Inmiddels al weer veel berichtjes geleden, maar als je iets terug kijkt, dan zie je dat ik eerder vanavond heb geschreven hoe het met mij gaat. Leuk dat je ernaar vraagt
@ MP, ik hoop ook heel erg dat jullie snel weg kunnen uit dit topic! Inmiddels zitten er toch nog veel meiden die ongeveer in dezelfde tijd als ik gestopt zijn met de pil (of langer!) en het is zo klote dat het voor hen en jou nog niet opschiet! Dus ik hoop écht dat jullie snel zelf ervaren hoe het is om zwanger te zijn!
@ Mosa, hihi sorry ! Daar heb ik denk ik overheen gelezen. Maar wat kl*te dat je zo'n last hebt van je bekken en je rug. Wel goed dat je er fysio voor hebt ! Hopelijk gaat het straks een stukt beter. En wat heeeeerlijk dat jeje meissie zoveel voelt op een dag. Lijkt me echt een apart maar o zo'n mooi gevoel ! @ MP, ja een goed teken... ik heb geen idee We wachten het rustig af
Dankje wel lieve Mosa!! Het wachten is idd klote en ik gun het ons allemaal zo erg. Voor velen hier duurd het nu echt wel te lang. Maar de meesten hier vonden mei zo'n mooie maand, dus we zullen met z'n allen moeten hopen en duimen dat die droombeeb in de maand mei bij ons mag komen . (met die braun thermometer moet het toch ook goed komen? haha)
@ Butterfly, dat van mijn bekken is idd vervelend, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. Ik geniet verder volop en heb het er absoluut voor over! @ MP, mei is ook wel een mooie maand lijkt me, dat in combinatie met de thermometer móet wel wat opleveren
@ Mosa, nou gelukkig maar dat je er zo positief over bent. Dat scheelt echt een hele hoop ! @ MP, ja meid.. we gaan voor de mei-2010 mama's !
Meiden, ik ga er ook vandoor ! Morgen weer werken.. Nou tot morgenochtend, met weer een nieuwe temp ! Slaap lekker allemaal.
Goedemorgen meiden. Weer een nieuwe werkdag aangebroken .. Hier temp gestegen, naar 37.0 ! Dus hopelijk blijft hij nu stijgen en krijg ik een heel mooi kruis. Moest vannacht ineens plassen om 04.30 en kwam gewoon niet meer in slaap ..... Hoef echt nooit in de nacht te plassen. Heel raar! Hoe is het met jullie ?? Liefs
Goedemorgen temp is hier alleen maar gedaald ondanks 2 dagen positieve ovuteste, morgen zal hij toch echt moeten stijgen anders vrees ik dat ei niet is gesprongen
hallo, hier weinig nieuws. Mijn temp blijft redelijk constant. Ik voel ook nog geen ei (laatste 3x voelde ik hem duidelijk) en zelf denk ik dat er pas rond dag 15 of 17 wat zal komen. Uiteraard beginnen we vandaag of morgen weer met het klussen en hopen maar dat door de HSG de kansen een beetje groter zijn.
djaar! ik nam ook clomid,en na pr keer kreeg ik geen reactie meer,zelfs in de cyclus van men iui was er na vijf dagen clomid 100 ng geen reactie zoals het hoorde!heb in diezelfde cyclus drie dagen clomid 150mg genomen,en plots zaten er twee rijpe follikels klaar,waarvan eentje bevrucht geraakt is ik zie da je gaat spuiten vanaf volgende cyclus,veel succes!en hopelijk is t nie meer nodig!en ben je deze cyclus lekker zwanger!
Ohh Ricmar, wat spannend zeg! Hoop dat het voor jou ook es goed nieuws mag zijn! Misschien een brutale vraag, maar jij probeert zwanger te worden via een donor? Hoe gaat dat in zijn werk? Hier vanochtend een temperatuur van 37,0 (gestegen!!) en een nog positievere test! Testlijn bijna net zo donker! Dus ... ik denk dat ik het echt echt mag geloven! Ik wacht nog even met de VK bellen, wil het eerst nog maar even afwachten..
Bo, super gefeliciteerd!!!!! Je bent gewoon zwanger!!!! Kei leuk!!!!! Djaar, balen dat je wat last gehad hebt van de HSG, maar het schijnt dat je die maand er na vruchtbaarder bent, dus misschien is IUI niet meer nodig.... Ricmar, balen van je temp zeg. Donor morgen misschien weer laten komen?? Wel heel vreemd, na 2 positieve ovu-testen, zou je toch zeggen dat je temp zou moeten stijgen. Merels, een hele dikke knufel voor jou. Stress kan inderdaad veel doen, maar het duurt nu wel heel erg lang... Butterfly, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Wel een vreemd temp heb jij hoor.... Britt, FF heeft mijn eitje inderdaad wel gevonden en die dag had ik ook wel buikpijn. Hij geeft nu mijn ei op dag 15 (was eerst dag 10, FF heeft het veranderd) en dat is wel wat eerder dan de vorige keren (meestal op dag 17). Maar nu kom ik uit op een cyclus van 29 dus dat is erg netjes. Alles is bij mij een beetje in de war, dus we zullen zien... Carien, ik zou zeggen dat je ei zondag geweest is. Nu duimen maar.... Bubsie, je temp is net een stuiterbal... Maar positief is dat FF in ieder geval een ei ontdekt heeft. En jij ook met je ovu-testen. MP, balen van al je bijwerkingen... Maar wat je zelf zegt, het is voor een goed doel!! En jij ging mee naar mei, dus dan is dit de laatste ronde. Mosa, al weer 28 weken. Wat gaat de tijd snel. Balen dat je zoveel klachten hebt... Meiden, hier eigenlijk weinig nieuws. Alleen wel een mededeling voor de mei 2010 mama's to be, mocht ik deze ronde zwanger zijn, dan ben ik nog een april 2010 mama... Heb met de calculator gerekend en ik zou uitkomen op 30 april....sorry.... Fijne dag allemaal!! Ik ben hier weinig vandaag, want ik ga zwemmen met het neefje van mijn mannetje. Neefje heeft zijn zwemdiploma gehaald... Liefs, Nijn
hoi meiden Nijn: ik blijf heel hard voor je duimen meis Bo: klinkt heel goed, proficiat meis. Ik had met die indicator vlak voor me miskraam getest en hij gaf al niet zwanger aan, dus denk dat je wel van het positiefste uit mag gaan. Loe: je hobbelt lekker verder zo, balen meis, nog maat 2 wkn en dan meer duidelijkheid..... Mosa: heerlijk dat getrappel, dat heb ik echt gemist na de zwangerschap, geniet er maar van. Ricmar: hopen dat je temp. morgen gestegen is.... Alle anderen natuurlijk ook veel succes... twinny
Ricmar, hopelijk stijgt tie inderdaad morgen! Twinny, je gaat goed zo! helaas, inderdaad, ik hobbel maar door. Vind er geen bal aan. En wij maar netjes om de dag klussen. heeft niks geen nut volgens mij. Had wel gehoopt op een ei. Wij hebben over drie weken een afspraak in hetgeertgen. Ben erg benieuwd wat ze daar zeggen.
Daag meiden! nou nog een paar daagies en dan kan ik testen met predictor vroege zwangerschaps test! heb sinds vrijdagavond af en toe menstruatiepijn! volgens internet ZOU vandaag mijn innesteling kunnen zijn! spannend dus! heb ook de laatste dagen continue bloed heet! het zweet breekt me van alle kanten af.! (ps: check me kaartje wat zeggen jullie?) liefs xxx