Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Molly: wat spannend meid!

@ Ikdus: klopt helemaal, stomme etos zwanger worden pillen! ;)

2. Niet meer actief

Owja klopt ook, maar hoeveel DPO had je dan die bloeding?
    Hoop echt dat het gewoon weer raak is straks :D

3. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @ Ikdus, ik las dat je morgen een onderzoek kreeg naar vleesbomen en dat je ei in aantocht is? Ik zou het er gewoon op wagen. Een vriendin van ons heeft anderhalf jaar geleden 3 miskramen gehad en sindsdien niet meer zwanger geweest. Toen,als uit het niets toch weer ineens zwanger ( ze is nu bijna 7 maanden) alleen blijkt nu dat ze idd een vleesboom in de baarmoeder heeft, waardoor het waarschijnlijk eerst is misgegaan en daarna lang heeft geduurd. Er zitten wel enkele risico`s aan deze zwangerschap, maar met het kindje en moeder gaat het tot dusver meer als uitstekend en verloopt alles uitstekend. Alleen met de bevalling zal het erom hangen of het natuurlijk zou kunnen of keizersnede. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar elke gemiste kans is er een. Stel dat je niet zwanger zou zijn en er zou een vleesboom zitten, dan kun je die gerust weg laten halen. Stel dat je wel zwanger zou zijn, dan is het alleen maar super, maar het zou jammer zijn om een kans te laten schieten.
    Veel succes.!

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    molly, wat spannend zeg, zou toch eens goed raak kunnen zijn!
    Nou, mijn kaartje, ik snap er niks meer van.

volgens de gyn heb ik dus donderdag of vrijdag mijn ei gehad. Maar volgens mijn eigen gevoel moet ie nog steeds komen. Ik heb vandaag ineens vruchtbaar slijm, en het hele weekend zin in sex gehad, mannetje werd er gek van. Ik denk toch dat ik morgen of overmorgen een positieve ovutest heb. Ik heb een telefonische afspraak vanmiddag met de gyn, dan vraag ik weer om een follikelmeting. Kunnen jullie wijs uit dit kaartje?

5. Niet meer actief

Thnx havefun voor dat verhaal. We gaan er gewoon voor. Ik denk haast niet dat ik vleesbomen heb maarja daar komen we morgen achter.

6. Niet meer actief

Wies, ik snap helemaal niets van je kaartje zeg !
    Wat raar als hij gesprongen is moet hij toch omhoog gaan?

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, dacht ik ook, daarom twijfel ik ook zo aan mijn eisprong. Jij moet morgen naar de gyn toch?

8. Niet meer actief

Ja, misschien hebben ze niet goed gekeken ofzo?

Ja, morgen avond een echo.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Wies: Het lijkt er niet op dat je ei gesprongen is. Hebben ze zitten slapen bij de gyn? :(

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, ik denk het ook niet. Heb je nog een ovutestje liggen?

Nou mijn kaartje, het is me toch gelukt FF had zeker even nodig om wakker te worden.

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    12 en 13. Nog iets, stoelgang is altijd goed, en regelmatig te snel, en sinds gister eind van de middag te langzaam. Na het avondeten met megakrampen te snel, en daarna weer te langzaam. Nu ook weer. Voelt als obstipatie.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Molly, ik heb ook al bijna een week lang een moeilijke stoelgang.
    Weinig ontlasting maar zeker niet compact :oops: (sorry voor de details ladies).
    Enne ook veel slijm er bij? echt heel vreemd. Maar ja ik zit niet in mijn DPO's.

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Terugdenkend had ik het zondag 2 weken geleden ook, net voor mijn ei. Zal dus wel met hormonen te maken hebben. Welke hormonen zal uiteindelijk wel bekend worden ;) Heb het gevoel dat ik van kop tot kont vol zit.
    Het enige wat tegen de krampen hielp tijdens het "gaan" is in mijn buik duwen, op de hoogte van de bikinilijn zo'n beetje.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Joehoe, eindelijk is mijn temp weer wat lager. Maar ik mag niet te vroeg juichen. Vanmiddag eerst maar eens een ovutest doen.

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb al sinds vrijdag ovutesten gedaan, en daar ga ik nog even mee door. maar tot nu toe negatief dus

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is helemaal minder zeg!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Morgen een echo om 9 uur. gelukkig maar, dan ben ik van de onzekerheid af. Hopelijk kan de IUI nog doorgaan deze maand.

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik hoop het ook voor je, Wies!

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Wies, hopelijk een verstopt ei deze ronde, en een gyneacoloog die een goeie bril opheeft. Het zou wel vreemd zijn als je idd nog een ei zou hebben, dan hebben ze echt liggen slapen in het zh.

Molly, spannend hoor, duurt lang hè, dat afwachten, weet er alles van.
    Ik heb zondag de laatste Pregnyl gezet en kan pas zaterdag testen, maar de een na laatste keer na de pregnyl heb ik na 4 dagen getest en toen was hij zwaar negatief, dus ik ga gewoon donderdag al testen en dan zie ik wel. Of het moet zijn dat ik eerder ongi wordt, want ik zit nu op 11DPO, dus wat dat betreft kan er hier vanaf nu vanalles gebeuren. Ik werd zelfs 5 dagen na pregnyl al ongi.
    Nog een paar dagen..........zucht :x zucht............ die wachtweken moesten verboden worden.
    mijn kaartje tot vandaag.[​IMG]

20. mama2801

mama2801 Niet meer actief

havefun
    je tenp kaartje ziet er nog goed uit hoor! spannend dat wachten he,
    ik zit nu nog 7 dagen voor me nod (op 7dpo) dit is me temp kaartje voor vandaag:

ik moet vaker plassen, heb last van obstipatie(terwijl ik normaal altijd naar de wc ren!)
    donkere urine, veel dorst, veel lucht bellen en gerommel in me buik. en heel erg moe en veel koud lig vaak ineens met deken op de bank
    aan me borsten zie ik nog niet veel, alleen konstant stijve tepels wat ik normaal nooit heb .

Deel Deze Pagina