Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi carien

Ik vind je kaartje niet zo super duidelijk, zeker omdat de temp. niet door blijft stijgen. hij kan nog alle richtingen op op deze manier. Denk ook niet dat je vandaag je innesteling zult gaan hebben, tis nog beetje dicht op de eisprong, als die geweest is. Het bevruchtje eitje moet eerst door de eileider tot in de baarmoeder zwemmen en dan een plekje zoeken om te nestelen. De menstruatiepijntjes die je voelt kunnen ook een teken zijn van een naderende eisprong, had ik deze keer heel veel last van ook. Kwil je niet ontmoedigen hoor, want we willen allemaal niets liever dan zwanger worden, maar teleurstellingen zijn ook zo vervelend.
    Zal die test nog maar ff achterwegen laten en eerst wachten totdat er meer duidelijkheid in je kaartje zit

succes
    twinny

2. Loe

Loe Niet meer actief

hoi carien zou eerst wachten op een kruis van ff........dan zit je pas net in je dpo dagen.

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ nijntje ja erg he, is inderdaad net een stuiterbal die temp van mij.
    vanmorge was ik het vergeten moest nodig plassen dus ging er te snel uit, en toen ik terug kwam dacht ik oja wilde nog tempen. dus ja dan heeft het geen zin meer.
    kheb nog steeds last van af en toe wat duizeligheid. maar waar het door komt nog niet duidelijk/

wel heb ik vandaag last van menstruatie krampjes. dacht ongie te worden net op mn werk dus toch maar verbandje ingedaan voor de zekerheid maar nog niks.
    hoop dat het ook weg blijft als ik eerlijk ben. en dan we volgende week positief mogen testen.

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Bubsie; dan maar hopen dat het weg blijft!!

@Bo; GEFELICITEERD!!!!

@All; ***KNUFFELS***

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Bo, gefeliciteerd meis. Hoe oud is jullie dochtertje?
    Lekker van genieten. Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt bij VK. We zitten nog te twijfelen of we een echo laten maken bij 6 a 7 weken om te kijken of er een hartje klopt?

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé meiden,
    niet teruggelezen, maar...
    Bo; GEFELICITEERD.
    Je kan er nu niet meer onderuit meid!!!!!!

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Allereerst: heeeel erg bedankt voor de felicitaties!

Britt, jij ook nog GEFELICITEEERDDD!! Super zeg!

Ik heb net toch maar de VK gebeld, zij wilde graag een echo maken om te bevestigen of het idd om een nieuwe zwangerschap gaat. Morgenochtend om 8:50 kan ik terecht. Zo spannend, vindt het nu al zenuwslopend!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Butterfly, zou mooi zijn als je temp morgen gaat stijgen!

@ Ricmar, ik denk dat vandaag je eisprong is en dat morgen je temp gaat stijgen. Ik hoop het ook voor je, want dan hebben jullie heel goed getimed!

@ Djaar, je leest het wel regelmatig, dat door de HSG je vruchtbaarder bent, dus wie weet!

@ Bo, wat spannend, morgen al een echo! Maar dan weet je tenminste wel zeker of je opnieuw zwanger bent. Maar wel zenuwslopend lijkt me! Alvast heel veel succes, ik ga duimen!

@ Nijntje, zo lijkt het kruis idd beter te staan, en verder mooi kaartje hoor! Mooie hoge temp nu! Vermaak je je verder een beetje in je vakantie? En was het zwemmen leuk?

@ Loe, :x Stomme temp weer!

@ Carien, ik denk ook dat je eisprong afgelopen weekend is geweest, en morgen krijg je vast een kruis van FF. Voor een innesteling lijkt het me ook erg vroeg, en niet iedereen heeft dus een innestelingsdip.

@ Bubsie, ik ben benieuwd naar je temp morgen!

@ Zeehondje, morgen je nod zie ik, wat spannend! Nog geen gevoel dat je menstruatie er aan zit te komen? Ik ga heel hard duimen voor een wondertje!!!

@ All, ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet :)

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve, lieve mEIden, daar ben ik weer en ik heb jullie gemist!

Onze Bo én Britt zwanger! Super!
    Van harte meiden en geniet ervan. Tis jullie onwijs gegund!

Ik weet echt ff niet waar ik moet beginnen met iedereen antwoorden, dus ik sla ff een beurtje over, maar heb nog wel ff een vraagje aan Butterfly.
    Ik lees dat je een nieuwe baan hebt? Super!
    Maar eh... hoe ga je dat doen met je kinderwens.

Ik zit namelijk met hetzelfde 'probleem'.
    Ben (trouwens) aangenomen voor die leuke baan, maar ben bijna báng dat ik zwanger raak! Hoe moet dat dan!

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Super knuf van Maar

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mosa, wat een prachtige buik trouwens en hoe leuk is het om ze zo naast elkaar te zien...hihi.

Het blijft zo bijzonder...pink

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je wel lieverd! Dat zal soms wel moeilijk voor je zijn om te zien, anders was je zelf natuurlijk ook al even op weg. Het maakt mij ergens ook verdrietig, het is zo oneerlijk dat sommigen er zo lang op moeten wachten!!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat is goed nieuws!!! Helemaal naar je zin? En wanneer begin je? Ik snap dat het lastig is voor als je eventueel zwanger bent, maar ik zou proberen daar nu in ieder geval nog niet te veel bij stil te staan. De meeste werkgevers zitten niet te springen om een zwangere vrouw, maar het is ook niet het einde van de wereld. In de meeste gevallen komt het wel goed.
    Maar zolang het niet zo ver is zou ik er nog niet zo over nadenken, het is alleen maar te hopen dat je snel zwanger bent en dan zie je gewoon hoe alles gaat.

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dag meiden !

Hier weer klaar met werken :)
    Heb de hele dag krampjes, dus hoop dat mijn ei gesprongen is.

@ Maar, daarom ben ik juist van baan veranderd. Ik werk nu al kraamverzorgende. En kan daar straks niet in door blijven werken. Is te druk met een kleine.
    Nu ga ik dus werken in de thuiszorg, en makkelijker te combineren. Hoop dat ik het (mocht ik deze maand zwanger raken) het nog even geheim te kunnen houden!
    Ze wilden me graag hebben, dus dan hoop ik niet dat ze me op me zwangerschap gaan ontslaan. En anders kan ik nog altijd terug via het uitzendburo. Dus we zullen zien :)

@ Mosa, mooie buikfoto hoor !!

@ All, het is echt spannend hier met die al die eitjes. Lopen weer allemaal een beetje tegelijk op!
    En ik hoop nog steeds heel erg op een roze babyboom straks !!

Liefs

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Waarschijnlijk deze ronde ook niet raak.
    Vanmiddag een beetje roze/bruinige gloed op wcpapiertje.
    Morgen of overmorgen zal de ongi dus wel beginnen.
    Dan gaan we wel over op iui!!!!

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Zeehondje, ow dat zou balen zijn meid :(

@ All, ik heb een vraagje aan jullie.
    Na de sex blijf ik altijd 10 min liggen, en daarna ga ik douchen.
    Vind ik persoonlijk frisser.. Om de boel even af te spoelen daar beneden. Maar kan dat wel? De zwemmertjes zijn dan toch allang onderweg naar de bestemming??

Liefs !

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Zeehondje, :( :x Wat balen!!! Dus het wordt toch IUI, misschien ook wel goed om die stap te nemen. Hopelijk is het dan snel raak!

@ Butterfly, volgens mij kan het geen kwaad omdat de zwemmertjes dan inderdaad al onderweg zijn, maar ik bleef altijd langer liggen. Wij deden het meestal als we naar bed gingen, dus dan bleef ik erna gewoon liggen tot de volgende ochtend. Voor mijn gevoel 'werkte' dat beter, maar volgens mij is dat een fabeltje. En als je je er prettiger bij voelt om te douchen na afloop, dan zou ik dat zeker doen!

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Ricmar, aan je temp te zien heb je vandaag de eisprong!

@ Djaar, duim voor je!! :D

@ Bo, nogmaals Gefeliciteerd meid :D het moet goed gaan die streep verkleurd alleen maar donkerder en dat is een heel goed teken toch :D . Veel succes morgen!!

@ Nijntje, uhm je beebje blijft gewoon nog lekker ff zitten tot de maand mei hoor :p .

@ Loe, hmm meis ik ben bang dat dit een ronde zonder ei gaat zijn voor je aan je kaartje te zien.. Gelukkig heb je over 3 weken een afspraak staan dus dat is 1 goed ding mocht je geen eisprong krijgen deze maand.

@ Carien, ik denk dat je NOD 24 augustus gaat zijn hoor. Je ei is zondag pas gesprongen. Maar verder ziet je kaartje er toppie uit!

@ Maar, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik zou me niet druk maken hoor, zwangerschappen zijn menselijk ;) en eerst zullen ze misschien ff balen maar dat trekt dan vast wel bij meid. Ga voor jezelf :) .

@ Zeehondje, nee he.... :(

@ Butterfly, geen idee of het kwaad kan of je na de tijd douched.. Ik heb wel ergens gelezen dat je niet mag spoelen (met zo'n inbrengdouche-ding) wanneer je zwanger wilt worden. Daarom ga ik zelf niet na het klussen douchen, ben dan toch bang dat ik het verpruts. Maar eigenlijk zijn alle goede zaadjes dan al op weg. Zou gewoon doen waar je je goed bij voelt!

@ Mosa, echt mooi buikje heb je zeg :D !

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Okee.. Nee is spoel niet naar binnen zeg maar. Dus denk dat het dan geen kwaad kan. We gaan het zien einde van de maand :)

Dankjullie voor de antw :) !

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben zelf eigenlijk ook best trots op mijn kaartje... En ik gebruik nu de beroemde ovu-testen (al zijn ze bij mij niet positief geweest).
    Het zwemmen was super, alleen zoooo vermoeiend....
    Verder kom ik de vakantie heel goed door. Mannetje is deze week ook nog thuis, dus plannen genoeg.

MP, dan laat ik mn beeb gewoon nog ff zitten tot mei... Komt goed. Mei wordt een super maand. Zou leuk zijn om met z'n allen naar de mei 2010 mama's te gaan.

Zeehondje, balen zeg... Knuf

Maar, je hebt een hyves-bericht! Dikke knuffel voor jou!

Butterfly, ik blijf altijd een half uurtje liggen (of langer, als ik in slaap val...). Gewoon voor de zekerheid. Al denk ik dat na 10 minuten de sterke zwemmers al goed op weg zijn hoor!

Bo, morgen al een echo. Spannend!!! Laat je snel iets weten??

Mosa, mooie buik!!

Fijne avond allemaal!!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    meiden ik baal......:x:(
    ik heb een beetje bloedverlies op het moment.
    ik zal dus ongie worden denk ik. verklaard de buikpijn.;)
    zal geen innesteling meer zijn lijkt mij.:(

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Grrrrr, balen Bubsie.
    Maar deze keer niet zo'n lange cyclus....
    Hele dikke knuffel!!!!

Deel Deze Pagina