@butterfly; ik blijf ook altijd liggen. Maar ik hoor ook vaak dat het een fabeltje is. Sommige meiden moeten altijd heel nodig plassen en doen dit dan gelijk na de sex. Dus ik denk dat het douchen geen kwaad kan hoor. Waar jij je lekker bij voelt meid. En idd niet wassen met zeep. @ricmar; fijn dat de donor twee keer langs wilde komen! @bubsie; net als ik dus ook al een beetje bloedverlies. Is het al echt duidelijk bloed of nog een beetje vaag? Bij mij pas bij 1x afvegen iets gezien, dus....????????????? @bo; fijn dat je morgen al een echo krijgt. Ik hoop dat de positesten bevestigd worden door de gyn! @all; heel stom. Ook al heb ik bijna elke keer de dag voor de ongi een heel klein beetje vaag en onduidelijk bloedverlies, toch hou ik de hoop er in. Maar ja, beter dan helemaal geen hoop meer hebben na al die maanden. Want dan ga je er denk ik aan onderdoor. Jullie horen morgen meer van me.
nou ja weet het niet... het is alleen op mn papier tijdens afvegen beetje bruin rood. verder komt het nog niet echt door. weet het ook niet, zou willen dat het innesteling is, maar ben bang dat het toch een ongie wordt aangezien ik ook ongie buikpijn heb.
@ Bubsie, ow dat zou balen zijn meid.. Ik hoop dat het alsnog stopt, en niet meer doorzet! @ All, bedankt voor jullie antwoorden. Ik was idd niet met zeep. Spoel me alleen even af. Ik denk dat mijn ei is geweest. Heb ook weer onwijs zere borsten (de pijn is niet echt weggeweest), nu erger als voorheen. En krampen in mijn buikje.. Liefs
Bo je mag het vragen hoor, mijn echtgenoot heeft azoospermie wat in houd dat hij onvruchtbaar is, we hebben zelf een donor gezocht die minimaal 1 keer per cyclus doneert , echtgenoot brengt het dan zelf in met een spuitje
Bo nog gefeliciteerd je kan er echt niet meer omheen, probeer er maar van te gaan genieten. all ben net thuis niet alles terug gelezen. Bubsie korte cyclus,wacht het af... ik duim
hier geen temp stijging, ik snap er niks van digitale af zondag positief en sensitest maandag dik positief waarom springt het ei nou niet??
@ Ricmar, hier hetzelfde probleem.. Temp 36.9, dan had ik het ook wel erg koud bij het tempen, mannetje had de dekens afgepakt.. Dus wat kan ik nou het beste invullen?
hahaha, er wordt hier flink naar eieren gezocht geloof ik. Ik ga nu ook stilletjes aan mee op jacht. Zit nu op dag 13 en de laatste keren was het ergens tussen dag 15 en 19 zo ver. Heb met mannetje al een date voor vanavond (en dan nu maar hopen dat hij op tijd thuis is). Ook voor vrijdag en zondag heb ik al een date geboekt. Ik blijf altijd nog zeker een half uur liggen met een kussen onder mijn kont (alle beetjes helpen). Als het een avondklusje is dan douche ik me niet (ga alleen nog even maar de wc). sóchtends douche ik wel maar dan was ik me daar niet met zeep. Ik ben benieuwd wat voor spannende dingen vandaag gaat brengen.
Mogge mEIden! Moos, ik ben zo blij voor jou, dus ben zeker niet jaloers of zo hoor. In de vakantie heb ik het er wel ff moeilijk mee gehad, aangezien ik anders met een buikje naar France was gegaan, maar nu was het meer een buikje van de vin et fromage... En met die baan zie ik wel hoe het komt! Ik ben er weer ff achtergekomen dat niets te plannen is in het leven en dat alles voorbestemd moet zijn. Butterfly, goeie switch! En voor wat betreft het douchen...lekker doen! Idd maar zonder zeep, maar de echte 'die-hards' zijn al lang en breed onderweg hoor. Enne, je tempt inwendig, dus dat je mannetje de dekens heeft afgepakt, maakt nix uit hoor... Djaar moppie, jouw ei komt eraan hoor! Ik voel het aan mn water. Je temp sluipt al mooi naar beneden, dus goed klusprogramma gepland! Zeehondje, balen dat je waarschijnlijk wel ongi wordt, maar... wel een hele spannende periode strax! Ben zo benieuwd! duimen draaien weer op volle toeren voor je meis. MP, thx lieverd en idd een hele goeie: Ik ga voor mezelf! Nijn, thx voor je berichtje! Helemaal mee eens trouwens... Je hebt een berichtje terug. Bubs, hoe was je temp vanmorgen of heeft het al doorgezet... Bo, suc6 vandaag en laat ff weten hoe het is gegaan he?! Knuf Ricmar, balen zeg, maar fijn dat je donor nog ff aan de slag wilde voor jullie...hihi. Zet m op!
Goedemorgen, @ MP, hoe gaat het nu met je hoofdpijn? @ Nijntje, leuk dat je mannetje ook vrij is deze week, toch altijd net wat gezelliger hè?! @ Bubsie, ik denk dat FF er even uitligt, want ik kan je kaartje niet zien maar ik hoop dat je nog niet ongesteld wordt! @ Zeehondje, hoe gaat het met het bloedverlies? Ik hoop nog steeds met je mee! @ Butterfly, zelfde verhaal over FF, dus ik kan je kaartje niet zien, maar vervelend dat je temp niet stijgt @ Loe, hoe was jouw temp vandaag? @ Ricmar, jeetje, wat balen dat je temp niet stijgt! Heb je na die positieve ovulatietest al een negatieve gehad of heb je niet doorgetest? @ Djaar, goed dat je al allemaal dates met je mannetje hebt gepland! @ Maar, goede instelling! Het komt zoals het komt! @ Bo, ik hoop dat alles goed was bij de echo!!
@ all: ik ben net terug van de VK. Omdat ik nog maar 4 weken zwanger ben, kon ze nog niet echt wat zien.. helaas. Wel zag ze op de juiste plek 'iets' zitten... Ze zegt dat ik er van uit kan/ mag gaan dat het een nieuwe zwangerschap betreft! 26 augustus mag ik weer (mocht mijn ongi niet zijn gekomen) voor een tweede echo... Voor mijn gevoel zit het eigenlijk wel goed. Ook om dat ze 'iets' zag en mijn baarmoeder er goed schoon uit zag, ze zag ook geen bloed o.i.d. Deze keer moet het gewoon goed gaan! En jullie, flink aan het eitjes zoeken. Lastig is dat met je temperatuur hè? Ik ben er nog steeds niet goed in, gelukkig voel ik het meestal wel..
Joehoe, dat is goed nieuws!!! Wat heerlijk voor je! Fijn dat je er nu een goed gevoel over hebt en je hebt helemaal gelijk, deze keer MOET het goed gaan. Nogmaals GEFELICITEERD!!!
Vanmorgen weer eens een keertje m'n temp genomen en deze was 36,6 en dat is voor mij wel een teken dat de ongi er echt aan zit te komen. Nog niet echt bloed gezien, maar dat verwacht ik wel vandaag of morgen. Daarna ben ik hier denk ik niet vaak meer te vinden. Ga dan naar het iui topic. (zit ook nog bij twee andere topics, anders wordt het een beetje druk, haha). Maar kom zeker nog wel eens even meespieken hoor!
Bo, wat fijn voor je! Gefeliciteerd. Zeehondje, balen he. Kan me voorstellen dat t druk is met veel topics haha. Heel veel succes! Mosa, hier niets. Niet. En dan ook helemaal niets. Ik baal een beetje als ik eerlijk ben, zit even slecht in mijn vel. En de psych zei gisteren, terwijl ik daar uitgebreid hebben zitten janken, dat ik niet meer terug hoefde te komen wat hem betreft, want ik zat nogal in een padstelling wat betreftmijn situatie en hij kon niets veranderen aan mijn situatie. Als mijn situatie duidelijk was, mocht ik natuurlijk weer terugkomen. Ik was een beetje verrast, want had dit niet verwacht. Dit was de tweede keer! Vriend en schoonmoeder vonden het ook belachelijk eigenlijk, dus ga zo nog wel even bellen dat ik het er niet mee eens ben, dat dat in de brief naar de ha mag.
Bo, proficiat met je zwangerschap!! Deze keer gaat het gewoon goed!!! Super leuk!! Zeehondje, jammer dat je ons gaat verlaten, maar het is heel begrijpelijk. Al die topics... Ik wens je het allerbeste. Lata je wel nog even weten als het zo ver is?? Doe dan maar in het topic 'voormalig temp meiden die zwanger zijn', want we gaan allemaal naar april/mei 2010. Ricmar en butterfly, grrrrrrrrrrr, die temp van jullie. Hij moet bij jullie allebei omhoog. Morgen een hoge temp, afgelsproken?? Djaar, een prima schema. Veel plezier bij je dates.... Bubsie, hoe is het met jou?? Loe, en met jou??? Maar, je hebt een berichtje terug.... Hier weer een mooie hoge temp (terwijl ik het koud had) en een druk dagje voor de boeg. Gisteravond had ik het super warm en was mijn temp voor mijn doen (zeker 's avonds) erg hoog. Ben zo benieuwd, omdat dit de enige kans is van 2009..... Fijne dag allemaal!!
@ ricmar, we hebben maandagavond geklust. Moet goed zijn lijkt me. En dan vanavond weer. Hoop echt dat onze temp morgen omhoog schiet. Want dit is niet leuk Liefs butterfly