@ mama, zou een mooie innestelingsdip zijn, die lage temp. Ik denk ook steeds vanalles te voelen, maar dat is het verraderlijke van die pregnyl. De vorige keer had ik nergens last van en toen bleek ik zwanger te zijn, nu heb ik last van vooral moeheid! kan de hele dag wel slapen, wat ik ook doe als ik de kans krijg, veel plassen,rommelende buik, ik hoor hem de hele dag, veel boeren laten en maagzuur ( blèh), gevoelige tepels, maar mijn borsten zijn zeg maar gewoon normaal, bloedneuzen ( wat ik nog nooit heb gehad) en sinds twee dagen dunne ontlasting terwijl ik anders ooit wel uren op de wc zit om er een kleintje uit te persen. Dus, ik weet het echt niet, ik denk dat ik me blij maak met helemaal niets, want het kan net zo goed allemaal van die pregnyl komen.Ik probeer gewoon af te wachten, wat niet meevalt. Nog een paar dagen volhouden......
ja erg is dat he dat wcahten ! eerst wachten we volspanning op ons ei en daarna wachten we volspanning tot we kunnen testen! ik heb net getest uiteraard negatief! veels te vroeg ook ik weet het maar ja, oja gisteren had ik ook wat geks! normaal lust ik geen orlijven en nu liep ik gisteren in de supermarkt en had ineens heel veel zin in olijven met knoflook heb ze gekocht en bijna het heele bakje op gegeten me manneke keek me ook al zo raar aan lol, is keer wat anders als broodje haring met extra ui!(dit at ik bij me vorige 2 zwangerschappen in het heele prille begin)
Goeimorgen hier. Tja meiden, wachten duurt lang en daardoor ga je vanalles voelen Spannend hoor en toch nog even geduldig zijn. Mijn kaartje, nog niets spannends aan.
Mogge, hier 2 verschillende temperaturen, heb wel gemerkt dat het fiks kan schelen of er ehhhhhhhhhhh zeg maar meer in je darm zit dan alleen de thermometer Negatieve test en gelukkig geen obstipatie-achtige krampen meer, heb zowat zitten janken van de kramp gisteren op werk. Terugrekenend had ik het een paar dagen voor mijn eisprong ook. Duurde toen ook ongeveer 24 uur.
Blegh, naar Molly. Ik heb soms ook wel eens van die aanvallen. Ben dan niet van de wc af te branden omdat dat gewoonweg niet gaat. Je voelt je dan zo beroerd en het koudzweet breekt je uit.
zo havefun, jou kaartje ziet er mooi uit, spannend zeg. Ook die van jou gaat goed aquilegia! Nou, bij mij is het nog steeds een vage bedoeling. De cyste was iets meegegroeid tot 4,5cm. het eitje van 19mm was weer niet te bekennen. Aan de andere kant zaten vorige week alleen hele kleintjes, en nu 1 van 13mm. Niet erg groot, maar al wel wat groter. Ik dacht, goed teken, maar ze dacht zelf dat het nog weinig zin zou hebben. Ik kom nu donderdag terug, en dan maar even kijken of ie gegroeid is. Mij lijkt het wel, want een eiblaasje groeit toch niet meer als er een eisprong geweest is? dan had ie nu toch ook niet groter moeten zijn? Kan ook aan mij liggen hoor, maar heb af en toe het idee dat ze zomaar wat zeggen. Als het wel gegroeid zou zijn zal de IUI in het weekend vallen, dus heeft geen zin, zei ze. Ik heb gelijk aangegeven dat ik naar een ander zh wil als dat het geval is. Dus donderdag weet ik in ieder geval weer meer.
Wies, wat balen toch weer meid die onduidelijkheid. Kan me eigenlijk wel goed voorstellen dat je dan naar een ander zh wilt gaan. Naar mijn idee groeien eitjes tot aan de eisprong, daarna springt er eentje en de rest verschrompelen dan. Dus dat ze er nog eentje ziet zitten, dat betekent dan toch dat je nog geen eisprong hebt gehad.... maar ja waar is dan die van 19 mm gebleven. Toch wel vaag allemaal. Misschien kun je er iets op internet over vinden? Of een vraag overstellen hier bij een vruchtbaarheidstopic?
Toen ik 2 weken geleden een echo had, zaten er bij mij links 1 van 24mm en 1 van 16mm. Toen we een week later weer keken zagen we 1 geel lichaam, maar beide eitjes waren niet meer te zien. Heb me ook afgevraagd welke er dan gesprongen is en wat er dan met de ander gebeurt. Gek he, een mensenlichaam...
Kwam mij even vlug melden, wou even zeggen dat alles er prima uit zag geen vleesbomen of wat anders. Er zit een eitje aan de rechter kant van 17 mm zal overmorgen springen zegt de gyn. Ik had goede verdikte baarmoederslijm dus allemaal prima. De buikpijn komt waarschijnlijk gewoon van de darmen af. En een heel uitleg: Na de eisprong komt het stofje progesteron vrij en dat kan je darmen lui en moe maken waardoor er dus verstoppingen en pijn etc. kunnen plaats vinden en dat kan dus duren tot je menstruatie. Dus meiden die na hun ei buikpijn hebben, waarschijnlijk komt het door dat En niet omdat je lichaam je voor de gek houd
Ikdus, wat een geruststelling dat alles oke is zeg. En die info is ook wel eens fijn om te weten Ik heb vandaag mijn eerste ovutestje gedaan, weinig 2e streep te zien, ei zal dus toch wel langer duren dan normaal. Balen dus, bah. Toch weer een iets langere cyclus.
mieke, balen dat ie wat langer weg blijft, maar dan zal ie groeien tot een heel mooi eitje! ikdus; fijn dat alles in orde is, weer een hele geruststelling lijkt me. En die info van jou is wel fijn, ik loop sinds het einde van de dag met onwijze buik- en rugpijn. Echt mijn rug heb ik nog nooit zo erg gehad. Ik heb al een dag of 3 het gevoel dat er een blaasontsteking op komt zetten, maar niet heel erg. Vanavond moet ik echt elk kwartier naar de wc. En dan die klachten, als het morgen nog zo is even naar de ha, ben bang dat het naar mijn nieren trekt ofzo, heb al zo vaak blaasontsteking gehad. Al was het nu gelukkig even geleden.
Wies, wat vervelend meid. Hoop dat het niet doorzet hoor en dat je andere klachten ook van korte duur zijn. Beterschap!
@Ikdus, gelukkig dat het 100% meevalt, en als je weet waar het door veroorzaakt wordt, dan is het ineens ook minder erg, nietwaar? Maar goed dat je door bent gegaan met klussen, hopelijk een goed ei en met zijn drietjes naar Spanje. @Wies, misschien is dit je naderende eisprong. Daar kun je gruwelijk veel pijn van hebben. Ik ben begin vorig jaar zelfs twee dagen in het ziekenhuis opgenomen, omdat ik letterlijk op handen en voeten door het huis kroop van de pijn.Nou ben ik wel wat buikpijn gewend ivm spastische darm, dus ik ben ook niet meteen zo van naar de dokter. Maar, ik werd direct opgenomen. Natuurlijk meteen getest op een bbz, blaas-nierontsteking, uiteindelijk dachten ze nier- of galstenen, tot een slimmerik bedacht dat het de eisprong weleens kon zijn, en voila, een inwendige echo bracht uitkomst: diagnose>eisprong, dus je kunt hier behoorlijk beroerd van worden. Nu is het dus zo dat we "moeten"klussen als ik buikpijn heb. Dus, ik hoop dat je ei nog komt voor het weekend. @Molly, hoe is het met het testen? Al een test er tegenaan gegooid of wacht je nog een paar dagen. @Aquilegia, je kaartje ziet er tot nog toe veelbelovend uit! Hier heb ik er geen flauw idee van. Ik heb het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden, last van rare krampen in mijn onderbuik, last van mijn rug en verrekte moe, dus er zit niets anders op dan nog een paar daagjes af te wachten. Nog drie dagen tot mijn NOD:
havefun, jou temp kaartje ziet er nog niet uit dat je ongi gaat worden hoor! nou hier een duidelijke innestelingsdip!
Ik begin nu natuurlijk wel wat meer hoop te krijgen. Heb net mijn heel boekwerk er eens op nageslagen, en gem. begint mijn ongi. zo`n 8-11 dagen na eisprong. Zit nu op 12DPO en ik weet dat de pregnyl de menstruatie niet uitsteld, dus wie weet????
Heey meiden.. Wies, wat vervelend van die pijn misschien inderdaad een aankomend eitje of toch een blaas ontsteking, dus als het morgen er nog is zeker naar de dokter gaan. En ook zeggen dat je misschien zwanger bent. Dan krijg je pilletjes die gewoon mogen Havefun mooi kaartje.. Mieke, jeetje dus nog geen streepjes op je ovu test hopelijk komt het snel ! Ik dacht ik geef even die informatie over buikpijn/darmen omdat veel meiden zeggen ja ik voel dit en dat in me buik en dan worden ze ongesteld en zeggen ze me lichaam houd me voor de gek of dat er wel een bevruchting heeft plaats gevonden maar snel is afgestoten. Nog iets vreemds zoals jullie weten had ik gister een ei van 17 mm, en vandaag is mijn temp met 0,3 gestegen en is het 37 een temp dat ik altijd heb na mijn eisprong. Ik denk dus dat bij mij zodra ik een hoge temp heb mijn ei gaat springen.
heb nog niet errder tempkaartje laten zien omdat er niks gebeurde. was nu toch benieuwd wat jullie ervan vonden vanwege de mooie tempstijging. gr jill _________________ [/img]