Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sorry dat ik niet op jou gereageerd had! Ik had het wel in mijn hoofd, maar was het even vergeten. Wat fijn (en lief idd!) dat je donor nog een keertje langs komt, dan weet je zeker dat het deze ronde wel goed zit met insemineren.
    Ook makkelijk dat je erna kunt blijven liggen, is voor je gevoel toch altijd iets fijner hè?!

@ Butterfly, lijkt me soms best lastig, in de kraamzorg werken terwijl je zelf een kinderwens hebt. Maar misschien heb jij er nu (nog) niet zo veel moeite mee? Fijn dat je in ieder geval weer een leuk gezin hebt!
    En een leuk vooruitzicht natuurlijk, een nieuwe baan over een maandje :)

@ Bubsie, de duimen draaien in ieder geval weer voor jou!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @mosa geeft niet hoor.
    is al goed,

groeit het meisje goed??

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, voor zo ver we weten, groeit ons meisje inderdaad goed :) Ik voel haar ook de hele dag door bewegen, daardoor ben ik ook wel gerust gesteld. Dus alles gaat helemaal goed hier!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Heel fijn om te horen, en je voelt je ook goed??

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nijntje, ik denk dat je eisprong al geweest is meid. Precies op de dag dat FF zegt. Geloof me je krijgt niet zomaar zo'n temp stijging daar ben ik wel het bewijs van ;) . En wat voor ovu testen zijn het?? Sommige geven geen duidelijk positieve maar zo'n streep die jij had.

@ Djaar, Spannend allemaal. Gelukkig ben je de hsg verder goed doorgekomen :) allemaal toch spannend. En wat een schot in de zaak zeg straks iui wanneer het niet lukt deze ronde, spannend allemaal. Heel veel succes meid.

@ Butterfly, gefeliciteerd!
    Over je kaartje daar verbaasde ik me net ookal over, je kaartje ziet er gek uit hoge temp.

@ Carien, welkom hier meid :D . Ik vermoed dat je gisteren je eisprong gehad hebt. En nu maar omhoog met die temp :D . Een innestelling gebeurd meestal tussen 4 en 10dpo als ik het goed heb.

@ Ricmar, spannend zeg wat goed dat de donor het zelf aanbood. Het moet snel goed komen :) allemaal op roze hier ;) .

@ Mosa, had je dat al een x eerder hier geschreven dat je je meisje al voelt?? Dat heb ik namelijk dan gemist, wat goed zeg dat je der voelt :D . Prachtig. En de tijd vliegt echt voorbij zeg, morgen alweer 28 weken.

.

Poeh heb nu alweer 3 dagen koppijn. En het wordt alleen maar erger wanneer ik bezig ben maar ik kan ook niet een hele dag maar niets doen. Heerlijk die Clomid bijwerkingen, niet dus. :p
    Het is zo onwerkelijk dat ik alweer op dag 11 zit, nog 7 dagen tot de eisprong. Ik heb nog maar 3 tempen op mijn kaartje staan en ik moet zeggen dat dit super goed bevalt, ookal moet ik tempen van de gyn ik kies nu even voor mezelf omdat het psychies niet meer ging. Na mijn ei ga ik ook niet meer alle dagen tempen, ben benieuwd.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, lichamelijk voel ik me niet zo goed, veel bekken- en rugklachten (inmiddels fysio). En van het brandend maagzuur kom ik ook niet af ;)
    Ik zeg altijd, met mij gaat het hartstikke goed, maar met mijn lichaam iets minder :)

@ MP, vervelend zeg, die hoofdpijn! Klote, dat het van de clomid komt! Wel heel fijn dan dat het wel aanslaat, dan doe je het in ieder geval niet voor niks. Maar rot is het wel natuurlijk!
    En fijn dat het je zo goed bevalt om minder te tempen en dat het weer wat beter met je gaat, doet me goed om te horen :)
    Ik denk dat ik idd hier niet echt geschreven heb dat ik ons meisje zo goed voel, maar aangezien jullie allemaal nog niet zwanger zijn, wil ik het daar niet zo veel over hebben. Maar sinds een paar weken voel ik al wel meer, maar eerst lag ze in een stuit. Volgens mij is ze sinds ongeveer anderhalve week gedraaid en nu voel ik het wel 20x per dag. Heel bijzonder gevoel!

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb net een Clearblue digitaal met indicator gedaan.. en deze geeft ZWANGER 1-2 ... Zou het dan echt zo zijn?!? :| - shock! -

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, ja soms is het idd wel lastig. Nu niet meer hoor. Maar wel toen ik in een gezin zat, en mijn vmk kreeg! Toen was het wel even moeilijk.
    Het is zeker een leuk vooruitzicht naar mijn nieuwe baan. Eindelijk een weer eens regelmaat EN een ROOSTER :) haha.

@ MP, Wat klote zeg dat je hoofdpijn heb, hopelijk eind deze ronde posi test, en dan maakt het alles weer goed :)
    Ja raar kaartje he.. ik weet ook niet wat ik ermee aanmoet. Terwijl ik vorige maand een heel mooi kaartje had!
    Vandaag wat krampjes en steekjes. Dus hoop echt dat mijn eitje eraan komt....

@ Ricmar, wat fijn dat de donor nog een keertje komt :) !

Liefs !

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Bo, ik denk dat ik je ga feliciteren !

GEFELICITEEERD !

Als de digitale het zegt, ben je hartstikke zwanger :)

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bo ik zeg gefeliciteerd,hopelijk mogen we snel volgen

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Bo gefeliciteerd!

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Ricmar, jij hebt ook zo'n hoge temp.. Heb je dit elke maand??

Liefs

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja ik heb vaak voor mijn ei een gemiddeld van 36.8 of 36.9 en dan na mijn ei boven de 37.
    weet niet of dat goed of slecht is, gyn heeft er niks over gezegd

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Okee, ik heb het normaal nooit! Word er stiekum beetje onzeker van.. Maar wel zullen zien. Hoop dat mijn temp nog hoger gaat en FF mijn eitje ziet.. :)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Kan er ook geen verklaring voor geven hopelijk vind je snel je ei

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Bo, ik denk dat het moment nu is aangebroken om je echt te feliciteren, dus VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
    Ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat!

@ Butterfly, met je vmk zal het zeker pijnlijk geweest zijn! Maar hopelijk ben je snel weer zwanger!

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wwooooohoeeeee!! :D :D :D Ik ben zo blij. Natuurlijk is het nog onzeker, maar als ik na mijn NOD nog niet ongesteld ben, dan ga ik het écht geloven! Super!! Ben zo blij!

Hopelijk mogen jullie heeeeel snel volgen! En nu maar heel hard duimen dat het nu wel goed gaat!

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, ja ik hoop het zo :)

Hoe is het verder met jou, en je meisje??

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Idd nog een paar spannende daagjes tot voorbij je nod, en dan lekker gaan genieten! De kans is veel groter dat het deze keer goed gaat, dus daar gaan we dan ook van uit :)

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, Ik weet dat onze tijd wel komt, dus ik vind het alleen maar mooi om te lezen hoe het gaat in je zwangerschap meid :D . Echt mooi dat je haar zoveel voelt, en zoiezo een goed gevoel voor een aankomende mama natuurlijk :D . Snap trouwens je gevoel wel dat je er niet teveel over wilt praten hier in dit topic, zou ik zelf ook zo voelen. Ik hoop dat we hier allemaal heel snel gewoon weg mogen ;) . Dat zou zoveel mooier zijn.

@ Bo, whhaaaaaaaaaaaa :D GEFELICITEERD!! Ja nu kun je er echt niet meer onderuit :D .

@ Butterfly, misschien wel een goed teken dat je temp nu zo hoog is?? Ik heb ook geen idee. Maar ik duim voor je ;) .
    Oh ik neem alle klachten wel voor lief hoor, ik weet waar ik het voor doe :) dat maakt alles goed. Alleen soms even klagen :p .

Deel Deze Pagina