het zo even uit mijn hoofd niet meer, maar de foto is of genomen in de Ardeche, bij Gorges d'Ardeche of in de Provence vlakbij de Mont Ventoux. Cirque du Navacelles zegt me niets, waar ligt dat? Lastig dat je zulke onduidelijke tempkaartjes blijft houden! Dan heeft het idd niet zoveel nut, misschien zijn dan ovulatietesten idd beter. @ Djaar, spannend, spannend!! Ik ben zó benieuwd en hoop op supernieuws! Alvast veel succes bij de gyn morgen, hopelijk kun je hem/haar een tweede streepje laten zien! @ Ricmar, hopelijk duurt het nog eventjes voordat je ongesteld wordt, een iets langere lf is vaak beter. Maar het blijft altijd afwachten, wel fijn dat jullie dan weer verder kunnen! @ Ibas, lekker dat je een paar dagen richting de kust gaat, lekker genieten! En hopelijk nog een hoge temp als je terug komt! @ Sammie, mooie hoge temp weer! Je hebt iedere keer van die mooie kaartjes, hopelijk nu een keer met andere afloop! @ Nijntje, dat wordt een hele onderneming dan, als je zover moet reizen naar het ziekenhuis! Maar wel fijn dat de afspraak nu in ieder geval staat, dan kun je er een beetje naar toe leven. Tot die tijd in ieder geval lekker genieten van je vakantie, en leuk dat jullie naar Portugal gaan! @ Britt, vervelend dat je verkouden bent, beterschap! @ Ikke, hoe was het bij de gyn? @ Bubsie, idd een lage temp vergeleken met normaal. Ik weet alleen niet of het door de clomid kan komen
@ Ikke, fijn dat jullie in ieder geval weer mogen klussen, en wat een groot eitje al zeg! Nu maar goed aan de klus
me ventje ligt nu te slapen dus hij moet straks aan de bak de gyno wilde in de eerste instantie geen echo doe maar ik heb het zelf aan gevraagd..... want wilde toch weten of alles goed zat hij gekeken en alles was heeeel mooi van binnen. een mooi eitje van nu al 18 mm en een slijm laag van ongeveer 4 mm/cm(ben ik ff kwijt) volgens hem zou ik me ei al eerder hebben omdat ik vandaag al witte afscheiding had en dat is meestal een voorbode van je ei...... teminste bij mij
butterfly ik kom morgen meteen ff kijken hoor. Enne vergeet niet de test en een opvangbakje, tenzij je er over heen gaat piesen, in de badkamer klaar te leggen...... twinny
@ Twinny & Mosa, ik heb mijn ei zeker op dag 12 gevoeld.. Had al vanaf dag 9 last van mijn liezen en dan 12 was het extra erg.. Ik ga morgenochtend testen, bakje ligt al klaar in de wc, en de test in de badkamer. Loop dat stiekum door naar de wc . Overheen piesen gaat niet, heb KV test, die 2 voor 5 eurie Ik zit nu ondertussen heerlijk in bad, dan nog even tv kijken en als ik kan slapen ( slaap al een hele week slecht ) lekker vroeg naar bed Sollicitatie, ja ging goed. Ze had alleen geen werk meer op de plek waar ik gesolliciteerd had. In de thuiszorg. Maar ze wilde me heel erg graag ''hebben'' dus ze gaat werk voor me zoeken binnen de instelling Liefs
Me temp is vandaag iets omhoog gegaan.. Ik zal kijken of ik morgen mijn kaartje nog ff kan plaatsen (want dan is ie vast weer lager). Jij beterschap meid!! @ Bubsie, Clomid kan wel invloed op je temp hebben maar vaak is dat alleen maar een teken dat het werkt . Duim voor je. @ Butterfly, Jij krijgt morgen vast een hele mooie test in je handen Duim voor je!
@ myprecious: dank je wel! laten we hopen dat het indd werkt. thanks voor duimen! @ butterfly ik duim voor een vette positieve test voor je!! oja, en MP weet je ook of je ontzettend moe kan zijn van de clomid. want ik ben echt versleten. lijkt wel of pfeiffer heb. heb ik al eens gehad, toen voelde ik me ook zo moe. dus ga nu dan ook lekker naar bed. morgen om 6 uur gaat de wekker weer pfff... Knuffel voor ieder die hem nodig heeft!
@ bubsie, ik ben al heel lang moe, sinds ik met de pil gestopt ben is dat gekomen. Maar door Clomid kun je ook moe worden idd, staat als het goed is ook in de bijsluiter.
@ MP, hopelijk morgen toch weer een hoge temp, het hoeft nog echt geen verloren ronde te zijn hoor! @ Djaar en Butterfly, dit topic kan wel weer wat goed nieuws gebruiken, dus doe jullie best 8)
nou meiden, het moet niet gekker worden hoor. Mijn temp blijft constant (hoog dus), ik heb geen enkel signaal van een naderende ongi of zwangerschap. En ik heb vanmorgen natuurlijk weer getest (dit keer met twee verschillende kruidvattesten, ja ik ben raar) en HELEMAAL niets!!!????!!!!! O ik hoop dat ik niet ongi wordt vandaag en dat de gyn me uit mijn onzekerheid kan verlossen. Wat duurt het nog lang tot dat het 15.30 is !!! @Butterfly; ik hoop zo dat jij goed nieuws hebt!!!
Djaar dat meen je niet??!! Je kaartje ziet er idd hoopvol uit.... Wat een rot situatie zeg. Hopenlijk dat je gyn indd je meer kan vertellen. Ben benieuwd! En bytterfly; weet jij al meer? Ons weekje weg is een beetje letter en figuurlijk in het water gevallen . De hele dag regen gehad dus we zijn maar weer thuis. Ach ook wel lekker. Mijn temp is weer ietsje pietsje gestegen. Maar vind het ook zooooo eng om te testen. Ik wacht liever of mn ongi gaat komen... Stom he .