Even om de moed in te houden mijn kaarte, wat ook nogal een berglandschap is... maar wel zwanger dus!
Nou meiden, ik heb in het weekend heel wat bij te lezen. vandaag en morgen de hele dag werken, en s`avonds heb ik totaal geen puf meer of ook maar iets te doen. Dus, het wordt denk ik pas zaterdag dat ik alle berichtjes terug ga lezen. voor iedereen alvast veel succes met tempen, klussen en wachten. Hier nog een keertje mijn kaartje tot vandaag,
hoi dames me temp is vandaag weer gestegen! dus ik denk (als morgen me temp ook zo hoog is of nog hoger 11 maart me ei is geweest...wat denken jullie?)
Hoi Mama2801. DAt ziet er idd goed uit die stijging! Esther. Ben erg benieuwd naar je temp van vandaag. Moet heel de dag werken, maar vanavond kijk ik of je weer hoog bent! Ik ben wel nog steeds hoog, weer 37.1 Ik denk dat mn ei toch 3 maart is geweest in tegestelling tot wat FF zegt. Dus maandag of dinsdag NOD voor mij. Eerst een weekendje weg, dus hopelijk denk ik er dan niet zoveel aan... Groetjes Caroline
Mama denk dat je eindelijk een ei hebt gehad Dus over 12 daagjes kan je lekker testen en hopelijk is het positief.. Esther is je temp weer laag?
dankje ik dus, ik hoop[ wel dat ik goed geklust heb ...zal toch wel 1 dag ervoor en de dag dat ik mei ei heb gehad die avond/nacht hebben we geklust....pfff nu weer 12 dagen wachten . jij moet nog paar daagjes tot je ei...spannend
Ja, nog 1 weekje ik heb een goedevrijdag ei als het goed is. Al heb ik het gevoel dat mijn ei nu eerder komt. Ik heb nu echt hele erge buikpijn en dat ik vorige maand ook. En mijn tepels worden al iets gevoeliger.
Goedemorgen meiden, Mijn temp is weer 0.1 gezakt het word steeds beter dus. Ik zie hier allemaal spannende bijna test kaartjes. Super zeg.
je kan het ook merken als je ei eraan komt door lage rugpijn vage buikpijn, vet wordent haar, of obstipatie of diaree(las dit gisteren ergens op het i-net) en het klopte bij mij wel wat betreft die klachten...
En dit is mijn kaartje als ik mijn temperatuur van maandag, toen ik heel slecht geslapen had, op "discard" zet. Ovulatie maandag of zondag dus...
Mama2801, ja die dingen heb ik wel eens gelezen ook. Maar voor mij geld dat niet.. Ik heb mijn hele cyclus door last van buikpijn behalve als ik ongi ben, ik ga dus ook een doorverwijzing vrage aan de gyn, mijn moeder had vleesblomen en dat is dus erfelijk :S En ik wil wel Ik had vorige maand wel pijn in me buik vlak voor mijn ovulatie dus hopelijk nu ook ! Zou het wel leuk vinden een eerde eitje ! En ik heb tot nu toe elke cyclus pijnlijke tepels gehad rond mijn eisprong.
mmmh vervelend die buikpijn altijd he! heb het zelf ook maar bij mij hebben ze niks kunnen vinden word nu afgedaan als spastische darmen. maar soms is de buikpijn zo heftig lijkt dan net of ik een heele bevalling door ga! me moeder heeft ook vleesboom gehad maar bij mij hebben ze niks kunnen vinden