Butterfly ik hoop voor je dat je snel duidelijk je ei vind, heb je normaal wel duidelijk een ei of is dit je eerste temp ronde
Normaal heb ik wel duidelijk mijn ei. Dit is mijn 3e tempronde. Had bij allebei netje op dag 14 en 12 een ei....
hopelijk schiet hij morgen omhoog en heb je duidelijkheid, denk dat je nu wel een langere cyclus dan hebt
Ik denk het ook .. Alleen het stomme is, ik weet zeker dat ik hem op dag 14 heb gehad! Maar goed we zullen zien..
@All; en we zijn hier weer met een aantal druk op ei-jacht!! vanmorgen begon ik mijn ei te voelen geloof ik. Mijn temp was wat hoger vanmorgen maar ik geloof niet dat mijn eisprong al geweest is. Toch hebben we woensdag nog geklust en staat vanavond al gepland hihi, dus maar hopen dat dat goed gaat.
Djaar jullie ook volgende ronde voor IUI zie ik? Wij krijgen 25 aug uitleg over waneer beginnen met medicijnen en wanneer Fm etc. Spannend. Wel makkelijker voor onze donor zodat we de inseminatie beter kunnen plannen. Maar hopelijk is het voor ons beide niet nodig. 25 aug ben ik of ongi of ik krijg wellicht duidelijkheid door gyn
Hoi dames, Heb nog niet alles teruggelezen, maar dat ga ik straks even doen! Korte vraag: betekend een daling van temperatuur altijd iets negatiefs? Ik weet niet waarom, maar ben nog steeds aan het tempen.. De afgelopen drie dagen is mijn temperatuur aan het dalen.. woensdag 37,0, donderdag 36,9 en vandaag 36,8 .. Nog steeds 'hoog' voor mijn doen, maar wel aan het dalen! Ik ben zo bang dat het nu weer mis gaat... Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
hoi meiden Loe en Butterfly: kop op meiden, het gaat echt nog lukken Ricmar: waren jullie dan nu nog op tijd met insemineren? BO: blijven tempen maakt onzeker, dat ken ik. Bij mij was het niet zo gunstig dat ie daalde, maar wil je niet bang maken. Je moet af gaan op je gevoel, wat zegt dat? Succes en sterkte meis...... Mosa: ja ben een goed voorbeeld! Alle andere ook oke vandaag? Hier verzetten ff vanmorgen mijn sprong naar dinsdag! Dat kan dus niet, want maandag is gebleken dat er echt al een eisprong had plaats gevonde. Met wat afscheiding weghalen, zette hij hem weer terug naar woensdag i.p.v. donderdag. Ppppfffff, als ik maar niet voor woensdag ongi word, dan vind ik alles goed! twinny
@ Twinny, op het moment zegt mijn gevoel weinig. Enerzijds blijf ik positief, anderzijds heb ik het gevoel alsof het elk moment weer mis kan gaan.. :S Maar dat zal denk ik toch wel blijven. Ik wil zo graag dat het goed blijft gaan, dat ik zelfs tegen het frummeltje praat, hahah!
Nee, heb het dit keer niet bijgehouden, was op vakantie en we hebben op gevoel geklust. Alleen toen we terug kwamen had ik het gevoel van dat het wel eens raak kon zijn! Dus toen ben ik weer half/ half gaan tempen.. Heb op dit moment ook helemaal geen ongi pijn ofzo, dus dat is wel gunstig. Morgen zou de dag van mijn langste cyclus zijn; dus als ik morgen voorbij ben zonder bloed en pijn dan kan al iets rustiger ademhalen, denk ik..
meiden, mijn temp is weer gestegen!!! 36,8 nu.... Loe en Butterfly, balen dat jullie je ei nog niet gevonden hebben.... Ricmar, jouw ei lijkt gesprongen (eindelijk). Nu afwachten Djaar, je hebt het heel erg goed gepland hoor! Succes!
@ Bo: spannend hoor! Kan me goed voorstellen dat je het eng vindt... Je kunt ook beter niet meer tempen, maar ik kan me voorstellen dat je dat nog wel doet, juist uit onzekerheid. Volgens mij hoeft een (licht) dalende temp niet zoveel te zeggen. Sterkte met het onzekere wachten. @ Twinny: hm... raar van ff. Heb wel vaak het gevoel dat ff erg veel waarde hecht aan afscheiding, terwijl het best vaak voorkomt dat iemand afscheiding heeft na de ovulatie. Hoop dat je gauw ongesteld wordt (ook raar om dat iemand toe te wensen...), maar iig niet woensdag (hoezo niet eigenlijk? ) @ Mosa: dacht even dat je het meende! Zat helemaal zo achter m'n scherm: @ ricmar: hopelijk is al het gedoe niet nodig!
@ all: had al een beetje gezocht op de website en VK Brigitte had al een keer een soortgelijke vraag beantwoord en daarin gaf ze aan dat een stijging of een daling niet altijd iets betekend en dat je daar geen conclusies uit moet trekken. Ik ga ook gewoon niet meer tempen. Vertrouw op mijn lichaam.. Ik rook niet, drink niet, leef verder gezond en neem elke dag trouw mijn foliumzuurtje; ik ga er vanuit dat het goed komt. Wil gewoon positief blijven... Heb geen pijn of bloed, zoals de vorige keer, dus.. tja.. wachten, wachten, wachten!
@Ricmar; als mijn ei dit weekend springt dan verwacht ik dat we ergens begin september (direkt bij ongi) uitleg en de medicijnen (puregon) gaan krijgen. Ik hoop nog even dat het nu gewoon gaat lukken. Ik ben 28 aug jarig en wil zo graag dan een positest!! @Nijn; dat ziet er goed uit zeg. Hou vol ik duim voor je.
@ Bo: goed zo! Klinkt positief! Zie ook niet in waarom het (weer) fout zou gaan! Ik duim voor je. @ Djaar: jaaaa, positieve test op je verjaardag! Klinkt goed Hoop dat je ei snel springt dan. Is ie niet al gesprongen trouwens? Temp is best hoog toch?
@Marb; normaal heb ik echo's en dan weet ik zeker of mijn ei wel of niet gesprongen is. De laatste keren was dit op dag 15-18 en is mijn temp na ei duidelijk hoger (gem. 37,2). Ik vermoed dat de 37 van vandaag is gekomen door weinig slaap en de ramen dicht in tegenstelling tot de rest van de week. Maar goed zoals ik al eerder zei we hebben woensdag geklust en hebben een date voor vandaag!! Vraag is toch of de zwemmers het gaan redden?! De zwemmers zijn de reden om na de zomerstop (in het ziekenhuis) met IUI te beginnen, dus dit is even de laatste kans.