Pina, mooi kaartje hoor. hier temp nog steeds op 36,7 en ongi gevoel (krampjes, gevoelige borsten, rugpijn en opgeblazen buik)
Nijntje GEFELICITEERD Weer 1 op roze we gaan goed Verder niet al te veel terug gelezen moet zo nog op ziekenbezoek en moet nog eten.. heb zelf nog steeds steekjes onder in de buik en in de liezen, maar kan dus ook van ongi komen... tepels blijven wel gevoelig. zien wat temp morgen doet. ben wel blij met mij stabiele kaart maar kan geen vergelijkbare kaart vinden die een zwanger kaartje bleek
@ Twinny, *duim duim duim* voor een hoge temp morgen! Spannend hoor! @ Djaar, fijn dat je temp gestegen is! Nu maar afwachten... @ Nijn, nu vind je het vast helemaal niet meer erg dat je eerder getest hebt dan de bedoeling was @ Pina, mooi kaartje zeg! @ Yaraah, geen verkeerde temp hoor! En een stabiele temp kan ook een goed teken zijn! @ Ricmar, bij jou vind ik het toch ook wel erg spannend hoor, en ik moet zeggen dat ik er ook wel een goed gevoel bij heb Maar helaas is het altijd afwachten, maar ik vind je kaartje wel super! Mijn temp was ook erg stabiel in mijn laatste ronde, dus wie weet! @ All, ik was helemaal blij, want mijn meisje ligt nu eindelijk met haar hoofdje naar beneden Het heeft even geduurd, maar nu heeft ze toch door hoe ze moet liggen. Dus dat was wel een opluchting!
@ Mosa: jeeeej, wat fijn dat je meisje met haar koppie naar beneden ligt! Kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is @ ricmar: mijn kaartje toen ik zwanger was lijkt er wel wat op. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het stabiele en de dip wel.
ben even aan het eten, maar wel iets raars. zure haring (denk dat ik dat al wel 20 jaar niet gegeten heb, maar zag het staan in de winkel en had er zin in...)
@ Marb, nou, zeker een opluchting! De tijd begon toch wel te dringen en een stuitbevalling lijkt me ook een beetje veel van het goede Maar daar hoef ik nu in ieder geval niet meer over na te denken! @ Ricmar, ik moest even zoeken, maar ik heb hem weer gevonden. Hij is wel iets anders, maar wel stabiel: 21a0d5 Ovulation Charts
hmm...wie weet een teken Ik at 2 dagen voor mijn positieve test haring en ik heb het gewoon weg gegooid, zo vies vond ik het toen (nu trouwens ook nog, normaal ben ik er gek op), dus een andere smaak kan al voor je nod komen