Helaas vandaag echt ongi geworden. Had een beetje gehoopt dat het toch raak was deze keer. Zeker na één keer spotting tussendoor (innesteling) en een lang uitblijvende menstruatie. Maar dat zal dan wel door de flinke verkoudheid en koorts komen. We hadden ook wel goed geklust tijdens de vruchtbare dagen, maar ja. Even alles op een rijtje zetten en dan gaan we er weer voor!
Erg vervelend, ik denk niet dat het bij mij op een spastische darm kunnen gooien, ik weet niet eens wat het is. Ik heb zolang als ik me kan herinneren geen normale stoelgang gehad, soms het maar 1 keer in de week dat ik moet gaan en heb nooit buikpijn gehad. Ja, alleen als ik moet maar op dat moment niet kan ofzo..
He jammer zeehondje.... Veel succes in de volgende ronde! Dit is mijn kaartje vandaag, maar was er vanochtend wel een keer uit geweest om te plassen.........
Zeehondje: wat jammer nou! Had er toch nog op zitten hopen voor je! Hopelijk volgende maand wel met succes.
hoi ikdus ja vervelend als je niet naar de wc kan, ik heb juist het tegen overgestelde! ik moet echt wel minmaal tussen 4 tot 6x perdag echt me grote behoefte doen en ben ook vaak aan de diaree. is ook niet alles hoor.
He Ikdus, ik zie dat je op CD1 zit? weer een ronde verder... jammer zeg. Wat een korte cyclus, hoe kan dat nou? Aquilegia, hihihi het blijft bij altijd spannend, de dag van je ei Molly, duimpjes draaien hoor meid. Alle anderen ook voor jullie draaien de duimpjes! Zeehondje, jammer meid! Bij mij nog niet echt veel bijzonders. Volgend weekend zit ik hopelijk weer in mijn vruchtbaredagen.
Ja, ik weet niet zeker of ik op CD 1 zit hoor. Ik dacht net dat ik buikpijn had door een grote boodschap, maar dat was het dus niet en maar ( sorry ) perste wel een sliert eggwhite en bloed er uit ( sorry ) En heb vele ongi symptomen, ik heb nu een tampon en ik ga zo kijken of daar meer bloed op zit. Zo niet pas ik het lekker aan. Moet morgen toch naar de HA, dus ik merk het wel
Het was dus toch geen ongi, geen idee waar het vandaag kwam erg vreemd wel maarja. Als het met mijn eisprong te maken heeft zal ik vanavond maar even klussen. Hopelijk moet ik morgen met persona beginnen.
Ik heb net een ovutest gedaan maar gelijk positief dus ik zit nog vol hcg. Dus denk dat het geen zin heeft om verder te gaan met testen.
Mupkuh, moet je eigenlijk nog terug komen voor je hcg waardes, om ze te laten controleren of alles uit je lichaam is?
sorry vanmorgen weinig tijd om te reageren. ik ben ongi,helaas maar waar. we blijven gewoon positief verder gaan met ons mmm avontuur. lieve meiden ik probeer weer een beetje afstand te nemen. heel erg bedankt voor jullie steun. en succes....
Esther en Zeehondje , balen dat de toch nog zijn gekomen Heel veel succes ! Meiden , ik zit hier met een klein dillema ! Ik had gistern ongi moeten wordeen , maar tot nu toe nog helemaal niets . Gister een heel klein veegje roze gehad en that was it ! Maar heb de laatste tijd wel erg veel stress op mijn bordje gekregen . Het kan dus ook zijn dat het vertraagd wordt door die stress . Echter , ik heb wel mijn eitje gehad op dag 12 en dus zou het nu zo langzamerhand toch zo ver moeten zijn ! Helaas vanmorgen niet getempt ivm slaap te kort . Heb letterlijk de hele nacht wakker gelegen ... Wat denken jullie ? Wel of niet testen morgenochtend ? Ben gewoon bang dat het allemaal een beetje opgeschort wordt door de stress en dus een telleurstelling krijg Nu zit ik nog meer in de stress Groetjes Joyce
hey JoyceD ik zou morgen ochtend gewoon testen als je temp wat hoger is want dan weet je het zeker. nu blijf je ook maar stressen en als je test heb je zekerheid. ik zit nu gister 4 weken na mijn operatie van BBZ normaal word ik wel ongesteld 4 weken erna nu ook nog niet ik wacht tot maandag en test ik want de hcg was bij mij al 3 week uit me lichaam 1 week na de kijkoperatie al dan word ook echt direct alles weg gehaald wat buiten de baarmoeder zat. dus voordeel dat de hcg sneller weg is maar ik zou morgen gewoon testen als die wat hoog is ik lees het maandag avond wel ik ga morgen lang weekend weg de rest sucses ik temp weer als ik ongesteld ben geworden of niet als ik direct weer zwanger ben geworden na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Mijn ovutest was uiteindelijk niet positief. Wel 2 streepjes maar niet even dik. Ik hoef verder niet terug te komen. Moet alleen even bellen over 4 weken. Omdat ik gecurreteerd ben is alles zeker uit mijn lichaam.
@Esther: jammer @Mieke: ja het blijft altijd gezeur rond mijn eisprongdatum Inmiddels heeft de guide van FF mij afgeraden om de temp te discarden dus nu kom mijn ovulatiedatum op dag 15. Jammer, score "Good" in plaats van "High" met klussen Maar we hadden echt geen zin meer die maandag.
Aquiligia, een dag er voor is volgens mij net zo goed hoor! Zijn velen door zwanger geraakt! Mijn mannetje informeerde gister toch heel lief wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. En dat terwijl ik het juist even wilde laten rusten en hem het initiatief wilde laten nemen. Nou bij deze dus, wel fijn dat hij er toch rekening mee wil houden. Nu maar hopen dat mijn cyclus weer normaal doet, want dan valt het mooi in het weekend.
ik had me eisprong op dinsdag 15 januari en had voor het laatst sex zondag morgen 13 januari en ik teste 31ste omdat ik niet ongi werd en ja hoor zwanger helaas bleek 13 februari dan een BBZ te zijn maar goed het kan wel Aquilegia zelf 1 dag ervoor ik zat er 2 dagen voor komt wel goed heb hoop ook al is dat soms makkelijk praten