twinny, bedankt voor het blazen. Kan mijn temp wel gebruiken. Je ei luistert geloof ik wel naar je toch. Of moet hij nu toch echt gaan springen.
Heb stiekem een testje gedaan. Staat in album. Heb het alleen mijn zus verteld vanochtend. Denk dat mijn man beetje kwaad zal zijn omdat ik weer te vroeg heb getest.
@ Nijntje, beetje laat, maar een hele fijne vakantie toegewenst!! Ik hoop dat jullie lekker kunnen gaan genieten, en dat het lukt om alles een beetje van je af te zetten. En wie weet een portugal-beebje @ Britt, ik blaas mee, want je temp gaat de verkeerde kant op: *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* Hopelijk stijgt hij morgen weer! Ik lees verder en wat zie ik nu Je hebt gewoon een tweede streepje!! Wel erg vroeg, maar ik ga superhard voor je duimen dat het deze keer goed blijft gaan. Dat MOET!! Maar ik snap je terughoudendheid op dit moment. @ Loe, wat balen hoe het bij de KNO-arts ging :x Daar ben je dus niets mee opgeschoten! Het zit je vaak ook niet mee, met artsen hè?! Vervelend hoor! Maar idd een second opinion aanvragen! Ik kan echt nog helemaal niets maken van je kaartje! De vorige keer was je temp ook aardig stabiel tot ineens je eisprong kwam. Kun je een beetje wijs worden uit afscheiding, of let je daar niet op? @ Twinny, ook voor jou zal ik blazen voor een tempstijging: *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* @ Sammie, een negatieve test, bah zeg! En dat terwijl je weer zo'n mooi kaartje hebt Op 13 DPO zou je toch denken dat je wel een licht streepje zou zien als je zwanger zou zijn, maar ik hoop dat het alsnog komt. Het wordt nu ook voor jou echt wel eens tijd! @ Butterfly, niet alle ongi's zijn hetzelfde hoor! Mijn laatste ongesteldheid in januari bestond uit 3 dagen iets bruine spotting Omdat mijn temp wel laag was, heb ik het wel gerekend als een ongesteldheid en achteraf klopte dat. @ Djaar, gatver, toch ongesteld Wat klote weer! Dikke knuffel! Augustus móet gewoon geluk brengen!! @ MP, knuffel! @ Liesben, op basis van je temp neig ik toch eerder naar eergisteren Dat zou balen zijn! Of het is een tweede tempstijging na innesteling, maar dan zou je temp van de afgelopen week wel hoger geweest moeten zijn lijkt me. @ All, misschien een idee om nu de 'augustus is beebsrecht-club' op te richten Ik heb trouwens echofoto's in mijn album gezet Ook nog een nieuwe foto van de babykamer, de kledingkast gevuld met de kleertjes die ik tot nu toe heb
hee moos..ja ik let wel op de afscheiding maar eh.......wij eh........klussen deze maand maar om de dag ongeveer, dus ik raak er niet zo goed wijs meer uit wat zeg maar eh......het gevolg is van onze spontane ontmoetingen eh.....en eh..........mijn eigen producten...........snap je m nog? Maar de ovutesten zijn nog steeds (heb er nu 3 gedaan) erg positief dus ik zal nog wel zwangerschapshormoon hebben. Zucht. Zucht. Zucht. Hopelijk krijg ik wel een ei. Ik zeg maar tegen mezelf (terecht of onterecht) dat ik vast wel een eisprong krijg,anders had ik vast zo'n op-en-neer springende temp gehad.........denk ik.......hoop ik.......
@ Loe, prima toch, om de dag klussen! Dan mis je in ieder geval je eisprong niet, en dan merk je vanzelf wel wanneer je temp omhoog gaat. Ik kon ook vaak geen wijs worden uit afscheiding! Ik denk dat de kans idd groter is dat je wel een eisprong krijgt dan niet, positief blijven denken dus! Je temp kan zo ineens stijgen!
Hallo dames, ff een egoberichtje, ben doodmoe, zit nog op het werk en wil heel graag aan mijn weekend beginnen. Ik moest alleen ff kwijt dat ik knetterzenuwachtig ben. Normaal gesproken daalt mijn temp vanaf 12 DPO. Vandaag zit ik op 13 DPO en is mijn temp gestegen naar 37.3. Normaal gesproken heb ik ook de dagen voor de menstruatie heel erg last van nachtzweten, nu nog geen druppel nachtzweet gehad. Mijn borsten zijn enorm en doen meer pijn dan anders. Mijn langste LF was 14 dagen, dus er is nog een kans dat mijn temp morgen toch daalt. Maar ik heb zo'n hoop nu. En ik wil geen hoop hebben, want dan kan het alleen maar tegenvallen. Dit is de eerste keer dat het goed voelt. Mijn temp had al lager moeten zijn. Ik durf haast niet te gaan slapen straks ben ik bang, bang dat ik toch zweten ga en een lagere temp zal hebben. Oei, ik ben zo zenuwachtig! Als mijn temp morgen nog hoog is, doe ik morgen een test. Morgen komen de misschien oma's to be samen bij ons thuis, voor het eerst ontmoeten ze elkaar dan en het lijkt me zo'n geweldig cadeau voor ze om ze een positieve test te kunnen tonen. Man, ik ben zo zenuwachtig................
@Krokodieltje; het klinkt goed en ik kan het helemaal begrijpen als je slecht slaapt. Maar mijn ervaring is dat ik bij een zweterige nacht best een lage temp kan hebben en bij een koude nacht een giga hoge temp. Ik heb besloten dat die dingen niet uitmaken voor mijn temp. Ik ga met je mee hopen dat je de moeders kunt verrassen. Doe dat wel alleen als je een duidelijke test hebt en je partner het er mee eens is dat je het nu al verteld. Suc6
Mosa, Super mooi kamertje en wat een lieve foto's. Ik had mijn schoonmoeder ook mee met de 3D. Ze vroeg de hele tijd wat is dat dan. of ik zie het niet hoor!! Echt heel erg gelachen. bedankt allemaal voor de felicitaties. Alleen ik ben er toch niet helemaal zeker van omdat mijn temp idd erg omlaag gaat. normaal ook op 36.9 ongi. Dus ik hou een slag om de arm. Vind het nu wel vervelend dat mijn man nog niets weet. Maar anders is hij echt beetje boos.
Kan het zijn dat je temp overdag flink hoger is overdag, bij ongi? Hij was net na 2 uurtjes liggen 37.2 ! Liefs
ik heb nog steeds een positieve test.....zucht.....zie mijn album. mosa, zie de schilderijtjes in mijn album, ik zie enige gelijkenis
@ Krokodieltje, wat spannend zeg!! Het klinkt allemaal heel goed, maar zoals je zelf ook schrijft, je weet het toch nooit. Maar tot nu toe ziet het er goed uit. Ik ga heel hard duimen dat het niet alsnog komt, en dat je morgen positief test. En dat kan ook zo maar Ik hoop dat de avond snel voorbij is voor je, en dat je morgen dolgelukkig je goede nieuws hier komt melden! @ Britt, ik denk dat het goed is om een slag om de arm te houden, vooral met jouw voorgeschiedenis. Maar er zit nu in ieder geval iets, en de kans is denk ik veel groter dat het blijft zitten dan niet. Het zal wel een spannend weekend worden, maar het moet nu toch echt een keer goed gaan. Ik ga heel hard duimen, en maandag gewoon nog een keer testen en dan aan je man laten zien! @ Butterfly, mijn temp overdags was altijd wel minimaal 0,5 graden hoger dan mijn ochtendtemp, dus volgens mij zegt het helemaal niets. Kijk eerst eens aan wat je temp morgenochtend doet. Blijf je twijfelen, dan kun je altijd alsnog een testje wagen. Ik denk zelf op basis van wat je schrijft, dat je wel ongesteld bent, maar als je door te testen zelf geruster bent over het wel of niet zwanger zijn, dan zou ik het gewoon nog een keertje proberen. Succes!
Lastig lijkt me dat, nog positieve testen hebben. Hopelijk worden ze snel negatief, weet je hoe lang daar gemiddeld voor staat? En de schilderijtjes zijn wel een beetje hetzelfde idee idd, maar deze heb je niet zelf gemaakt toch? Als je dat wel hebt gedaan, dan zou ik het namelijk erg knap vinden
eh........ja hoor zelf gemaakt. Nee, toch niet. Helaas, ben niet zo crea. Maar ze zijn wel leuk! Ik snap er ook geen drol van van die testen. Ik heb denk ik al wel een uur gegoogled en daar lees ik wel na vier weken nog positieve testen........ik hoop maar dat dat zwarte geen restweefsel was. Ze worden wel lichter de testen, dus dat zou positief zijn. Maar nu mag t wel eens weggaan!!
hoi meiden Loe: ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Tjee meis, blijft ook wel lang zo....... bij mij was na een week al weg......maar was dan ook nog niet zover als jij...ppffffffff..... Liesben:"vind het moeilijk te zeggen, denk ook eergister en niet vorige week, maar tja........ Mosa: het wordt wel mooi bij jullie hoor! Krokodieltje: o meis, klinkt allemaal heel erg goed en je kaartje ziet er ook mooi uit!! Duim voor je meis, veel succes morgen! Britt: spannend!!!! Butterfly: jij ook succes morgen, hopelijk geeft het wat rust en duidelijkheid! Enne dames blazen hij moet toch echt dit weekend springen, anders kan ik deze ronde waarschijnlijk niet meer opstarten, omdat we met vakantie zijn!!!!! twinny
Hey meiden Wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven omdat jullie zo vechten tot een zwangerschap Ik weet hoe moeilijk het kan zijn maar heb vertrouwen in jullie zelf Heel veel xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx voor jullie En binnenkort zal ik ook weer van de partij zijn eerst moet mijn ontrekkingsbloed weg zijn en daarna ff kijken hoelang mijn cyclus zal zijn maar niet meteen voor een beeb hoor ha ha ha Liefs Tijgertje23
hey twinny ja dank je wel heb al wat andere foto's in album staan Hebben jullie ook al vakantie of nog niet Liefs Tijgertje23