Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik hoop voor je dat je eitje eraan komt Loe !
    Mijn duimen draaien voor je ..

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Nijntje is weer terug uit Portugal!!
    We hebben een heerlijke vakantie gehad en goed geklust, denken we... Al voerde ik net mijn temp van de afgelopen week in en nou geeft FA mijn ei vorige week zaterdag... Heb ook nog wat ovu testen gedaan en deze was donderdagavond het donkerste (maar nog niet helemaal positief, al zat het er dicht bij). We blijven dus aan de klus...

Hier nog (roze) nieuwtjes???

Liefs, Nijn

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Nijn, mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad !
    En idd, gewoon door blijven klussen :)

Uhm, nog roze nieuwtjes.. Britt is zwanger.. Wist je dat al??

Liefs !

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haai lieve meiden!

Ik zit weer met een vraagstuk: zoals jullie wellicht nog weten heb ik 9 juni een miskraam gehad. Begin jullie had ik nog een licht postieve zwangerschapstest, toen ook bij de verloskundig geweest. Allemaal prima, geen nieuwe zwangerschap. 13 juli ben ik ongesteld geworden, ik dacht: yes, nieuwe ronde! Tijdens mijn vakantie ook goed geklust en waarschijnlijk ook rondom de eisprong. Nu zit ik vijf dagen voor mijn verwachtte NOD en heb ik, weer ontzettend dom natuurlijk, toch een zw. test gedaan. Deze is licht positief! Ik heb een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder, last van diarree, geen eetlust en moe.. dus allemaal weer symptomen en ook het gevoel dat ik zwanger ben. Maar goed, nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet en kan denken. Voor het zelfde geld heb ik nog steeds HcG in mijn urine van de miskraam, wat nu bijna 9 weken geleden is. Hoe kom ik er nu achter of het een nieuwe zwangerschap is? En is het waarschijnlijk dat het nog steeds van de miskraam is?

Ik twijfel enorm en ben niet eens echt blij nu, omdat het voor het zelfde geld weer in een teleurstelling eindigd..

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oh ja, banner klopt niet en temperatuur is vrij hoog.. vanochtend 37.1

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even snel alleen een knuffel voor iedereen! Vandaag een te drukke dag om te reageren hier. Morgen weer!

Toch even heel snel (ik kan het ook niet laten hè :))

@ Loe, ik denk dat er nu een eisprong aankomt!

@ Nijntje, welkom terug! Britt is idd zwanger, verder helaas nog niemand. Maar is ongesteld geworden na haar vakantie en is hier even wat minder.

@ Bo, spannend zeg! Ik heb er helemaal geen ervaring mee, maar het lijkt me dat na 9 weken al het HCG wel weg is toch? Ik zou toch denken aan een nieuwe zwangerschap, vooral omdat je tussendoor ook ongesteld bent geweest. Misschien zou je bloed kunnen laten prikken bij de huisarts op HCG? Dan kunnen ze vast zien of het nog een restant van toen is of nieuw HCG. Ik ga in ieder geval duimen voor het laatste!

@ All, fijne dag nog en tot morgen!

8. Loe

Loe Niet meer actief

bo, als je over twee dagne nog een test doet, moet hij donkerder zijn. dan weet je dat het van deze zwangerschap is. is hij nog even licht, dan kan het nog van de vorige zijn. Succes!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    na mijn miskraam in febr kreeg ik in maart een kruis van FF ondanks dat ik ook nog wat HCG had.
    je ei vind hij dan echt wel.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bo ik denk zeker gezien je menstruatie dat dit al van een nieuwe zwangerschap is.
    Hoever was je in Juni??

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Ricmar: ik was toen 5 weken...

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dan zou ik zeggen dat 2 maand later je HCG volledig weg zou moeten zijn (of er moet wat zijn achtr gebleven, maar dan had je ws geen nieuwe eisprong gehad en had je ook klachten kunnen verwachten van tussentijds bloedverlies.

Ik zeg voorzichtig Gefeliciteerd (fluisterend);)

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik ben heel benieuwd, hoop echt dat het zo is. Ik ga maandagochtend opnieuw testen, want ik heb nu getest met middagurine. Dan zal de test donkerder moeten zijn, toch? Als het een nieuwe zw. betreft?

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja dan moet hij met ochtenurine zeker donkerder zijn

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Loe, ik ben nog maar weer 2 dagen aan het tempen dus mijn kaartje stelt niks voor :p . Zal hem over 10 dagen vast weleens weer plaatsen. Grappig de tijd lijkt nu veel sneller te gaan wanneer je ff niet tempt.
    Ik hoop echt dat jou ei eraan komt hoor. Het ziet er wel goed uit aan je ovu testen te zien.

@ Bo, ik ga heel hard voor je duimen! Ga je over 2 dagen weer testen? :)

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, ik ga over twee dagen weer testen. Mocht ie dan donkerder zijn, dan zie het wat positiever in! :D

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ego temp blijft hier schommelen en zowel sensitest als digitale geven nog geen eisprong aan, vandaag maar weer afwachten

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Ricmar, balen dat er nog geen ei aan zit te komen..
    Aan je kaartje te zien, zou ik zeggen dat hij eraan moet komen!

@ All, nou mijn temp is weer iets gestegen, heb een idee dat mijn ei is geweest.. Of er snel aan zit te komen. Was gisteren erg misselijk.. Dus misschien! We zullen het afwachten de komende dagen.

Liefs

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Butterfly we lopen mooi gelijk op, hopelijk voor jou ook snel je ei.
    Geeft weer wat rust

alhoewel er dan weer andere dingen gaan spelen , zal het wel zal het niet

Na de rust maand is voor mij duidelijk dat pijntjes in de liezen etc er bij mij allemaal bij horen dus geven geen mogelijke zwangerschap aan.
    Ik heb dat dus elke maand.

Wat ik in jan anders had was dat ik een avond echt koorts had en me ziek voelde als of er een flink griep aan zat te komen, achter af was dat met de innesteling.

20. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja idd lopen gelijk op. Meid dit gaat gewoon dé maand worden voor ons. Ik voel het ;)

Bij mijn vmk had ik de innestelling duidelijk gevoeld en vanaf dan ook veel steken in mijn liezen, 2 weken lang ongeveer. Dus bij mij was het wel een teken. En ik zag het aan mijn ogen.

Maar volgens mij heeft elke zw-schap andere symptomen dus ik ga er ook niet meer op focussen !
    En ga ook niet meer voor mij NOD testen, ga proberen te wachten tussen 4 a 7 dagen overtijd. Want ik weer nu dat ik precies op mijn NOD ongi kan worden..

Liefs

Deel Deze Pagina