Ik heb net de poli gesproken en mag morgen even langskomen voor een echo om te zien of alles echt weg is. na de ok was ook een echo gemaakt en alles leek weg, maar om ons gerust te stellen vond de arts goed. ik ben er wel blij om. test is nog positief, maar dan heb je met zo'n echo maar zekerheid. Da's toch het fijnste. Djaar, heb je al nieuws?
hej meiden, vandaag is me nod! en gelukkig nog geen :x ik ga zaterdag testen als het nog nodig is. hoop het wel. symthomen? daar vertrouw ik niet meer op haha. let er alleen op dat de:x wegblijven. xxx sky
daar ben ik weer. Ik was binnen 5 minuten weer buiten (als mijn baas dat eens wist hihi) Gyn ging niet eens in op mijn twijfelachtige test. Hij gaat er gewoon (net als ik) vanuit dat ik nu ergens ongesteld ga worden. Ik heb clomid meegekregen voor de komende ronde. Zodra ik ongesteld word moet ik een afspraak gaan maken voor een hsg. Daarna moet ik voor de volgende cyclus (ivm vakanties vwb iui) weer een afspraak met gyn maken om het spuiten (puregon) en de procedures voor iui door te nemen. En dat allemaal in 5 minuten. Ik moet nog even wennen, maar kijk er wel naar uit (hoe vervelend een aantal zaken ook zullen zijn). Samengevat lijkt het erop dat ergens in september wij aan iui gaan beginnen. Moet dit nog wel even goed met Djaarman doornemen. Hij is er bezorgd om het feit dat we nu weer een stap gaan nemen waardoor we ingrijpen in de natuur. En toch..... mijn temp is nog hoog en nog steeds geen ongi dus..... maar testen doe ik voorlopig niet meer (of ik moet zondag nog steeds niet ongi zijn)
@ djaar waar baseerd de gyn dat op dan?? heeft hij echo gemaakt?? Bloedgeprikt? Je tempkaartje ziet er nog hoopvol uit
op mijn twee vage testen met daarna twee negatieve testen. Bloedprikken is niet ter sprake gekomen (ook niet door mij overigens, ben het gewoonweg vergeten). Vandaar dat ik maar rustig ga afwachten. Misschien houden mijn gedachten de zaak wel een beetje op en komt het morgen nu dat ik weer een plan heb
@ Twinny, fijn dat jullie wel gewoon verder kunnen als je ongesteld wordt, nu maar hopen dat het idd niet in je eigen vakantie is! @ Butterfly, zenuwslopend zeker, zo'n dag? Hopelijk straks en morgen weer een streepje, dan ben je gewoon echt zwanger @ Loe, dank je wel voor je felicitatie Je temp blijft idd aan de hoge kant, maar dat zal nog wel door de curretage komen. Hopelijk daalt hij over een paar dagen! Fijn dat je morgen een echo krijgt, voor de zekerheid. Dan weet je ook dat je weer verder kunt. @ Nijntje, wauw, SUPER!!! Heerlijk dat jullie wel verder kunnen! En zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als je ook daadwerkelijk zwanger zou raken, maar het is natuurlijk in ieder geval al fijn dat je weer een kansje maakt! @ MP, poeh, wat een daling. Dit ziet er uit als een ongitemp, laat hem dan idd ook maar komen. Dikke knuffel! @ Sky, wat spannend zeg! Hopelijk blijft de ongesteldheid weg, ik ga voor je duimen! Is je poes inmiddels al zwanger? @ Djaar, spannend dat jullie binnenkort een stap verder gaan (als het nodig is ). Maar zolang je nog niet ongesteld bent, en je temp zo hoog blijft, blijven we nog positief hoor! @ All, voor wie wil kijken, nieuwe buikfoto en een voorproefje van de babykamer in mijn album
Allemachtig mosa, wat een buik! (hahaha grapje hoor.........hij is prachtig). Netjes ook vind ik. Het is op de kamer net alsof ik onze kamer zie! In elk geval wat betreft die schilderijtjes, de wagen (welke is dat?) enne........is dat een schaap op de grond of een hond.........wij hebben namelijk een schaap! En hoe hebben jullie dat behang erop gekregen? allemaal verschillende rollen?? De zwangerschapstest is wel lichter hoor, gelukkig, dat zal toch hopelijk een goed teken zijn.
@ Loe, ik vind mijn buik ook groot hoor, ik verbaas me er iedere dag nog over De schilderijtjes heb ik zelf gemaakt, en de kinderwagen is de Maxi Cosi Mura 4. En het is een hobbelschaap Dit behang is te bestellen in meerdere kleuren, maar omdat overal de bloemen in het wit opstaan, kun je heel makkelijk het patroon laten doorlopen. Het is wel een gepriegel om de bloemen precies te laten aansluiten, maar ik vind het zelf heel mooi. Dat je zwangerschapstest lichter is, lijkt me wel een goed teken. Maar in ieder geval succes morgen!
Ik zal eens een fotootje van onze schilderijtjes maken. Nou weet ik het weer ja dat je ze zelf gemaakt hebt! Mooi. Wij hebben de mura3..dus dat klopt dan ook wel haha. Ik herken m gewoon. Ja, laten we morgen maar gehad hebben, dan weten we het zeker. Wel fijn hoor dat ik mag komen.
@ MP, balen zo'n daling meid .. Ik had het niet verwacht na de stijging @ Nijn, wat goed zeg !!! @ All, bedankt voor de lieve reacties op mijn test ! De stad was gezellig.. Ben naar de prenatal geweest en een rompertje gekocht. Wil hem zo graag morgen geven en hoop dat het gegunt is.. Liefs !
@ Twinny, Ik herken wel dingen idd. Maar sommige dingen kunnen ook weer van pcos komen. Nja ik wacht deze aankomende 3 maanden nog wel af en daarna aanhoren wat de gyn verder wil. En als het mij niet meer bevalt stap ik naar een ander ziekenhuis een beter ziekenhuis. @ Djaar, spannend allemaal maar lijkt me ook heel eng aan 1 kant nog verder de MMM in. Maar we doen het voor onze wondertjes he meid. Het gaat allemaal goed komen . Hopelijk samen zwanger . Dat wil ik nog steeds het liefste. @ Butterfly, gaan jullie morgen ook eerst samen testen? Hoop echt dat die streep snel duidelijker gaat worden. @ Mosa, Oh wauw mooie babykamer wordt het zeg en die meubeltjes zijn zo mooi!! Je buikje groeit ook heel mooi. Nouja laat mij maar ongie worden kunnen we weer verder.
@ mosa ik weet niet of ze zwanger is.. maar denk het wel dan is ze eind augustus begin sept uitgerekend
@ MP, ik denk dat ik vanavond nog een keer ga testen.. En dan idd morgen samen of alleen.. Ligt eraan of hubbie wakker is Wil hem het liefste verrassen met mijn kado.. Ik hoop ook zo dat hij duidelijker is. Gelukkig zijn mijn symptomen niet minder. Nog steeds erge last van mijn boobs, en erg misselijk en weeiig ! Hoe is het met jou meid?? @ Mosa, wat een mooi kamertje zeg
En, nog getest?? Hopelijk weer een streepje en anders veel succes morgen. De duimen draaien nog steeds @ Djaar, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde voor als je morgen weer gaat testen. Hopelijk een hoge temp en een streepje!!