Aquilegia, in het SMEP topic is iemand na 19 rondes spontaan zwanger geraakt. Ze had een zondags dr eisprong en donderdag voor het laatst geklust. Ze had even pauze genomen en dus niet geklust tijdens dr eisprong, en toch is het raak
@Bengeltje en Mieke: Als ik niet zwanger wilde worden, zou ik er niet gerust op zijn, hoor! We hebben een goede kans! Ik geloof dat de dag ervoor zelfs nog iets beter is dan de dag van de eisprong. Maar beide dagen is natuurlijk nóg beter!
ik ben in december 2007 al 2 jaar bezig en gewoon weg maand 22 was ik zwanger oke mis gegaan nu dus al 2 jaar en 3 maand bezig en maand 24 of 25 zwanger alleen het zwanger blivjen is moeilijker hoop voor je dat het snel raak is ik werd dus na 22 maanden spontaan zwanger oke mischien doordat me insuline eindelijk oppijl was door medicijn waar we in juli 2007 achter zijn gekomen maar dan nog
Het komt helemaal goed Aquilegia ! Ik wil het liefste elke dag klussen, maar ben zo bang dat ik de zaadjes van mijn mannetje die ten goede doe.
Ikdus: als je gewend bent om elke dag te klussen, dan is de zaadproductie van je partner daarop afgestemd. Dus dat kun je gewoon blijven doen. @Bengeltje: insuline schijnt inderdaad veel invloed te hebben op de hormonen die met het zwanger worden te maken hebben! Dus nu je insuline op peil is, heb jij een veel betere kans dan daarvoor! Ja, het zwanger blijven is helaas ook nog een kunst.
We doen het alleen vanaf een week voor mijn eisprong elke dag dan heb ik ook veeel meer zin dan normaal, dus echt gewend zijn ze het niet. Maar wel handig om te weten.. Ik kan echt erg veel leren van jou!
ja Aquilegia insuline hoort onder de 15 te zijn en bij mij was die tussen de 30 en 40 daarom ben ik zoveel gaan afvallen me suikergehalte is goed insuline na het vele afvallen ook het heeft zogeod geholpen dat ik sinds januari ik wist dat ik zwanger was tot nu geen medicijn meer nodig heb dus als die niet onder de 15 is kan je niet zwanger worden en is ook dus 22 maanden lang bewezen dat ehet niet kon en ineens insuline is goed en hoppa zwanger dus sinds oktober ben ik wel vruchtbaar genoeg alleen zwanger blijven nis idd een hele kunst
idd nou ik ga jullie voor nu tot maandagavond verlaten ga lang weekend weg lees wel wat dingen als ik terug ben groetjes en veel klus plezier
Jipppiieeee, nadat ik het even niet meer zag zitten ....zucht Hierbij mijn kaartje. Eindelijk mijn ei op dag 58. Ik ben zo blij met mijn kruis....weet ik weer een beetje waar ik aan toe ben. Nu maar afwachten. De eerste temperatuurstijging kwam waarschijnlijk door mijn verkoudheid die ik toen had. http://www.mijnalbum.nl/Foto-FWOJWS7E.jpg
vandaag weer 37 gisteren avond had ik het ijs en ijskoud incl koude voeten en handen! kan toch niet zo snel al na me ei?
Hey mama2801, wat een toeval zeg dat jij ook zo een lange cyclus hebt! Mijn temp was vanmorgen weer hoog, voor mijn doen dan, zat weer op de 36,8 dus.... nu maar afwachten. Jij controleert ook altijd je cervixslijm? Want zo ben ik erachter gekomen. Begin van de maand was ik begonnen met ovulatietesten maar na een klap met geld (ach viel wel mee hoor) ben ik daar maar mee gestopt. Die controle van cervixslijm is ook goed te doen en stukken goedkoper. Nu maar hopen dat onze temp hoog blijft.
hi ik had dus precies hetzelfde! ben 40 euro aan die testen kwijtgeweest nu snap ik ook wel waarom ze niet werkte! dus ik ben ook me cervixslijm gaan controleren en mijn bmm en toen wist ik het zeker ik in me vruchtbare periode zat. slik jij ook etos of niet? nu zitten we beide dus op de wachtbank waneer is jou nod? mijn nod is 25 maart
Goedemorgen Deze maand hou ik voor het eerst ook mijn temp. bij, en deze was ineens vandaag hoger dan anders. Volgens de banner had ik eergister al de eisprong, maar mijn cyclus is wel wat onregelmatig (afg. maanden 29-29-23-23-31-? Ook was vorige week donderdag mijn temp hoger dan andere dagen, maar daarna zakte die weer iets en toen had ik de dag ervoor een behandeling in het ziekenhuis ondergaan. Zal het daar mee te maken kunnen hebben? Hier ff het lijstje van de afgelopen periode. 28 febr. 36.6 29 febr. 36.8 1 maart 36.8 2 maart 36.9 3 maart 36.7 4 maart 36.6 5 maart 36.8 6 maart 36.8 7 maart 37.0 8 maart 36.7 9 maart 36.7 10 maart ? 11 maart 36.9 12 maart 36.8 13 maart 37.2 De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 februari..... De volgende zou met een cyclus van 23 dagen op aanstaande dinsdag komen en met 31 dagen op 26 maart. Hopelijk kan iemand me iets meer duidelijkheid geven Groetjes Onzekere Liena
Hallo, Ik moet verplicht tempen van de gyn. Ik moest direct beginnen en hoefde niet te wachten op een nieuwe cyclus! Heb nu al 4 dagen achter elkaar 37 graden! (begin zelfs te twijfelen aan m'n termometer! hahaha!) Dus ik kan er zeker weten van uit gaan dat ik al een ei heb gehad? En wanneer daalt ie ongeveer, of is dat ook weer bij iedereen verschillend?
Je kan er wel vanuit gaan dat ie is geweest en de gyn kan dat ook wel zien he ( ze zei dat ie ok was geweest toch) Bij de meeste zakt ie 1 a 2 dagen voor ongi Maar hoe dat bij jou zal zijn zul je moeten afwachten
Ja, er was niks te zien wat wees op een komende ei! Alles zag er wel goed uit, maar goed, ik twijfel soms gewoon door die cyclussen die steeds langer worden! En ergens ga ik er vanuit dat ik morgen ongesteld wordt, gewoon m'n oude vertrouwde cyclus dus! maar wat betreft tempen ben ik dus echt een leek! Had me zelf ook voorgenomen het nooit te doen! Nou ben benieuwd weer! morgen maar weer tempen!