Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Vervelend dat je ei op een verkeerd moment is gesprongen.
    Hopelijk komt het toch goed en kunnen jullie zo snel mogelijk opstarten.

Ik ga vanaf maandag niet meer vliegen (ben stewardess/purser). Dus collega's zullen wel allemaal snel weten dat ik zwanger ben. Moet op kantoor komen werken. Verder weten mijn zus, ouders, zijn moeder, zijn broer en wat vrienden het ook al. Ze wisten natuurlijk al dat we bezig waren en dat het vaak mis was gegaan.

Ik had/heb dat ook altijd, verschrikkelijke hoofdpijn een dag voor mijn ongi. Niets helpt dan. Heel vervelend!

2. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey loe!
    kheb gelezen dat je nog hcg in je bloed hebt!ik zou je graag ng es op msn zien,kan daar wat persoonlijker spreken dan hier...
    Nu als je liever nie hebt,ook goed...
    groetjes

@ the rest:
    veel succes!!en hopelijk snel int roze!!!!of blauw :)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Twinny, wij gaan insemineren als de ovulatie test positief is, we hebben een donor op afroep, dus tja ik denk zelf zondag als ik naar mijn lichaam luister.
    maar we wachten af, test was nu negatief

4. Loe

Loe Niet meer actief

#27684 Loe, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2009
    hai hannelore, het is niets persoonlijks, maar dat had ik al verteld. Ik kan er momenteel gewoon nog niet tegen om over zwangerschapskwaaltjes te praten en ik kan me voorstellen dat je graag allerlei dingen wil vertellen over de zwangerschap. Dat doet gewoon nog teveel zeer. Maar dat wil niet zeggen dat ik t ook niet mis hoor!

Ricmar, een flexibele succes voor jou.

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hai meiden !!

@ Merels, spannend voor jou meid. Al 12 DPO.. Wanneer ga je testen??

@ MP, oo dat is wel fijn dat hij ook zo hard piept. Bij de mijne moet ik ook goed luisteren ;) Heb die van Etos. Opzich ik die wel redelijk snel. Maar duurt wel langer als 10 sec ;)

@ Loe, nou hopen dat je snel ongi word. Of iig snel duidelijkheid hebt. Want dit is ook niks :(

@ Britt, ga je het niet missen dan, het vliegen? En kan je al een beetje genieten van je zwangerschap?

@ Ricmar, spannend hoor! Ik duim voor je dat je eitje snel komt !

Nou hier weer vanmiddag een sollicitatie gehad. Ging goed. Maandag word ik gebeld voor de uitslag. Dus spannend :)

Hier zit volgens mij het eitje eraan te komen. Dus nu moet die temp wel snel zakken ! Blijven jullie trouwens met deze hitte ook onder de dekens liggen met tempen, of gooien jullie die er eerst af?

Liefs !

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Butterfly spannend nu maar hopen dat je wordt aan genomen.
    Zit je zonder werk?
    Of wilde je graag wat anders?

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Ricmar, ik ben nu kraamverzorgende. Het werk is wel leuk.. Alleen trekt de ouderenzorg mij veel meer. Dus ik ga weer de thuiszorg in :)
    En straks met kinderen word het lastig, dus zoek vast een andere baan !

Liefs

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ butterfly en er was al zo'n tekort aan kraamverzorgenden.
    Maar inderdaad met kinderen is dat lastig tenzij je een partner hebt die het thuis kan overnemen.

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Klopt, nou het bedrijf zat aardig goed ;)
    Maar daar ging het niet alleen om. De vele dagen die je achter elkaar werkt breken je echt op. Maar de zorg voor moeder en kind blijven super speciaal en dat ga ik echt heel erg missen!

Liefs

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nou ja ouderen zorg is ook belangrijk hoor.
    en inderdaad veel minder dagen achter elkaar

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Zit ik net met mijn hondje te spelen.. Zit er wat op zijn oog !
    Dus ik kijken... Zit er gewoon een teekje op zijn ooglid :$:$
    En heel kleintje.. dus ik denken hoe ga ik die eruit halen, me hondje vind het echt niet leuk als ik zijn bekkie vast moet houden !
    Dus ik proberen, nou het leek wel of hij het voelde, hij bleef zo netjes zitten !! Ik was heeel trotst hahaha :):p

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Liesben, toch blijf ik nog even voor je duimen en hopen dat je eisprong idd op dag 14/15 was!

@ Loe, gatver :( Maar toch kan het nog steeds, als hij iedere dag doorstijgt. Soms kan dat gebeuren hoor, dat je temp langzamer stijgt dan normaal. Knuffel!
    En HCG 32, dat is toch goed verder? Ik dacht dat iedereen iets HCG in z'n urine heeft, toch?

@ Butterfly, toch apart, die temps van jou! In principe moet het volgens mij niet uitmaken of je onder de deken ligt of niet. Maar vanaf morgen wordt het toch koeler, dus dan kun je gelijk controleren hoe je temp dan is. Of hij hoog blijft.
    Spannend dat je gesolliciteerd hebt vanmiddag, ik ga duimen dat je aangenomen wordt!

@ Twinny, hopelijk werkt de FA goed mee en kunnen jullie toch in de volgende cyclus verder!

@ Merels, ik kan alleen maar zeggen dat ik blijf duimen voor je steeds mooier wordende kaartje!

@ MP, hihi, dat herinner ik me ook nog van de Braun-thermometer, dat ik met mijn hoofd boven de dekens kon liggen om de piepjes te horen :D

@ Ricmar, nog een grotere schommeltemp, apart hoor! Gelukkig gebruik je er ook ovulatietesten naast! Hopelijk van het weekend je eisprong!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heel herkenbaar van onze katten :D Het lijkt dan net of ze weten dat je alleen maar wilt helpen, dan werken ze ineens heel goed mee :)

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja haha, ik vond het zo lief !
    Maar ik schrok jo, als een gek naar de tekentang zoeken. Gelukkig lag die waar ik dacht dat hij lag ;) :p

En idd Mosa, ik ga kijken wat hij morgenochtend doet :)

15. Loe

Loe Niet meer actief

mosa, de braun thermometer is geweldig. Hulde voor dat ding.

hcg hoort niet in je urine hoor. kleiner dan vijf is niet-zwanger, alles erboven is zwanger..

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, maar gingen ze er nu van uit dat hij onder de 5 zou zijn dan, weet je dat? Dan lijkt het wel vreemd te zijn dat hij nu nog 32 is toch?

@ Butterfly, teken zijn ook hele vieze beesten vind ik! En sinds mijn moeder in het voorjaar de ziekte van Lyme had, vind ik het ook iets enger!

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, o ziekte van lyme is idd niet echt een pretje :( !
    Hopelijk is het goed gekomen..

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Butterfly, alles is gelukkig idd goed gekomen, maar ze heeft er toch best een lange tijd last van gehad. Typisch een ziekte waarbij geldt: beter voorkomen dan genezen :)
    Voor welke ziekte dat niet geldt weet ik ook niet bedenk ik me net, maar je weet wel wat ik bedoel :D

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa snap ook niks van mijn temp, echt raar, elke ochtend zelfde tijd zelfde thermometer.
    Vreemd hoor..

Ziekte van lyme is een rot ziekte waar je helaas rest verschijnselen van kan houden

heb wel eens gelezen dat ook honden en katten het kunnen krijgen, dus ook voor honden en katten is het beter voorkomen dan genezen.

Het middel stronghold zou heel goed preventef werken (heb geen aandelen haha)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, zolang je maar een duidelijke eisprong hebt binnen een paar dagen, maken deze temps gelukkig niet zo veel uit. Voordeel is ook nog dat je best een regelmatige cyclus hebt en dus wel op je lichaam kan vertrouwen wat dat betreft.

Af en toe heeft mijn moeder idd nog wel eens last van de ziekte van lyme, maar ik denk dat ze er heel goed van afgekomen is. Als je gaat googlen wat je er allemaal van kunt krijgen, dan schrik je!
    Ik wist niet eens dat katten en honden het ook kunnen krijgen :$ Ik let er altijd goed op, maar gelukkig hebben onze katten ze echt bijna nooit!

Deel Deze Pagina