Oké dan reken ik dus elke verkeerd en FF ook, want volgens FF hebik 2 keer een LF van 14 dagen gehad terwijl ik ongi ben geworden op dag 15. En mijn cyclussen zijn dus dan ook langer :S. Ik hoop dat je temp morgen weer stijgt en dat je dan binnekort wel een positieve test hebt.
Mijn kaartje vandaag! Heb eerder de cassettes van Matcare gebruikt die vond ik wel prettig en nu de gewone stickjes tests, sorry geen idee hoe te omschrijven, haha.
DPO: als je ongesteld wordt op 15 dpo, is je luteale fase 14 dagen, want die 15e dag wordt de eerste dag van de nieuwe cyclus.
Klopt.. Wat zie ik nu mijn banner is aangepast ben helemaal vergeten dat ik het nu via FF doe en dat hij automatisch DPO telt haha. Ik heb er net mee zitten spelen, weer even goed doen dus.
Dit is mijn kaartje.. Nu maar hopen dat die temp hoog blijft. Al zegt dat niks bij mij. Zo mooi is ie niet, maar ben redelijk tevreden.
hoi hoi we hadden niet geklust want het mannetje was een weekje weg helaas. en natuurlijk was dat juist de week dat mijn ei springt. hey wordt mijn eerste ei sinds ik gestopt ben met de pil in december dus met een ongi ben ik ook al heel blij. gr jill
ja, ik dacht dat ook al aquilegia, maar vandaag is het gevoel weg. Dan zal het toch geen nierbekkenontsteking zijn? Dan had ik er nu toch ook nog last van moeten hebben. Anders bel ik morgenochtend even naar de ha, en vraag het aan de assistente voor de zekerheid. Jouw kaartje ziet er trouwens mooi uit zeg! heb je er een goed gevoel over deze ronde? Ik heb morgen weer een echo, hopelijk duidelijkheid nu.
Mijn kaartje gaat nog steeds de goede kant op! Nou nog even geduld en dan..... Heb nog steeds last van mijn tepels, die al zeer doen vanaf mijn moment van de eisprong. Van de week (een week na mijn eisprong) deed het klussen zelfs zeer. Mijn baarmoeder deed zeer bij elke beweging die hij maakte. En de afgelopen week soms een soort van ongikramp en pijnlijke (.)(.). Heb ook de hele tijd al warme wangen en een gezonde kleur erop. Ben ook zo ontzettend gaar, maar hopen dat de tekenen bij het juiste kaartej horen. Nu lekker mijn mandje in, ben behoorlijk gaar. Allemaal slaap lekker, we zijn alweer over de helft van de week. Dat betekent bijna weekend. YES! Wilde morgen een testje wagen, maar ik weet niet of dat verstandig is.... zucht..
Smallgirl, test gewoon op je NOD! Tenminste dat is het verstandigst. Ik hoop voor je dat ie positief is. Truste trouwens
Hoi lieve meiden, Ben even een weekje niet geweest, klein dippie . Moet dus nog even bijlezen, hoe is het hier? Heb ik veel gemist?
@have fun, die van jou ziet er ook goed uit! Ik zit nog 3 dagen voor mijn NOD. En mijn temp was vanmorgen ook nog hoog. Tja je hebt gelijk desiree1986, kijken of ik het ga volhouden. Ik heb geen testen in huis dus.... moet er moeite voor doen als ik besluit wel te gaan testen en tja, dan is de stap makkelijker om het niet te doen.
Aquilegia, even een slijm vraagje aan jou! Gister een dikke klodder bij het afvegen. Maar wat is nou die dikke klodder, het was wel wat rekbaar tussen de vingers, maar niet zoals hier altijd omschreven wordt dat draderige. Ik heb het nu maar op creamy gehouden, maar dat omschrijf jij altijd als soort van bodylotion en dat was het echt niet. Heb overigens een thermometer van hier besteld met 00,00 aanduiding, maar die tempt dus 0,4 lager dan mijn andere temp, zulke lage temp heb ik dus nooit met mijn andere tempmeters gehad. Dus wanneer ik daar een volle cyclus mee zou gaan tempen dan wordt dat een heel ander kaartje volgens mij. Miepie, welkom terug meid. Kan me je dipje wel voorstellen hoor. Hebben we allemaal wel eens last van. Knuf voor jou! Mijn kaartje vandaag (nog geen OPK gedaan).
Miepie welkom terug ! Vandaag moet je de zaadjes leveren van je mannetje, ik ben erg benieuwd of mijn droom uitkomt Havefun en smallgirl worden spannende dagen dus Aquilegia hoe is het nu met je temp? En Molly, hoe is jou temp? Ik had voor deze cyclus een nieuwe thermometer gekocht, en ik heb vandaag voor het eerst ook de oude erbij gepakt en het scheelde toch behoorlijk wat 36,9 bij de oude 36,7 bij me nieuwe. Mijn temp was toen ik wakker was 36,8 met de nieuwe. Dus ik stop met Persona ik heb er geen bal aan. Ze geven wel aan dat je ei er aan komt, maar dan duurt het nog 4 dagen ( met de 1e piekdag mee getelt ) voor je ei schijnbaar komt, want ik heb hem nog steeds niet gehad en dat lijkt me ook logisch met een ei op dag 19 van 17 mm, hij zal volgens de gyn gister gesprongen zijn of vandaag. Dat word dus vandaag denk ik.
Mogge, temp is van 36.8 naar 36.9. Gistermiddag veel krampjes in baarmoeder, geen bloed. Ik weet het niet meer. Probeer het van me af te zetten, maar ben mega emotioneel. Hier de 2 kaartjes. De ene met een temp van 36.9 op de 18e en de ander met een temp van 37.2 op de 18e. Ik weet dat ik verbaasd was over de ene, en toen direct nog een keer gemeten heb, en toen kwam de ander. Het stomme is dat ik niet meer weet welke eerst was. Misschien dat ik de 18e dan maar op discard moet zetten. http://www.mijnalbum.nl/Foto-ATFO4DUL.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y4U8DHTQ.jpg
hi molly je temp is wel weer gestegen dus dat is wel goed, als ik je temp kaart van 37.2 bekijk zou ik denken een innestelingsdip, erg he die onzekerheid .... DIT IS MIJN TEMP KAART VAN VANDAAG