Hmm, appart. Hoop dat je temp toch snel stijgt, en zou vanavond voor de zekerheid toch klussen, als je zin hebt natuurlijk! Bedankt, ik hoop dat hij zo mooi blijft al ga ik dr niet van uit.
die stomme ovu testen heb ik destijds ook gedaan maar werd er nooit veel wijzer van alleen onzekerder
Ik wil proberen te wachten tot of mijn ongi doorkomt of ik echt overtijd ben. Heb al een paar keer voor die tijd getest en dat is een beetje zenuwslopend.
Ik wacht tot de 26ste, dan zit ik 19 dpo.. Tenzij ik toch 10 januari mijn ei heb gehad, zit dus echt te twijfelen.
Ik temp nu voor de derde ronde en heb eisprong 2 x op dag 12 en 1 x op dag 13 gehad. Zit nu op dag 12 en had vanmorgen een temp daling van 0,4 graden (zat de hele tijd rond 36,2 en had nu 35,8 (acht dus) dus denk dat ik eisprong heb gehad want gisteren had ik ook nog 36,2. Is het nu wijsheid om vandaag nog ff te klussen of heeft dat nu geen zin meer?
Gewoon nog klussen hoor, allee als je wilt. Want het moet geen moeten worden he. Als het mee zit ben je nog optijd!
Ok dan dan zal ik vanavond nog ff mijn charmes in de strijd gooien (wordt dan de derde dag achter elkaar). Mijn vriend weet niet wat hem overkomt ha ha maar alles voor t goeie doel!
Op www.fertilityfriend.com kun je een grafiek maken. @Jolanda: je kunt gerust nog klussen, als jullie nog puf hebben. Het heeft zeker zin.
Ooow, maar dan hoeft het niet eens persé, jullie hebben al goed jullie best gedaan zo te zien. Maar een extra-tje kan geen kwaad he.
Ja als het deze ronde niet lukt dan ga ik toch ovu testen proberen. We zijn nl al bijna een jaar bezig en als we een jaar bezig zijn dan wil ik toch naar ha gaan. Word in feb 36 dus de klok tikt ook door! Ben wel blij dat mijn eisprong en cyclus vrij regelmatig zijn, is wel handig met klussen!
mamafleur, je kunt je aanmelden bij www.fertilityfriend.com deze site is wel in het engels en in het begin wat onwennig. maar met de tijd word je er wel wijs uit. je neemt dan iedere ochtend voor het opstaan, dus voordat je enige activiteiten gaat doen, het beste is om dit rectaal te doen (anus). je kunt beginnen vanaf dag 1 van je cyclus, maar je kunt eventueel ook iets later beginnen, mits het wel even een paar dagen voor je ovulatie is. invullen bij FF (zo noemen we hier de site) heb je daarna nog vragen dan kun je die gewoon hier stellen hoor. succes
Als je VIP member wilt worden wel, is niet veel hoor. Dan heb je wat extra dingetjes die je kunt gebruiken en inzetten. Maar zonder is het ook heel goed te doen en is het gratis.
Mijn vriend zei vanaaf Ik heb het gevoel dat je zwanger bent ik merk gewoon iets aan jou Ik gelijk in Hij zei dat heb ik nog nooit gevoeld in die andere maanden dat het raak was zei ie En met de pendel van tigger84 zou je haast kunnen denken Maar we wachten gespannen af Liefs Tijgertje23
Hey natas Ik zie dat je ook online bent Meid hoe is het met jou Ben je nog misselijk of is dat over Hoe vind jij me kaartjes eigenlijk Liefs Tijgertje23
Goedemorgen dames Lekker geslapen Ik niet was precies vanacht om 12 uur wakker En ik had het vreselijk koud Maar komt het nog goed met me kaartje het moet niet verder gaan dalen he wie helpt me mee om me temp omhoog te blazen Ppffff ppfffff ppffff Liefs Tijgertje23
Goeiemorgen! MamaFleur, welkom! Hier mijn kaartje van vandaag. Blijft voorlopig mooi aardig stabiel. Nou komende dagen ook nog Werk ze allemaal!
he meiden, hier ben ik nog eens. Het is hier druk druk, we hebben heel de living leeg gemaakt gisteren, want ze gaan de parket terug opschuren en een nieuwe hardwax geven. Ook met zora onze nieuwe hond hebben we vannacht voor de eerste maal door kunnen slapen, deed nog eens deugd. Ze huildde en jankte s'nachts steeds tot we iets tegen haar zeiden. Mag om 8 u naar de gyn voor echo en bloedname.