Goedemorgen, @ Djaar, wat balen zeg Vreemd dat er nu helemaal niets van een streepje te zien is en dat je dus nog steeds geen duidelijkheid hebt! Dikke knuffel, ik hoop dat het alsnog goed komt! Alvast veel succes vanmiddag bij de gyn! @ Butterfly, wat spannend Ik wacht nog even met feliciteren, maar het ziet er heel goed uit voor je! Ik zou morgenochtend nog een keertje testen, weer met ochtendurine. Dan zul je zien dat het streepje iets duidelijker is. Heb je wel een beetje kunnen slapen? @ Britt, wauw, mooie stijging! @ Ibas, helemaal wauw, wat een superkaartje!! Spannend dat je nog even blijft wachten, maar op basis van je kaartje zou je denken dat het er goed uit ziet. Helaas is dat geen garantie, maar het kan maar zo wel zo zijn @ All, fijne dag!
@ Mosa, ik heb als een blok geslapen !! Hahaha, maar toen ik wakker weg, lag hubbie dicht naast me dus kon moeilijk stiekum uit bed Maar het is me gelukt, hij heeft niks door. Ik heb nog 3 testen in huis dus dat moet goed komen
Ja mn kaartje ziet er hoopvol uit ja, maar daar heb ik er meerdere van gezien hier en die eindigde ook in een menstruatie, dus ik probeer echt mn hoofd koel te houden. Zegt ze heel stoer
Hoi meiden MP: gekke vraag misschien, maar heb je ook al eens je schildklierfunctie laten controleren? Djaar: balen dat de testen negatief blijven............ ga hard voor je duimen dat de gyn uitsluitsel kan geven en ook bloed laat prikken voor je HCG gehalte..... Ibas: jou kaartje lijkt beetje op mijn zwangerschapskaartje van Zoë........... volgens mij ben je echt hardstikke zwanger hoor!! Butterfly: blijft spannend bij jou........ Brit:mooi kaartje hoor..... Hier nog hobbelen, maar net wel ff met de fertiliteitsconsulente gebeld om te vragen of er überhaupt wel kan opgestart worden in de vakantieperiode. Fertiliteitsarts heeft namelijk vakantie, maar is er 10 aug wel. Maar kon gewoon, dus maakt niet zoveel uit wanneer ik ongi wordt, als maar niet in me eigen vakantie is. Maar denk dat ie dat niet gaat halen!! twinny
kan ik me voorstellen meis. als jij denkt dat het goed zit, ga dan lekker naar de stad. Toen ik de laatste keer zwanger was, voelde ik dat het niet goed zit en had ook helemaal geen zin om wat te kopen........zegt genoeg denk ik. Je kunt natuurlijk ook testen met een clearblue indicator, die geeft ook vroeg al aan of je zwanger bent.......... twinny
Ik voel aan mijn lichaam dat het goed zit. De vorige keer voelde het ook niet goed, en is het ook misgegaan ! Maar ben gewoon erg bang. Ga lekker naar de stad voor de afleiding. En ga vanavond nog een keer testen. Proberen niet zoveel te drinken ! En morgenochtend nog een keer. Hubbie wilt morgen samen testen.. hihi, en de hele dag maar vragen, wat ga je doen in de stad????? Liefs
Mosa, gefeliciteerd met je 26 weken ! Butterfly, ik hoop het zo voor je. Ik heb de foto nog even in negatief gezet, maar ik zie nog niets. Misschien komt het nog niet duidelijk genoeg over. Ik zal het met mijn eerste test ook nog eens doen, in negatief zetten. Veel plezier in de stad! All, mijn temp doet nog raar......zal wel normaal zijn. Ik hoop wel dat ik een eisprong krijg, maar dan moet mijn temp eerst naar de 37 graden (mijn normale temp). Zucht........
Joehoe, eindelijk goed nieuws!! We mogen proberen zwanger te worden!!! Als ik nu zwanger raak, moet ik een afspraak maken bij mijn eigen gyn. Raak ik niet meteen zwanger dan moet ik naar Haarlem. Mijn linkerkant van mn baarmoeder zit zo dicht dat er echt naar gekeken moet worden... Als ik nu zwanger raak, nestelt het vruchtje zich rechts en door het groeien van mn baarmoeder raken de verklevingen links los. De kans dat ik zwanger raak deze ronde is klein, maar hij is er wel!!! Na al die tijd positief nieuws, ik kan het niet geloven!!! Djaar, balen van je nega test, maar nog steeds niet ongi... Butterfly, je maakt het wel heel spannend hoor... Maar alvast een voorzichtige felicitatie!! Loe, fijn om weer iets van je te horen. Je cyclus kan behoorlijk van slag zijn na een MK. Ik weet er helaas alles van... Liefs, een super vrolijke nijn
@Nijn; en dat is het goede nieuws wat we nodig hadden op deze onzekere dag!!! Helemaal goed en nu veel suc6 haha
@ MP, ja zou indd ook moe kunnen zijn van de clomid. daar ga ik dan maar van uit. want wat ben ik moet zeg. maar ik slaap snachts ook super slecht omdat ik het bloedheet heb. en lig te baden in het zweet. echt vies! en ik las op internet dat dat ook van de clomid kan komen. ik lees de bijwerkingen meestal niet in de bijsluiter want geheid van ik ze krijg. kan er beter niks van weten en later pas kijken v an he, zou dat door die pillen komen of is er iets met me?. kga zo ff liggen dutje doen, daarna ff brokjes halen voor mn hond.
@ Butterfly, ik zie hem wel echt heeel licht. Ik duim voor je dat het deze x wel goed mag gaan. Hopelijk heb je morgen een meer zichtbare streep!!! @ Djaar, jeetje zeg je temp is nog zo mooi! Daar moet een posi test bij, hoop echt dat die nog komt hoor. Dat je iemand bent die laat posi test . Daar hebben ze volgens mij op geprikt.. Bij mij was echt heel veel niet goed maar ik heb het niet kunnen onthouden wat er allemaal mis is.. Maar hoezo dan?? @ Nijntje, geweldig nieuws meid!! @ Bubsie, haha ja dat komt idd van de clomid daar heb ik zelf ook last van flink irritant, maar over een paar dagen is het weer over hoor let maar op. Zoals ik zelf al dacht is mijn temp vanmorgen weer gedaald en ook een heel stuk!! Wow nou laat mij maar ongie worden. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Bekijk bijlage 6450
Balen MP, zo''n daling......ppppppffffffff Een te trage schildklierfunctie zorgt ook voor moeheid, gewrichtspijnen, gewichtstoename en labieliteit. Je voelt je niet lekker in je vel, bent emotioneel en opvliegerig en constant moe... je cyclus is in de war...... herinner ik me maar al te goed....... was zo blij dat het mijn schildklier was........ Vandaar dacht ik, misschien werkt jou schildklier ook wel te traag.... twinny
Nijntje, wat een super nieuws! MP, voor jou weer balen zeg! nou snel die ongi voorbij en op naar een nieuwe kans!
nou meiden, ik ben inmiddels behoorlijk zenuwachtig voor mijn bezoekje aan de gyn (moet alleen, mannetje kan niet vrij hebben nu). De afspraak is om 15.30. zodra ik meer weet en ik mijn laptop bereikt heb horen jullie van mij. knuffel aan iedereen die hem hebben wil!!