Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster

hoop dat jullie hem nu kunnen zien

2. Niet meer actief

Ff een vraagje, ik dacht dat FF pas na 3 dagen hoge temp een kruis geeft?

Ik heb nu alleen een verticale rode streep, dat had ik meteen toen ik de temp van gister invulde?

3. Niet meer actief

Ooh laat maar ik heb het op OPK/Monitor staan vandaar.

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge, test negatief, temp zakt. Laat die :evil: maar komen, maar dan wel zonder de steekjes en de friebeltjes die ik dagelijks voel.

Mooie tempstijging, Jill.

5. Niet meer actief

Jammer Molly :(
    Hopelijk volgende ronde een normale cyclus !

Jill, mooie stijging jammer dat er niet zo geklust is.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hè jammer molly...

havefun, ziet er echt heel goed uit zeg! Wanneer wil je testen?
    jill; jammer dat je niet zoveel geklust hebt rond je waarschijnlijke eisprong, of is ie op een andere dag geweest? Ik zag je staan bij de temp.kaartjes vand e zwangeren, ik heb er op gereageerd, maar zie nu dat je het hier al gevonden had.

Negatieve ovutest vandaag en lage temp.
    Mijn rugpijn is over gelukkig,zeurt nog een beetje. Ik weet niet wat dat was, maar zo heftig heb ik dat nog nooit gehad. Heb vanacht gewoon 2 finimalletjes ingenomen, kon er niet van slapen. Ik dacht ook aan een nierbekkenontsteking, maar dat zal dan toch wel niet. het blaasontsteking gevoel is ook al minder. Goh, dat je voor een eisprong in het zh komt te liggen zeg, heftig. dan schrik je je ook rot als je al die dingen om je heen hoort. Maar ik moet zeggen dat ik er gisteren ook aan gedacht heb hoor; een nierbekkenontsteking, bbz, je haalt vanalles in je hoofd. Je hebt wel een mooie check gehad toen havefun, da's weer mooi meegenomen, weet je dat dat goed zat in ieder geval,haha.

7. mama2801

mama2801 Niet meer actief

mooie temp en duidelijk je ei heb gehad.

8. Niet meer actief

[​IMG] Mijn kaartje tot nu toe.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Ikdus: fijn dat alles goed was! :)

@Mieke: balen een langere cyclus…

@Havefun: spannend, kaartje ziet er tot nu toe goed uit.

@Molly: jammer :(

@Wies: met een blaasontstekinggevoel EN rugpijn moet je direct naar de dokter hoor, stel dat het WEL nierbekkenontsteking is? Dat kan gevaarlijk worden :) Laat de professional de diagnose maar stellen, beter een keer te veel naar de dokter dan een keer te weinig! :)

11. Niet meer actief

Aquilegia ik blaas even voor je dat je temp heel hoog word en blijft.
    Pffff pfff pfff, want uh je moet gewoon zwanger zijn ;)

12. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    *even inbreken*

Aquilegia, niet veel tijd/puf hier, maar ik blijf duimen hoor! Hier alles ok, aan het aftellen :D . Hoop dat jij en de rest dat op een andere manier dan nu ook snel mogen doen!

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Soraya, wat leuk om van je te horen! Fijn dat alles goed gaat en sterkte met de laatste loodjes! :D

@Ikdus: Thanx, ik vind het wel spannend deze maand....

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Vandaag mijn temp vet naar beneden, dus de :evil: :evil: zullen er wel aankomen.......

Zie het op het moment even niet meer zitten....
    Sinds ik begonnen ben met Etos Zwanger Worden heb ik ineens cervixslijm, waardoor ik weer zoveel moed kreeg!
    Deze maand ook super goed geklust, alle (voor)onderzoeken gehad en zowel bij mijn mannetje als bij mij is er niks te vinden.....
    Gyn wil nu dat ik pas weer in november terug kom als ik nog niet zwanger ben. Dan ben ik al 32......
    Ik ben ook nog nooit zwanger geweest, en begin me toch wel zorgen te maken ondanks dat de gyn zegt dat alles goed is.....
    Ronde 16 here we come (helaas).........

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Naar mijn gevoel is de cyclus nog niet over, Ikdus. Wie weet is het wel een late innesteling, was de vorige keer ook. Vandaag veel lage krampjes.
    Word ik vandaag wel ongi dan heb ik in ieder geval een LF van 14 dagen en dat is wel mooi :)
    We zullen het zien.

16. Niet meer actief

Als je vandaag ongi word heb je lf van 13 dagen ;)

Ronde is nu nog niet over maar ziet er volgens mij ook niet meer zo positief uit deze ronde.

Maar ik denk dat je met ongi worden ook wel blij zal zijn hè?

Ik heb trouwens een vraagje aan maakt niet uit wie, met hoeveel mm springt je ei ongeveer ?
    Want had gister een ei van 17 mm, maar mijn temp is zoals jullie zagen al gestegen terwijl er niets van klopt hij moet vandaag of morgen springen.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Volgens mij rond de 20-22mm

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi even snel tussendoor een egoberichtje (sorry)
    Vandaag getest met andere ovutesten wel van Matcare, en een duidelijkere streep dan die van gisteren.
    Misschien werken deze testen beter bij mij, ben benieuwd of ze ook echt positief gaan worden!

Spannende kaartjes verder.
    Molly balen meid, zo jullie best gedaan en zo'n lange rot cyclus.

Later weer meer en uitgebreider van mij.
    Zit te werken dus druk druk.

19. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Mieke, dat kan best aan de ovu testen liggen hoor, ik had met die van matcare nl geen streepje en met die van sensitest al twee rondes een mooi streepje op dezelfde dag! Gewoon eens een ander merk gebruiken helpt dus!

20. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ikdus, voor mij is 19 (dat is het vandaag) - 5 (dat was op de dag van de eisprong) nog steeds 14, volgens mijn banner ook. En 1 dag een lagere temperatuur is voor mij nog niet het einde.

Deel Deze Pagina