nou meiden, tis gebeurd ben echt heel erg ongie. kga straks ff de gyn bellen om te vragen of ik weer met clomid mag beginnen of dat dat niet mocht, want lees hier dat iedereen gewoon doorgaat, maar weet eigenlijk niet of ik dat mag. ik heb wel een ei gehad want ik had positieve ovutest 2 aug was mn ei, volgens ff 1 dag eerder of later weet ik ff niet meer. maar ik heb m wel gehad. en dus nu een erg korte cyclus 23 dagen maar.
hallo dames, ik heb gebeld en mag indd gewoon door met ronde 2 clomid! spannend, weet in iedergeval dat ik een ei heb gehad.
SPANNEND!! heb op moment een wat opgeblazen gevoel onderin me buik! heb ook continue het gevoel dat het bubbelt van binnen! we wachten het af.. hopen dat ie blijft stijgen Spannend! liefs xxx
Carien, mooie stijging. Over 11 dagen heb je hopelijk een mooie positieve test in handen. Bubsie, Balen meissie. Nou gelukkig mag je aan de clomid. Mosa, mooie buik! Groeit lekker.... Twinny, We gaan eind augustus nog op vakantie. Mijn man is voornamelijk bang dat als het niet goed is, ik niet geniet van de vakantie. Ik heb zelf zoiets van, dan zit ik daar juist met meer spanning. Ook hebben we beide een niet zo goed gevoel bij een inwendige echo. Dat gefrut in de buurt van de BM. Kan waarschijnlijk helemaal geen kwaad, maar toch! Er zijn weer veel eitjes op komst!!
Dag lady's ! @ Bubsie, gelukkig toch nog goed nieuws meid. Succes in de 2e ronde !! @ Carien, wat goed dat je temp stijgt ! Hopelijk blijft hij idd stijgen. @ All, ik hoop dat ik vandaag mijn eitje heb. Heb gisteren niet geklust maar eergisteren wel. Moet genoeg zijn lijkt me?? En vanavond dan Liefs
Mosa gistern had ik een negatieve test en de digitale was maandag al negatief. dus het si vreemd, maar hopelijk zitten we goed vanmorgen zwaar gevoel in de buik en benen dus misschien was dat het ei
Hoi meiden, @ Zeehondje, toch weer erg jammer! Een hele dikke knuffel en héél veel succes met de iui! Ik hoop echt dat het op die manier wel snel raak is! En ik hoop dat je ons evengoed af en toe op de hoogte komt houden! @ Loe, wat vervelend dat het allemaal weer zo tegen zit! Ook balen dat het gesprek gisteren zo teleurstellend verliep en dat hij ook niets voor je kan betekenen, erg jammer! Dan maar hopen dat je op een andere manier nog iets kunt bereiken! Dikke knuffel! @ Nijntje, dat wordt toch wel een heel mooi kaartje! Het zou je zo gegund zijn! Spannend hoor!! @ Twinny, fijn dat je eisprong in ieder geval is geweest en voor mijn gevoel klopt het zo ook wel. Zo'n ronde kan denk ik niet snel genoeg gaan voor je of niet? @ Butterfly, om de dag klussen is prima hoor! En je temp kan zo ineens stijgen, maar je eisprong kan ook pas over een paar daagjes plaatsvinden. Maar hopelijk zo snel mogelijk! @ Bubsie, knuffel voor de ongi, maar fijn dat je gelijk door kunt met de clomid! In ieder geval heb je een eisprong gehad, dus dat is wel heel fijn. Nu maar hopen dat deze ronde je meer geluk brengt! @ Carien, mooie stijging 8) @ Britt, ik weet het even niet meer precies, maar waren het alledrie de keren mk's of ook een keer een ma? De vorige keer kreeg je heel snel bloedverlies toch? Inmiddels ben je in ieder geval al over de 5 weken! Wel lastig wanneer je een echo moet doen! @ Ricmar, je zou idd denken dat je eisprong wel geweest moet zijn dan! Hopelijk heb je gelijk en springt hij idd vandaag en gaat je temp vanaf morgen omhoog!
mosa in januari had ik op zondag een positieve sensitest en inseminatie gedaan. op maandag was hij negatief, en volgens FF had ik op dinsdag mijn ei (daarna steeg hij ook) Ik vertrouw dus niet meer op de digitale die was zondag al positief en de sensitest pas maandag, we hebben dus 2 keer de inseminatie gedaan (gelukkig). Nu maar hopen dat ei nu is geweest vandaag anders is deze ronde over. gelukkig volgende ronde iui en da wordt eisprong bepaald door spuiten.
@ Mosa, lief dat je er naar vraagt . Gisteren heb ik geen hoofdpijn gehad ik dacht nog 'zeuren helpt dus' haha, maar vandaag heb ik er jammer genoeg alweer de hele dag last van gehad. Naja ik heb het er allemaal voor over. @ Bo, wat een geweldig nieuws. Helemaal goed om te horen toch! Nogmaals gefeliciteerd . @ Zeehondje, shit dan ziet het er idd niet zo heel goed uit.. Ik hoop dat het met IUI echt snel gaat lukken en de kansen zijn weer zoveel groter. Het komt goed! De aanhouder wint hé! @ Nijntje, ziet er goed uit, je kaartje! Mijn duimen draaien hoor . @ Twinny, volgens mij staat het kruis zo goed duimen!! @ Bubsie, erg balen meid, maar super dat je meteen ronde 2 in mag. En nu gaan we er tegenaan met z'n allen he . Komt goed meis je hebt een eisprong en die komt straks gewoon weer . @ Carien, mooie temp! @ Butterfly, om de dag schijnt ook beter te zijn voor het zaad dus het moet gewoon goed komen bij jullie . Ik wil ook proberen om om de dag, maar de laatste keren wilde dit niet echt lukken rond de vruchtbare periode. Irritant. @ Ricmar, hoop dat de volgende ronde voor jullie niet meer komt!! Ik heb vandaag een hele dikke dip, die had ik de vorige cyclus op dag 17 en dag 19 ei. Nou ben benieuwd het zal wel niet maar toch haha. Het schiet echt lekker op dag 13 alweer .
@ Ricmar, ik hoop het ook voor je! Maar je temp kan zo ineens morgen stijgen, meestal heb je redelijk stabiele cyclussen. Maar de volgende ronde iui, dat wist ik volgens mij nog niet. Spannend! Maar hopelijk is het dus niet nodig! @ MP, toch blijft het balen, zo'n hoofdpijn! Maar het is inderdaad zo dat je het er voor over moet hebben, en je hebt nu in ieder geval een eisprong. Hopelijk deze ronde een mooi vroeg eitje!
@ alle lady's! tnx meiden!! nou heeeeeel hard duimen dat ie blijft stijgen! ik moet eerlijk bekennen! mijn gevoel zegt dat het raak is! ik heb sinds vandaag het gevoel dat mijn buik opgezet is.. en het rommelt behoorlijk wat aan van beneden!. heb de laatste dagen ook flink last van opvliegers (had ik met de 1e ook namelijk) Nou lady's kan niet wachten tot ik mag testen! hou jullie wel zeker op de hoogte! liefs xxx
Weet niet zo goed wanneer je het een MK of een MA noemt. Was de juli 2008 met 9 weken heel plotseling, geen echo gehad, vruchtje was heel klein. Januari 2009 met 10 weken, echo gehad vanaf 6 weken en toen al te zien dat het een windei was. Daarna in mei 2009 met 5 weken. Mijn man wil het wel maar dan met 8 a 9 weken. Zodat je ook echt wat kan zien.
@ Carien, spannend maar helaas blijft het altijd afwachten! @ Britt, is ook lastig in jouw geval, een MK of MA. Maar misschien (als het je lukt!) positief denken en er van uit gaan dat het deze keer wel goed gaat en idd wachten tot 8/9 weken. Op een te vroege echo is vaak ook niet zo veel te zien. Maar het zullen in ieder geval erg spannende weken voor je worden!
iedereen bedankt voor de lieve reacties! we gaan indd gewoon door en gaan voor ronde 2 met clomid! iedereen fijne avond! morge heel de dag afwezig hele dag werken.
Werkse Bubsie.. Ik moet morgen ook t/m zondag ! Dus weer lang weekie. Ik ben erg benieuwd naar mijn temp morgen. Denk dat meer meiden dat hier hebben Liefs
Nou, weer geen tempstijging...... 36.9 was mijn temp. Snap er echt niks van. Weet zeker dat mijn ei is geweest! Denk dat het nu ook te laat is om met ovu testen te beginnen? Vannacht moest ik weer plassen, 3e nacht achter elkaar. Kan er wel op lachen, moet anders nooit 's nachts plassen. Zou het zomaar kunnen ineens een laat eitje? Terwijl ik er zeker van ben dat ik hem heb gevoeld !! Pff, wat word je hier onzeker van zeg. Hoe was de temp bij jullie? Liefs