Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Joeeeeeeeeeeee:p
    Ik heb mei altijd de mooiste maand gevonden, ik ga mee *blijft netjes op haar plaats in de rij staan, maar heeft o zo'n moeite om niet met de ellebogen voor te dringen* geweldig! ;)

Ricmar, lijkt me gezellig!:D

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hopelijk is het raak en kunnen we allemaal naar Mei 2010.
    ik zal ca 5 mei uitgerekend zijn (bevrijdingsdag)
    hoe dubbel

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mei 2010 mama's here we come!!!

Meiden, zien jullie ook zoveel overeenkomsten tussen beide kaartjes??

Liefs, Nijn

4. Loe

Loe Niet meer actief

Jep Nijn :$

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nijn, ik duim voor je meid !!

@ MP, mei-mama's here we come !!! :)

@ All, nou temp wéér gedaald... dus nu MOET mijn ei er gewoon aankomen hihi.
    Word echt een lange cyclus. De andere 2 waren zó netjes :(

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier is temp weer ietsje gestegen en heb een kruis op woensdag, ook de dag dat ik het savonds koud had, vaak voor mij een teken dat mijn temp aan het stijgen is.
    Nu dus echt afwachten, ik ga me niet gek maken, dus lees hier wel mee, maar reageer niet te veel en zet ook geen klachten etc neer omdat het toch allemaal niks zegt.
    Ik had vorige maand ook steken etc, en daat zei ook allemaal niks (kon niet zwanger zijn)

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Ricmar,super dat je je ei hebt gehad!

Hier vannacht een paar keer wakker geworden van het geglibber tussen de benen, en nu nog steeds, zoveel egg verlies ik :D dus mijn eitje komt er ook aan :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Sammie, lekker dat je een temppauze hebt! En fijn dat je in ieder geval aan iets anders merkt dat je eisprong er aan zit te komen :D

@ Loe, na je gigantische dip van gisteren, ben ik erg benieuwd wat je temp vandaag doet!

@ Ricmar, mooie stijgende lijn! Fijn dat je nu in ieder geval weet dat je eisprong is geweest!

@ Nijntje, poeh, die kaartjes lijken zeker op elkaar :$ :) Hoe was je temp vandaag?

@ Butterfly, vaag ;) Maar hopelijk vandaag je eisprong en morgen een stijging!

@ Bo, heb je vandaag nog je temp opgenomen?

@ All, fijne dag! Ik hoop dat jullie ook van het mooie weer gaan genieten!

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Loe: en nu morgen weer een stijging en misschien was dan je ei?? Hebben jullie nog geklust?

Nijn: o meis, hoe was ie vandaag? Het ziet er nog super uit! Ik vind dit kaartje mooier dan dat andere...

MArb: omdat al ik vanaf woensdag ongesteld wordt, ik nog op kan starten deze ronde. Dan kan ik zaterdag nog naar de FA. Ben namelijk op vakantie en kan niet eerder terugkomen.

Bo: dat is een goede instelling. Heb je verder wel kwaaltjes, want je schildert het perfect af, hihi.

Djaar: hoe was die vandaag? Ik wens je een positieve test voor je verjaardag hoor.

Carien: ben benieuwd!

Butterfly: volgens mij is, zolang je temp. nog dalende is, je ei nog niet geweest. klussen dus maar!!

Ricmar: mooi kruis heb je gekregen en inderdaad is maandag goed genoeg!! Ik ga duimen hoor meis!

Sammie: doe ik even naar je zwaaien en je veel succes wensen, op dit moment vooral met klussen en glibberen!

twinny

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Sammie, als je wakker wordt van het geglibber, is dat een heel goed teken. mannetje ook wakker gemaakt?? ;)

Loe, en en en?

Ricmar, gezellig samen op het wachtbankje... Yes, je hebt eindelijk je kruis!!

Butterfly, balen dat je temp nog steeds zakt. Maar dan zal ie morgen wel omhoog gaan (hoop ik).

Marb, fijn dat het zo goed gaat met jullie!! Leuke/goede site trouwens!!

Djaar, hoe was je date? En belangrijker, je temp?

Carien, ook gezellig op de wachtbank...

All, vandaag weer een 36,8. Deze ronde heb ik zaterdag 1 aug gediscard, omdat ik toen tempte om 4.15u (i.v.m de terugvlucht). Bij het andere kaartje had ik toen een mega dip en gaf FF vanaf toen mijn ei. Ik was heel positief, maar het wordt wat minder, waarom geen idee. Mannetje zegt ook, "alles ziet er toch nog goed uit??" Nog een week.... als dat lukt :D

Ik ben er vandaag weer vandoor. even wat poetsen en dan vanmiddag tennissen (toernooi) en vanavond naar de kermis (met de auto, want er zijn best wat mensen die willen borrelen en dat doe ik maar even niet ;))

Liefs, Nijn

11. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie, geflibber klinkt goed!

Nijn,je gaat hartstikke goed. Positief denken.

Ricmar, ook een kruis!

Hier niets, weer 37.0,gewone temp.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    maar morgen en overmorgen een stijging en je hebt je kruis!!!
    Positief denken, loe!! ;)

13. Loe

Loe Niet meer actief

tja dat had ik zelf gezegd he :D

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Butterfly, ik denk dat die ovu testen te laat komen :p kaartje ziet er goed uit voor de eisprong. Ben benieuwd hoe je temp morgen is hoor!

@ Marb, dankje wel. Oh en die pendel, vorige maand had ik er 2 staan dus ik geloof daar echt niet meer in :p . Maar, we doen ons best deze maand.

@ Nijntje, wow zeker overeenkomsten tussen die 2 kaartjes. Ziet er goed uit!

@ Ricmar, ziet er goed uit :D ! Ik let idd ook niet op die klachtjes, het zijn gewoon allemaal na-je-ei klachtjes.

@ Sammie, veel klusplezier :D .

@ Loe, duimen dat je temp morgen nog meer gaat stijgen! Snap die onzekerheid zo goed hé, hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt.

@ All. Ik ben zo bang om mijn ei te missen, maar ik heb geen zin in sex dus dat zegt toch al wat?? Achteraf gezien had ik elke x een dag voor ei echt zin, maar we deden het zowat elke dag omdat ik mijn ei niet wilde missen. Ben bang dat er te weinig zaad aanwezig is wanneer we het elke dag doen, maar wat nou als ik mijn ei mis pff. Ik zou zondag of maandag mijn eisprong moeten krijgen DENK ik, maar het kan ook dinsdag zijn als het weer langer duurd. Wanneer zou jij klussen als je in mijn situatie stond?
    Oh we hebben woensdag voor het laatst geklust, misschien ook wel handig om erbij te vermelden :p .

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hai lieve meiden! Temp weer 37,0 vandaag! Gisteravond mannetje thuis en verteld! Hij was in de wolken.. Hihi. Hier regent et eitjes lees ik? Super!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @MP; ik houd aan om de dag klussen vanaf dag 12. Nu is het wel zo dat ik duidelijk voel wanneer er een ei op springen staat. Ik voel een druk in mijn buik en tijdens het klussen grenst het wel een beetje aan pijn. Ik begrijp helemaal dat het soms als een verplichting voelt (denk iedereen hier wel). Dus doe wat je hart je ingeeft en praat er over met je partner. En soms kun je zin ook maken!!!

@Nijn; suc6 met je tournooi en veel plezier op de kermis!! tot, toi , toi

@All; ik reageer hier tegenwoordig wat minder omdat ik het weer wat drukker heb op mijn werk en ik de avonduren veel op de camping in de cafetaria te vinden ben. Nu ben ik nog thuis omdat ik de boodschappen heb gedaan en even een momentje voor mezelf wil (forum en een boek) Maar om 17.00 sta ik weer achter de vetbak haha!!

Mijn temp was duidelijk laag vandaag en dat voorspelt meestal een eisprong binnen twee dagen, ook voel ik duidelijk een ei (joepie, want zonder echo's is het weer onduidelijk).
    Graag heb ik een positest op mijn verjaardag maar dan moet ik weer testen voor nod en dat is gevaarlijk (heb ik de laatste ronde wel gezien met die vage testen). Ik heb in elk geval al zelf voor mijn cadeau gezorgd. Ik heb mijn peugeot ingeruild voor een audi (station)!!! Roept wat vragen op bij mensen maar hij is ZO GAAF!!!!

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Bo; super nu kunnen jullie samen gaan genieten!!

18. MyPrecious

@ Bo, en nu stoppen met tempen ;) geen stress meer voor jou!! Je bent gewoon heerlijk zwanger en dat blijf je ;) .

@ Djaar, oh die zin wordt er zo gemaakt hoor haha zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer van ik wil niet èlke dag ik ben bang dat we het te vaak doen dan (omdat hij toen die zaaduitslag van amper 4mil had), maar nu weet ik ff niet wanneer we moeten beginnen of vanavond of morgen. Straks zijn we te laat.
    Goed dat je zo bezig bent trouwens! Ff niet aan het zwanger worden denken, toch. En alles gaat vanzelf, de dagen vliegen om :D tenminste zo zou het bij mij gaan haha. We gaan gewoon voor de mei mama's hoor! Je kaartje ziet er toppie uit voor je ei :D .
    En wat een goed verjaardagscadeau zeg een audi!

19. MyPrecious

Kortste cyclus: Meest vruchtbare dag: 16 augustus 2009
    Eisprong dag: 17 augustus 2009

Langste cyclus: Meest vruchtbare dag: 18 augustus 2009
    Eisprong dag: 19 augustus 2009

Zou het veilig zijn om morgen pas te klussen? Of zou ik dat niet moeten proberen stel dat ik me ei mis?

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Bo: foei, toch getempt? :p Wel fijn dat je temperatuur nog gewoon hoog is. En leuk dat je kereltje ook zo blij was! Gooi je thermometer het raam uit en geniet! (snap dat t moeilijk is, hoor... Had ik ook toen ik na een mk weer zwanger was...)

@ Djaar: oei, dat ziet eruit als een mooi eitje. Wat gaaf trouwens dat je dat kunt voelen! Ik merk nooit verschil :)
    Enneh... gefeliciteerd met je bakkie :D

@ MP: Ik zou het wel vandaag doen, zeker als woensdag de laatste keer was. In principe kan dat nog makkelijk (zaad kan echt wel lang overleven hoor!) maar om de dag is optimaal geloof ik. Maar ik zou het alleen doen als je er zin in hebt. Goede (fijne!) seks vergroot de kans op zwangerschap ;)

@ Loe: k Zou zeggen dat je ei geweest is, hoor... Met wat mazzel is je temp morgen nog hoger!

Deel Deze Pagina