@ All, nou mijn temp is weer gestegen naar 37.1 Hij zou toch moeten zakken voor mijn ei? Heb ook veel witverlies. Dus denk echt dat mijn eitje eraan komt. En nu mmaar hopen dat de temp snel zakt Enne iedereen een fijne maar ook zeer warme dag toegewenst
Hey mosa Nee ik geef geen borstvoeding meer omdat het enorm terug liep en de kleine was ontzettend ongeduldig Ik geef hem nu de fles want dan weet ik zeker dat ie genoeg binnen krijg Vanmorgen een testje gedaan (ovu test) en er stond een licht streepje er naast dus ik denk dat het binnenkiort afgelopen is met het hcg-gehalte want had geen zw-test meer Heb je toegevoegd sammie in me vriendenlijst Liefs Tijgertje23
Hier weinig verandering. De zwangerschapstesten waren lichter, nu ook de ovutesten. Vraag me dus af of ik wel een eisprong ga krijgen. Zucht.
@ Loe, ik had na mijn vmk ook een cyclus die in de war was. Werd na 18 dagen ongesteld. En dus ook geen eisprong. Nu wel mijn cyclus weer op gang. Dus denk dat je er wel rekening mee moet houden helaas Maar als ik je kaartje zie, lijkt het alsof er een eitje aan zit te komen ....
ja nou ja ik dacht dat ook. Maar.........even vies hoor: heb tijdje geleden hier geleerd dat je aan je baarmoedermond kunt voelen of je vruchtbaar bent. Bij mij klopt dat ook heel goed. Maar de baarmoedermond is nog steeds dicht, dus ik lijk niet vruchtbaar. Komt dus niet overeen met de ovulatietesten en mijn temp.........zou wel heel jammer zijn zeg, als we geen kans krijgen deze ronde. We klussen zo netjes om de dag!
Klopt, ik ben er alleen nog steeds niet echt uit waar ik precies moet voelen... Klinkt misschien heel stom haha ! En het zou idd erg jammer zijn. Wij zeiden toen tegen elkaar, nou hebben we iig geoefend Wij klussen nu elke dag ipv om de dag. 1e ronde hebben we ook elke dag geklust.
nou eh.......waar je als je een tampon inbrengt, daar ongeveer op die hoogte. Je komt vanzelf tegen een soort knobbel aan (is best groot) en dan aan de zijkant van die knobbel merk je een opening, een rondje. Dat kan open en dicht. Ook kan de knobbel zeg maar in het begin van je cyclus heel laag liggen (je komt m snel tegen) tegen de tijd van je ovulatie, ligt ie heel hoog (kom je er dus moeilijker bij). Nou............eh.........succes dan maar haha! Hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd (mocht je ooit nog van deze handleiding gebruik gaan maken)
hoi meiden Loe: toch fijn dat jullie een verduidelijkend gesprek hebben gehad, al schiet je er nu niet veel mee op. Moest erg lachen om je uitleg van het voelen aan je baarmoedermond, maar ga het zelf niet proberen. Zie me al zitten met me vingers in me doos! Misschien had je nu de daling die aangaf dat het HCG zo goed als weg is en zet nu de eileider zijn werk in gang voor een eitje. Ik had ook eerst een daling en daarna stabielen temp. Butterfly: blijf jou cyclus raar vinden......mmmmmmm, enne klussen elke dag schijnt niet goed te zijn voor de kwaliteit van het zaad, dat moet als het ware ook tijd hebben om weer op sterkte te komen. Om de dag schijnt beter te zijn........hihihi, hoor mij hier nu praten! Bo: welkom terug van vakantie en hopelijk heb je iets moois meegebracht uit Italië Hoe is het met de anderen: Merel, nijntje, Britt etc. Hier denk ik eisprong gehad, temp was vanmorgen gestegen. Ff afwachten wat ie morgen aangeeft en dan is zeker. Baal eigenlijk wel een beetje. Heb nu midden in onze vakantie 2 dgn migraine en dan ongi.....ppppffff. Ga ik lekker in onze stacaravan liggen! Maar ach....... lichaam schijnt wel zijn werk dus gewoon te doen! twinny
nou ik heb net weer een zw. testje gedaan, is ie verdorie donkerder dan de laatste twee. Hij lijkt op die van 2 augutus. Had toch nu wel lichter moeten zijn?
@ Loe, heb je test van 2 augustus bekeken.. Dat is raar dat het streepje donkerder word.. Je kan ook niet weer zwanger zijn??? En kun je anders de vlk bellen ? @ Twinny, ja ze zeggen idd dat het slecht is voor het sperma. Aan de ene kant denk ik van ja, dan beter om de dag, maar als we zin hebben dan gaan we er gewoon voor Zo doen we het een beetje.. Liefs
Hij is idd een stuk duidelijker !!!! Spannend zeg, hoelaat bellen ze?? Trouwens, bedankt voor je uitleg
raar he. baal er behoorlijk van moet ik zeggen. morgen bellen ze, eh tussen de middag, rond enen geloof ik.
Nou ik ben benieuwd meid.. Veel succes ! Ik ga zo eerst het hondje uitlaten in deze hitte.. En dan even douchen, vanavond gaan we bbq-en op de camping van hubbie zijn broer. Heerlijk in de hitte .......... Liefs ! Owja, hier trouwens nog steeds een klein beetje roze verlies, heb al paar dagen gewoon een inlegkruisje in. Vind dat wel raar.. heb normaal nooit zo langs roze/bruinverlies ! En ook veel slijmverlies.
Nou dames, hier vanmorgen flinke dip in de temp en een flink ongesteldheidsgevoel (hoofdpijn, buikpijn, rugpijn). Dus ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen. dat zou ook beteken dat ik toch gelijk had met ei op dag 14-15 (ondanks dat ik toen geen tempstijging had). Want ik had altijd een LF van een dag of 14. Maar goed, we wachten af, tnt geen bloed. En als mijn ei idd dag 20 was, kan ik niet zwanger zijn, want die hebben we niet benut dan. Dus ik wil het woord innestelingsdip niet horen
Nou dames, hier vanmorgen flinke dip in de temp en een flink ongesteldheidsgevoel (hoofdpijn, buikpijn, rugpijn). Dus ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen. dat zou ook beteken dat ik toch gelijk had met ei op dag 14-15 (ondanks dat ik toen geen tempstijging had). Want ik had altijd een LF van een dag of 14. Maar goed, we wachten af, tnt geen bloed. En als mijn ei idd dag 20was, kan ik niet zwanger zijn, want die hebben we niet benut dan. Dus ik wil het woord innestelingsdip niet horen Het goede nieuws is dat ik dan wel weer een "normale"cyclus heb!
Twinny, Hier alles nog goed hoor! Ik lees wel mee af en toe, maar weet eigenlijk steeds niet wat ik moet zeggen! Ben snel afgeleid e.d.
Pff hebben jullie het ook zo warm? Er komt niks uit mijn handen. temp blijft raar doen , vanmorgen had ik vreselijke steken in de buik net of ik ongi moest worden. Erg vreeemd, ook even ovutest gedaan vanmiddag deze was negatief , wat te verwachten is op dag 9
Ik heb eindelijk een Braun thermometer . Zelfde als die die hier laatst voorbij kwam op een plaatje. Braun brengt geluk, toch!?