ik heb een lichte stijging maar niet wat je mag verwachten na het ei, ik snap er ook niks van heb normaal een mooi kaartje en het lijkt nu wel een berg landschap. ik reken maar nergens meer op. ovutesten waren bij mij dinsdag negatief. maar zit me af te vragen kan je wel een positieve ovutest hebben en geen eisprong??
Hee meiden, sorry, sorry, sorry dat ik zo lang niet ben geweest. Schaam me dood Volgens mij weet de helft van de meiden hier niet eens (meer) wie ik ben Ga proberen het vanaf hier weer een beetje bij te houden, oke? Zie wel wat nieuwe zwangeren! En Mosa alweer 28 weken! Wauw! Hier alles prima. Sarah is een schatje! En heel makkelijk, dus we kunnen echt genieten van de lange zomer met z'n drietjes. Laatst heeft ze haar prikjes gehad, daar was ze wel heel verdrietig van. Zo zielig! Zie nu al op tegen de volgende keer Hoop dat het verder goed gaat met iedereen! Oh ja, komt Maar hier nog wel? Heb haar al een tijdje niet gezien... Is ze op vakantie?
en hier veranderd er nog weinig. @Brit; heel begrijpelijk van je man en waarschijnlijk ook wel verstandig. maar dat het voor jou gevoel anders is is dan weer heel begrijpelijk.
He Marb; ik heb je in elk geval wel een beetje gemist hier hoor. En Maar die heeft even een beetje afstand genomen. Ze is er zo af en toe nog wel hoor. Fijn te horen dat de kleine meid het zo goed doet!!
Ik ben er! Ik ben er! Ik ben er! Haai Marb! Ik check je af en toe stiekem hoor. Ff spieken hoe het met je superbeeb gaat...zoooo leuk! Ik kom ff Britt een dikke cyberhug geven en ben heeeel hard eelt aan het duimen, dat dit beebje lekker blijft zitten. Ik ga gauw weer! Laterzzz! Zoenies
@ Djaar: hihi, lief! Wat balen dat je hier nog steeds bent eigenlijk... Of naja... dat je hier nog bent zonder zwanger te zijn... Na deze ronde IUI zie ik? Spannend denk ik? De clomid doet z'n (haar?) werk goed geloof ik he? Hoop dat de IUI niet nodig is. Dat je vandaag of morgen ofzo een super-eisprong hebt met een mooi bevrucht eitje. @ Maar: hihi, woef Ik roep, zij komt! Dikke knuffel voor jou! Hoop dat het afstand houden een beetje lukt. Zo te zien niet getempt! Braaf zo @ ricmar: volgens mij zou dat best een ei-stijging kunnen zijn hoor... Even kijken wat er morgen gebeurt, maar het ziet er best oke uit. Positieve ovulatietest zonder ei? Het gebeurt niet zo vaak, maar ik weet wel dat een positieve ovulatietest geen garantie is voor een eisprong... Kans is alleen niet zo groot dat je geen ei hebt, zeker in combinatie met de (toch wel) stijging van je temp. Ben benieuwd naar morgen! @ butterfly: hmpf... bij jou ook al zo raar... Tempstijging kan ook 2/3 dagen na de eisprong nog komen... Hopelijk morgen hoog! @ bubsie: verdorie, ongesteld Je klinkt nog redelijk positief? Succes deze ronde dan maar... @ Mosa: hoe is het?! Gaat het goed? (heb stiekem al het stukje dat je gisteren (??) hebt geschreven gelezen dus ik weet al dat het goed gaat ) @ Britt: oei, kan me voorstellen dat je het spannend vindt nu... Ik duim heel hard voor je oke? t Moét een keer goed gaan! Succes met wachten...
@Marb; ja hoor clomid werkt bij mij wel maar ik heb wat last van bijwerkingen (geen drama maar vervelend). Nu was het tweede zaadonderzoek niet geweldig en wilde de gyn dus nu voor IUI gaan. Dit dan wel in combinatie met puregon spuiten (en daar zie in net zo tegenop als de HSG). Voor nu hoop ik gewoon op een goede en duidelijke eisprong. Het klussen is begonnen hihi
Meiden, weer een 36,7 hier.... Ik heb eigenlijk best een goed gevoel, maar misschien wil het wel te graag... Als het deze ronde niet gelukt is, zal het dit jaar waarschijnlijk niet meer lukken... Weer een druk dagje, dus een knuffel voor jullie allemaal!!
@ Maar: hihi, tuurlijk! Je bent welkom hoor @ Djaar: bleeeegh, kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet. Hopen dat het allemaal niet nodig is! @ Nijn: wauw, dat ziet er goed uit. Lekker stabiel! *duimt*
Djaar, ik hoop ook dat dat allemaal gewoon niet nodig is en dat het rollebollen nu zn 'vruchten' afwerpt. Ik hoop het zo ontiegelijk hard voor je! Nijn, ziet er mooi uit hoor! En wie weet zit je gevoel gewoon helemaal goed. Kan makkelijk! Mijn vriendin wist vanaf het moment dat dr man 'm er nog in had hangen dat het raak was!
ricmar: kan zeker wel een goede stijging zijn hoor..... Butterfly: balen dat je temp. geen duidelijkheid geeft Nijn: het gaat lekker, ik blijf heel hard duimen MArb: fijn dat alles zo lekker gaat met je meisje en die prikjes waren ook zeker niet mijn favoriet, nam altijd mijn partner mee, hihi. Djaar: twordt nu stabieler en dadelijk gaat ie vast springen Carien Hier best mooi kaartje..... twinny
@ twinny: kaartje ziet er mooi uit! Heb je wel kans op zwangerschap deze keer? Enneh... Ik had ook m'n man meegenomen hoor! Ben zelfs de kamer uitgelopen op het moment dat er geprikt moest worden Maar volgende keer kan ie niet mee Nou ja, moet ik ook maar een beetje moed kweken
Marb: deze keer niet nee, nu na de miskraam moesten we rondje overslaan. Wacht dus op ongi om dan weer op te starten. Ik plande de afspraken met de prikjes zo dat San wel mee kon, wilde echt niet alleen, hihi! twinny
Hoi meiden, @ Butterfly, balen dat je nog geen tempstijging hebt gehad, maar misschien toch een latere eisprong deze ronde? Maar ik hoop voor je dat hij snel komt! @ Ricmar, het zou ook kunnen dat je temp morgen verder stijgt hoor! Volgens mij kan het wel zo zijn dat je wel een positieve ovulatietest hebt en geen eisprong, maar ik denk dat dit niet zo vaak voorkomt. Maar volgens mij kan er in sommige gevallen op het laatst nog iets verkeerd gaan met het eitje, terwijl je evengoed een lh-piek hebt. Misschien kun je eens zoeken op het forum, er zijn vast wel topics over. Maar eerst maar eens afwachten wat je temp morgen doet, ik zal heel hard blazen voor een stijging *BLAAS* *BLAAS* @ Marb, ik weet niet wie je bent, maar fijn dat alles goed gaat met jullie Fijn dat jullie zo genieten van haar! Met mij gaat het goed hoor, wel wat bekkenprobleempjes, maar verder bevalt het zwanger zijn me prima @ Djaar, ik duim mee hoor dat het spuiten idd niet nodig is, dit moet gewoon jouw ronde worden! @ Nijntje, wauw Zou zo super zijn!! @ Twinny, jij bent het bewijs dat mooie kaartjes niet zeggen over wel of niet zwanger zijn @ Loe, hoe is het bij jou? Inmiddels al een stijging? En lukt het nog om een beetje positief te denken? @ MP, is je eitje al in zicht? @ All, poeh, wat kan een mens soms moe zijn na een werkdag! Ik lig echt half uitgeput op de bank op dit moment Fijne avond nog!
Mosa, tempstijging lukt niet (zie tempkaartje). En positief denken ook niet. Gisteren nog een licht positieve test. Rotding. Zo.......dat is eruit. In elk geval gaan we over twee weken naar geertgen voor een intakegesprek. En de rest van de rotsituatie is ook nog niet opgelost. (excuses voor mijn baal-taal) Om mijn zinnen te verzetten ben ik hier gaan kijken, en ik wil het jullie niet onthouden: Op het forum: bovenaan bij algemeen/de lounge/foute advertenties op marktplaats. veel plezier.
Goedenavond dames.. Het wil niet echt lukken met de eitjes merk ik ..... Denk dat mijn ei wel geweest is. Heb ongikrampjes en vanmiddag was mijn temp na een uurtje liggen 37.6 ! Dus ik hoooooop dat de temp morgenochtend ook is gestegen, maar we zullen zien! Voor iedereen die op een tempstijging wacht, zal ik even blazen.. -->PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF<-- En nu maar hopen dat het werkt, tot morgen lady's ! Slaap lekker.
Hier is de temp weer iets gestegen dus ei zal toch woensdag wel zijn geweest, snap ik alleen niet waarom de digitale aangeeft op zondag dat ei er aankomt. immers 24-48 uur later is echt uiterlijk dinsdag. Maar oke we hebben ei denk ik gevonden
Nou hier temp gezakt..... 36.8 ! Snap er niks meer van haha. Mijn gevoel zegt echt dat hij al is gesprongen. Misschien morgen dan eindelijk tempstijging ?! @ Ricmar, goed dat je eidelijk je eitje hebt gevonden !