@ Ibas, dat is een duidelijk streepje hoor meid Alvast een voorzichtige gefeliciteerd ! Hier hebben helaas, de duivels zich laten zien We hadden er echt hele goede hoop in deze maand. Maar we gaan gewoon weer verder ! Gaan er een leuke dag van maken en door naar de volgende ronde. 1 positief iets, mijn cyclus is precies volgens schema ! Liefs
Butterfly neeee dat meen je niet! Ik was ervan overtuigd dat het raak was bij je.... Wel goede positieve instelling en een mooie cyclus is ook fijn!! Gefeliciteerd met je hubbie en een fijne dag!!
Ja ik voelde het toen ik opstond.. Heb niks aanvoelen komen, geen krampen niks ! Heb nu ook (nog) geen krampen. Het was nog veel oud bloed, geen helderrood. Maar hoop heb ik eigenlijk niet meer ! Hoop dat het bij jou wel raak is meid, is er toch nog iemand roze !!
@Butterfly; meid een stevige knuffel van een lotgenoot. En inderdaad het positieve eraan is dat onze cyclus wel volgens schema is (hoewel bij mij met clomid). @All; gisteren ben ik ook nog bij mijn nicht geweest op kraamvisite (11 dagen oud) en daar kreeg ik de kans niet om het vasthouden te ontwijken. Ik heb haar zelfs de fles gegeven. En heel eerlijk dit is het eerste kindje (pasgeboren) dat ik ooit vastgehouden heb en het was moeilijk maar zo fijn........ Dan weet je weer waar je alles voor doet.... zucht.....
@Butterfly; zolang het geen rood is telt het niet hoor!! Bruin verlies gebeurd wel vaker. Hoe is je temp dan eigenlijk? Duidelijk lager?
@ Djaar, idd meid, we wandelen samen ver het pad naar de roze wolk !! Wat leuk dat je op kraamvisite bent geweest ! Is idd erg moeilijk om dat mee te maken, maar tegelijkertijd ook leuk. Ik weet er alles van, ben kraamverzorgster (nog) en heb elke keer als ik binnenkom lopen, voor zo'n kleintje doe ik het nou !
haha, die temp verscheen ook het eerste bij mij. een half uurtje later was ie 37,2 dus vandaag dat ik maar even 37,1 ingevuld heb. Lijkt mij helemaal moeilijk om kraamverzorgster te zijn en dan zelf in deze situatie te zitten, hoewel het ook wel stimuleerd om door te gaan. Ik daarentegen heb een MTS opleiding en werk in een voornamelijk mannenwereld. Ook ben ik de oudste van ons gezin en een van de oudste van de neven en nichten dus mijn contactmomenten met kleine kinderen waren nooit zo veel (begint nu een beetje)
@ Djaar, ja ik heb ook korter geslapen als normaal.. en voelde dat ik meteen het bed uitmoest, anders pas hij denk ik ook nog steeds 37.1 ! Maar ga niet meer hopen nu. Alleen als het bloeden vandaag nog stopt en niet meer terug komt. Dan wil ik morgen nog een test wagen. Maar anders niet Leuk dat het nu toch een beetje begint te komen ! Hopelijk mag je straks zelf ook zo'n kleintje in iemand zijn armen leggen, en denken.. dat hummeltje is lekker van mij, en mijn man !
Goedemorgen! Butterfly en djaar, kom op meiden! Ik had zo'n goede hoop voor jullie. Ik heb vannacht beroerd geslapen, heb oorpijn al een paar weken en mag morgen pas naar de kno arts. Zometeen de echo. Ik hoop dat alles goed is.
Goedemorgen, @ Ibas, ik zie wel een streepje hoor Nog wel heel licht, maar er staat wel echt wat. En volgens mij geen indroogstreepje, maar een zwangerstreepje Je schrijft dat je twee dagen voor je nod zit, dus nog heel eventjes afwachten maar volgens mij zit het wel goed! @ Djaar, wat balen zeg! Dikke knuffel! En ik kan me heel goed voorstellen dat je tegen de HSG opziet! @ Butterfly, hoe kan dat nou wat klote zeg! Het is nog even afwachten of het bij oud bloed blijft (wat dus op zich niet verkeerd hoeft te zijn) of dat het echt doorzet. Ik blijf nog even duimen voor het eerste! @ Loe, nogmaals succes! En balen van je oorpijn! @ Sammie, mooie temp weer zeg! @ Ilona, goed om weer wat van je te horen! Spannend dat jullie 24 augustus de afspraak hebben, en dan meteen zo'n lange afspraak! Ik zou niet weten wat ze bij zo'n eerste afspraak doen, maar hopelijk kunnen jullie snel starten!
Meiden, ik wil starten met ovulatietesten.. Welke raden jullie aan, en hoe gaat het in zijn werk?? @ Loe, succes morgen bij de KNO-arts !!
Net nog een testje gedaan, hetzelfde resultaat. Licht roze streepje. Vrijdag weer testen en dan ben ik er zeker van.(al is mn vriend wel 100% overtuigd). Zucht....
Ibas, alvast een voorzichtige felicitatie, maar volgens mij zit het wel goed!! Butterfly en Djaar, dikke knuffels voor jullie!! Butterfly goed dat je zo positief blijft. Djaar, logisch dat je tegen die HSG opziet... Sammie, mooie temp!! Ilona, spannend! Wat een lange afspraak zeg. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren! Loe, veel succes bij de KNO-arts. En natuurlijk voor je echo!! Vanmorgen naar de stad geweest en wat zijn al die kleine kleertjes, dingetjes toch lief!!! Maar deze ronde gaan we er voor!!!
@ ibas, spannend meid! ik denk dat ik vandaag ongesteld ga worden. balen. maarja volgende maand de gyn!