Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Ibas; wat jammer nou dat je vakantie al zo snel weer afgelopen is!!

Ik zou bijna denken dat net dit weer een ronde met een lange (14+) lf is. Die heb ik weining maar ik heb ze wel. De laatste keer had ik op dag 11 al bruinverlies. Maar ik heb ook een keer op dag 15 pas de eerste signalen gehad. Het blijft raar.

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Dat is ook het lastige vind ik. Mijn cyclus is ook niet helemaal stipt, en de ene keer heb ik al 5 dagen voor mn echte ongi bruinverlies en de andere keer pas 1 of 2 dagen ervoor. Nu ook nog helemaal niks, maar verwacht hier verder niks van. Onze lichaampjes doen lekker wat ze zelf willen en dat is elke keer weer wat anders.

Tsja is wel jammer ja, aar om nou met rotweer de hele week in t huisje te zitten met niks. Nee daar had vriendjelief niet zo'n zin in. Begrijp t wel. Vermaken ons hier ook wel. Vind het al fijn om lekker een weekje samen te zijn!

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Ibas; jouw temp stijgt dan wel weer mooi. ik zou bijna zeggen waag eens een testje!! Maar ik vindt het knap als je zo lang kunt wachten.

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ja ik durf niet haha. Ben zoooo bang voor een teleurstelling. Wachten opmn ongi is ook niet de beste oplossing denk ik, maar durf nu nog niet te testen. Ik heb er goed over nagedacht en wil liever een vette streep dan een twijfelachtig licht streepje. Of mn ongi komt nog natuurlijk... geen idee. Ik weet niet wat mn temp doet vlak voor mn NOD.

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    daar kan ik me wel in vinden hoor (ik ben nu juist door die vage testen erg onzeker geworden).
    Ik hoop dat je wachten beloond gaat worden!!

Waar blijft Butterfly, is die al aan het vieren met haar mannetje??

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Butterfly, Waar ben je????

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Djaar, ow meid wat erg :( Veel succes vanmiddag ! Dikke knuf.

Hier.......................................................

En hele lichte posi test :)
    Ben wel erg bang maar ook heel blij, ga vanavond of morgen nog een keertje testen..
    Ik zet nadat ik mijn berichtje heb geplaast, een foto in mijn album ;)

Op de foto zie je hem minder goed als in het echt..

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Britt; die temp van jou gaat ook al zo goed!!

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Butterfly; helaas zie ik niets op je foto, waarschijnlijk is ie dus net zo vaag als mijn weekendtesten. Ik hoop dat je vanavond of morgen een duidelijkere krijgt!!

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Butterfly, Tis heel moeilijk te zien. Hoop voor je dat hij snel duidelijker is.

djaar, idd gaat het nu nog goed. Weet als het goed is over 5 dagen al meer. lf is meestal maar 11/12 dagen.
    Hoop dat je gyn je idd meer duidelijkheid kan geven.
    Je kaartje ziet er echt super uit! Daar ligt het niet aan.

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik ga proberen om een duidelijkere foto te krijgen. Maar heet leuke is, in het echt zie ik hem wel :)
    En wel beter als toen ik mijn vmk had !!!

2e foto staat in mijn album !

12. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ik zie ook niks :(. Hopenlijk 'zien' wij het allemaal verkeerd en test je de volgende x duidelijker!
    Is ook lastig te zien op een foto he.

Spannend!!!

(en hierom durf ik dus nog niet te testen; zou gek worden van een hele lichte streep :))

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja idd ! De vorige keer werden ze bij mij maar niet duidelijker. Was toen wel zwanger. Daarom geloof ik met dit streepje dat het ook gelukt is. Hoop alleen dat hij wel duidelijker word..
    Zal ik nou wel of niet de stad ingaan??

Liefs

14. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Spannend hoor! De stad ingaan? Waarvoor? Of heb ik iets gemist?

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Wilde rompertje kopen voor hubbie met I love papa.. Want hij is morgen jarig ;)

16. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Oja had ik idd wel gelezen, sorry :). Als jij ervan overtuigd ben dat je test positief is (wij zien het niet op de foto, maar kunnen het verkeerd hebben natuurlijk;)), dan zou ik wel een rompertje halen. Kan altijd de volgende ronde van pas komen :D.

Of je kan morgenochtend nog een keer testen en aan de hand van die test alsnog even de stad ingaan...

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nou morgen de stad ingaan gaat helaas niet .. dan komt mijn moeder.
    Dus ik haal hem vandaag, en dan zie ik morgen of vanavond wel hoe het afloopt. En anders leg ik hem gewoon in de kast.
    Al zie ik op mijn test (voor mij) een overtuigend streepje ;)

18. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Precies :D. Volg je gevoel!!

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Butterfly; je kan het maar in huis hebben (wel goed verstoppen dan). Ik heb al tijden geleden (toen ik zeker wist dat het raak was ahum) een boekje gekocht voor papa worden. Het ligt verstopt in huis en het wacht tot de dag dat het zo ver is. Ook voor mezelf heb ik het boek 'krijg nou tieten' gekocht. Ik heb de inleiding gelezen en de achterkant. Daarna heb ik het ingepakt en in de kast gelegt met de belofte dat zodra ik zeker weten zwanger ben, ik het ga uitpakken en elke week een hoofdstuk ga lezen.
    Om het nog erger te maken heb ik wat kleertjes gekocht voor de kraamvisite bij mijn nicht (wat ik even aan het uitstellen ben) maar daar zit 1 pakje bij welk mijn vriend en ik zo leuk vinden dat we besloten hebben het te houden hihi.

OOOOOO als we nu maar snel zwanger zijn!!!

20. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Die neiging had ik vd week ook. Ik liep voor een kraamcadeautje in de prenatal en zag de speen i love papa en wilde hem ook al zoo graag kopen voor het geval dat.... Maar heb t niet gedaan. Vond het een beetje te overmoedig van mezelf. Maar als ik dit nu zo lees... zo vreemd is het dus niet ;)

Deel Deze Pagina