Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

hier nog steeds spanningen!!!!

officieel moet ik 20 aug. ongesteld worden!
    heb wel gevoelige borsten.. en me maag rommelt als een gek sinds gister avond.. vooral vannochtend!! dat heb ik normaal nooit ook niet als me ongi er aan zit te komen.
    en het gekke is.. ik heb ineens een hele grote pukkel onder me kin! :S
    die heb ik niet meer gehad sinds ik in verwachting was van de 1e!

liefs xxx

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, sorry :) Misschien had ik er nog een ;) bij moeten zetten, maar gelukkig viel het kwartje daarna wel!

@ Bo, ik snap je onzekerheid, maar volgens mij zegt een dalende temp op zich echt heel weinig. En je schrijft zelf dat hij nog wel hoog is voor jouw doen, dus iets variatie in je temp maakt dan niet uit. Het beste kun je stoppen met tempen, want het maakt alleen maar onzeker. Of alles goed gaat of niet, dat weet niemand, maar probeer idd een beetje positief te blijven. De kans is zo veel groter dat het goed gaat dan dat het mis gaat!

@ All, knuffel, op de rest reageer ik later vanmiddag, nu geen tijd!

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Loe, misschien nu een eitje??

@ All, ik had net op de wc doorzichtig slijm in me broekkie.. Dus misschien toch vandaag pas ei? Temp was ook al gezakt!
    We hebben woensdag geklust, zal dat genoeg zijn met vanavond erbij?! Jeetje wat een onzekerheid bah ..
    Maar het komt allemaal wel goed ;) Volgende ronde zoiezo starten met ovu testen.. Want nu is het al te laat!

Liefs butterfly.

4. Loe

Loe Niet meer actief

Butterfly, ik hoop het voor je. En voor mij hoop ik het ook (dat ei!).

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik hoop het ook voor ons Loe.. Anders duurt het ook zo lang he !
    Maar ze zeggen, wachten word altijd beloond:)

Liefs

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    laat die eitjes maar komen hoor, ik geloof dat er hier in het land verschillende meiden op wachten. hahahahaha

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Bo, knuffel voor jou meid! Hopelijk zegt die temp gewoon niets meer. En als je zwanger bent gaat je temp toch ook op een gegeven moment weer naar je basis temperatuur?

@ Butterfly, klussen klussen klussen ;) .

@ Loe, het kan beide kanten op zou je denken of een eisprong of straks ongesteld? Hoop voor dat 1e dus ook voor jou: klussen klussen klussen ;) .

Ja we gaan wel steeds wat gelijk op met de eitjes hé.
    Ik denk dat het met de mijne nog wel 4 dagen gaat duren want mijn bmm staat nog heel laag. En heb totaal geen sexdrang wat ik elke ronde wel had week voor de eisprong :( . Maar zo lukt het in ieder geval om om de dag te klussen hihi.

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @djaar; ik hoop dat je idd nog net voor de nieuwe fase (iui) toch zwanger bent. En dan nog wel een positest op je verjaardag!
    Als dit helaas niet zo zou mogen zijn zie ik je misschien wel terug bij het iui-topic. Spannend!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    twinny we hebben zowel zondag als maandag geinsemineerd, en als woensdag ei was moet het goed kunnen komen.

Bo ik duim voor je het moet goed gaan.

Djaar zou een leuk kado zijn toch??

Carien spannend.

Butterfly hopelijk vandaag je ei dan klussen vanavond.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar ik duim voor je dat het lukt!

Alle ei-meiden........blaassssssssssssssssssssssssssssssssss

MP, ik heb nog nooit in mijn kaartjes tijdperk 36.6 gehad! Mijn gewone temp VOOR mijn ei is 37.......daarom.........begrijp er geen snars van. Straks nog een ovutestje (ik ga failliet) en maar even kijken........mijn bmm staat trouwens hoog, maar de hele cyclus al. Tis echt in de war.

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    He bah Loe, wat vervelend! Dat had ik ook, de eerste ronde na mijn MK... de 2e ronde was het volgens mij pas echt weer 'normaal' .. Echt heel rot is dat, omdat je zo graag wilt dat alles weer direct de oude is. Hoop voor je dat alles snel weer normaal is! :)

12. Loe

Loe Niet meer actief

Thanx Bo. Ik hoop dat ik maar snel ongesteld mag worden.

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Loe, echt flink irritant :( hopelijk heb je gewoon heel snel duidelijkheid!!

Nou ik schreef eerder dat mijn bmm laag stond, nou dit was gisterenavond zo. Ik heb zonet gevoeld omdat ik iets voelde lopen (hé bah) en nu staat ie gewoon mooi hoog, zoals het hoort :D en bmm is zacht. Ik wil niet verplicht gaan klussen dus gewoon afwachten wanneer ik wel zin heb :p hehe.

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    #27974 Butterfly26, 14 aug 2009
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
    Hihi, we lopen echt gelijk ! Zometeen maar even mijn banner aanpassen. Ga ik er wel vanuit dat ik vandaag mijn ei heb.
    BM stond vanmiddag ook hoog, en wat ook zacht. Dus misschien toch een ei. Ik hooop het zo.
    Nou heb net ook zwangerschapstesten en ovutesten besteld bij matcare. Dus denk dat ze maandag of dinsdag binnen zijn !

@ MP, idd lekker klussen wanneer je zin hebt !

@ Loe, ik hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid hebt..

Liefs

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wauw meiden, allemaal een ei!

@ Loe: jeetje, wat een lage temperatuur. Dat moet haast wel een supereisprong zijn... Maar begrijp ik nou goed dat jullie deze ronde pauze houden ivm vorige ronde miskraam? :( Dus dat je dat hele goed ei niet mag benutten? (sorry als ik t verkeerd begrepen heb... :) )

@ MP: Wat fijn dat jouw lichaam zijn (haar :p ) werk nu doet. En dan nu nog zwanger! Dit zou de maand moeten zijn volgens de pendel toch? Ik duim voor je!

@ zeehondje: pff... jij ook nog steeds hier? :( Maar wel een spannende ronde voor jullie zo te zien?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Nog steeds weinig tijd om uitgebreid te reageren, dus ik pak het morgen weer op :)

Nijntje, de duimen draaien volop voor jou, het zou zó super voor je zijn!

Fijne avond!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond meiden!

Sorry dat ik hier niet veel meer meepraat, maar heb een temp pauze deze maand :)
    Ben jullie echt niet vergeten, lees gewoon elke dag mee!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Marb en mooi meisje Sarah, ik heb geen ei, we zouden graag een ei benutten, maar helaas pindakaas ik zie geen ei. Dus tja........we hadden een ei graag benut. Heb ook geen positieve ovutest. Kleurt wel wat op, maar waarschijnlijk door nog steeds dat minimale streepje op de zw.test gisteren.

Sammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe !!!! :D

Meiden, we gaan met z'n alle naar de Mei 2010 mama's !

Zet 'm op!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nou ga graag mee naar de mei mama's als jullie het goed vinden

Deel Deze Pagina