@ Britt gefeliciteerd. had het helemaal gemist... eindelijk weer zwangeren... Mosa alles goed??? @all sorry niet terug gelezen. @ego temp schommelt voor ei behoorlijk dit keer
Goedemorgen ! Hoe is het met jullie? Hier temp gestegen... Naar 37.0, nou schiet mij maar lek ! Liefs
butterfly, heb je linkje van je kaartje? 37 hoog voor jou? ricmar, ja je temp is lekker bezig! hier nog immer geen ei........
@ Loe, hier is mijn kaartje, 200870 Ovulation Charts Ik vind hem maar vaag haha .. Meestal word mijn temp pas 37.0 na ei.. Jij hebt trouwens wel een hoge temp van jezelf!
jij ook zo'n hoge temp! Je temp zit in de achtbaan net als bij ricmar! Ik heb normaal 37.0 als standaard temp voor mijn ei, kijk maar naar mijn vorige kaartje. Zo zijn bijna al mijn kaartje. Schommelt soms iets naar 36.8/9 of 37.1 maar 37.0 is DE temp blijkbaar voor mij. Nu na mijn curretage zie je wel dat hij zakt, maar nog niet op het normale niveau. Ik heb nog steeds 0.1 te veel. Zwangerschapstest die ik net gedaan heb (morgen moeten we naar fert.arts) is bijna negatief! t gaat langzaam, maar de goede kant op. Zal zo een foto in mijn album zetten (raar, dat je blij kan zijn met een negatieve test, tis echt de wereld op zijn kop!)
@ Loe, fijn dat je test bijna negatief is (raar om te zeggen) En alvast heel veel succes bij de arts. Ik ga nu alweer! twijfelen wat ik moet doen, wel of niet testen.... Sjonge.. Denk dat ik maar gewoon moet testen vanavond en dan weet ik het tenminste zeker !
Ja joh, zie mijn testen haha. Een testje geeft je gelijk duidelijkheid. Ik zou het doen........maar ja, dat ben ik.
Hahaha, nou het probleem is dat ik toch wel een stiekeme hoop heb, en toch bang ben om teleurgesteld te worden. Maar, aan de ene kant moet ik niet zeuren en gewoon testen haha
Oeps misschien ben ik iets te makkelijk hoor, dat is voor iedereen weer anders. Maar ik vind het vervelend om er alsmaar over te denken of het wel of niet...........dan DOE ik gewoon een testje haha.
Je hebt volledig gelijk ! Ik denk dat ik best vanavond een testje kan doen als ik niet teveel drink na het eten
hoi meiden Ricmar: hoop dat ie snel wat rustiger wordt! Djaar: hoe is het met jullie? Merëls: mooi kaartje hoor. Butterfly: jij houdt de spanning er mooi in. Denk wel dat het beter is morgenvroeg te testen, maar ach......... kan me voorstellen dat je liever heel snel iets zou willen weten! Loe: begrijp je helemaal!! Iemand een idee hoe het met Norwegian-sky is? Die zou toch ook eventueel na het weekend testen! Hier weer 0.1 omlaag! Mischien morgen, wie weet, maar komt nu wel klote uit, hahaha, wacht dan nog maar 2 dgn ofzo! twinny
Dat had ik ook in de planning! Spreken we dat af. Hopelijk maakt de fert. arts morgen nog een echo. Dan weten tenminste zeker of er iets van een ei zit......
dat is fijn, Loe, dat je morgen een afspraak hebt. Ik heb maandag een afspraak, wie weet...... twinny
Hoi meiden, Wat rustig hier zeg! @ Merels, spannend dat je meer last van je borsten en tepels hebt, zou een goed teken kunnen zijn natuurlijk. Maar ik snap dat je nergens van uit wilt gaan, gelukkig hoef je nog maar een paar daagjes geduld te hebben! @ Butterfly, misschien idd toch maar een testje doen, die twijfel van nu telkens is ook niet prettig lijkt me. Witverlies is wel een typisch zwangerschapskwaaltje, maar sommige vrouwen hebben het sowieso tijdens hun cyclus. @ Ricmar, je hebt idd een schommeltemp, maar hopelijk blijft hij een beetje op dit niveau. Deze ronde gaan jullie er weer helemaal voor toch? Spannend weer, hopelijk deze keer weer geluk! @ Loe en Twinny, wat frustrerend voor jullie! Knuffel, ik hoop dat het nu dan echt snel gaat gebeuren (of voor Twinny dan twee dagen wachten )! Loe, succes morgen bij de FA! @ Twinny, ik zou ook niet weten hoe het met Norwegian Sky is, ze zou idd testen als ze nog niet ongesteld zou zijn. Het feit dat ze hier niet meer geweest is, is denk ik geen goed teken. Ik ben bang dat ze alsnog ongesteld is geworden, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. @ All, fijne avond nog!
Thanx Mosa. We hebben een (niet te lang) briefje opgesteld wat de FA mag lezen. DAt gaat waarschijnlijk namelijk een stuk sneller dan een stuk of zeven punten bespreken.... gefeliciteerd met je 27 weken!
Mosa idd we gaan er weer voor as weekend ws inseminatie. en zwemmers van de donor zijn nog weer getest en oke bevonden. we hopen dat de rust ons geluk brengt, gebruik nu wel extra fruit kiwi's misschien bijgeloof maar in dec moest ik van de HA 2 kiwi's per dag eten ivm laag calium. ik ben daar mee doorgegaan ook in jan en bleek in febr zwanger dus misschien allemaa aan het kiwi dieet??
@ Mosa, nou dat is precies waarom ik een test wil doen. Normaal heb ik dat nooit. Alleen tijdens mijn vruchtbare dagen. Morgenochtend ga ik testen Liefs