Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jan 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Da's veel handiger... :)

@ all: vanochtend weer vergeten te tempen... ;)

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Vandaag begint het vloeien helaas.

Mijn cyclus was dus 30 dagen (18 aug eerste dag van mijn laatste menstruatie).

Als ik 14 dagen terug tel, zou ik mijn eisprong de 3e van september hebben gehad. Volgens de testen én Persona monitor ovuleerde ik
    6 á 7 september en volgens FF 7 september.

Is mijn luteale fase dan 10 á 11 dagen geweest???

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    p.s. ik moet mijn banner dus weer opnieuw instellen.
    SOmebody een idee hoe?

Ik ga wel ff zoeken, maar is nog ff niet gelukt.

p.s. ik weet het al ..... thanks

4. Loe

Loe Niet meer actief

De ongsteldheidsdag reken je niet meer mee, die komt in de nieuwe cyclus. Als het 7 sept is, dan is het 9 dagen dus. Tis beetje moeilijk kijken omdat er geen kruis in staat.

Mosa: loeman wil ook dit aanzien. Vind allicht dat we het een kans moeten geven. Vind ik zelf ook.
    Vandaag 36.9, dat gaat de betere kant op (hoop ik). Vanmiddag weer naar huisarts, want ik krijg nog geen lucht. Zucht. En dat rijmt. (ben beetje baldadig)

5. Loe

Loe Niet meer actief

Banner moet je weer opnieuw maken.

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    #29986 Zijvandehoek, Sep 17, 2009
    Last edited: Sep 17, 2009
    Dank je wel Loe!
    Jeetje een luteale fase van 9 dagen is niet lang én ik heb na mijn idee een late eisprong. Hier baal ik ff ietsje meer van :p.
    Mijn cyclus stond eigenlijk op dag 31 vandaag, maar omdat mijn nieuwe cyclus was begonnen, heb ik er dus al 30 dagen van gemaakt ;). Dus toch een luteale fase van 10 dagen toch - check ;)??! Gaarne een bevestiging.

Klopt het kruis staat er nog niet. Ik ben pas begonnen met tempen vanaf de dag dat ik ovuleerde (stom toeval).
    De kruis zal deze maand dan wel verschijnen, omdat ik nu echt vanaf dag 1 begin.

Fijn dat je temp vandaag prettig staat Loe en beterschap he!

7. Loe

Loe Niet meer actief

dames, what am i doing wronggggggg? Probeer een banner in mijn handtekening te zetten (gewoon in dat vlak zetten toch?) maar hij zegt dat ik teveel tekst heb en over de pixels zit. Klopt geen bal van. Wat doe ik niet goed? Oja, heb de BBC code gebruikt van mytickerz.com.

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    Goede morgen meiden!
    @ Rixmar: ja klopt heb metingen gehad moet nu vrijdag nog een keer om te kijken of mn ei inderdaad is gesprongen.
    in het begin vond ik het wel eng. maar ben nu al 3 x in de week geweest dus dan wend het wel. ze gaan gewoon een soort van inwendig onderzoek doen. op zoek naar eitjes.

@ marb: haha PP, ja tis leuk gelukkig, want dat hebben wij ook al veranderd niet meer als er geen zin in, want dat werkt toch niet. en indd mn ei is denk ik geweest of ik heb hem nu, mn temp is namelijk nog meer gedaald en had een vette positieve ovutest!

@ mosa mn temp is weer gezakt. en ik had een vette positieve ovutest daarnet!!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik ben net terug uit het ziekenhuis.
    De meeste endometriose is weggebrand, en de eierstok goed los gehaald.
    Ik ben nog onwijs duf, dus spreek jullie morgen weer :)
    Mijn buik lijkt trouwens wel een ballon zo dik van de lucht ;)

10. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie, gelukkig zeg. Die ballonbuik is niet fijn. Rustig aan vandaag!

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    dikke knuffel voor jou!
    sterkte meis, rust maar lekker uit.

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Zit iedere keer met het zelfde gez**k.
    Ook nieuwe datum neerzetten, staat er op het eind: "over 2 dagen kunt u een thuis test doen.....

Nu staat ie geloof ik goed alleen mieters klein, omdat ik dan ook krijg dat ik teveel caracters gebruik
    ^&(%$#^&$#%^%^&

13. Loe

Loe Niet meer actief

zelfs zonder banner zegt ie dat mijn tekst te groot is. Wie helpt?

14. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Loe: Dat probleem had ik in het begin ook, weet alleen niet meer hoe ik het heb opgelost. Heb je al geprobeerd om de groote van de tekst kleiner te maken?

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Same shit. :x

16. Loe

Loe Niet meer actief

t lukt nog steeds niet. heb al drie verschillende banners gemaakt van drie verschillende sites. te groot zegt ie constant, maar dat klopt dus niet......enbanner zit tussen geaccepteerde aantal pixel, dus dat is het ook niet. Stom ding.

17. Loe

Loe Niet meer actief

nu heb ik een banner maar geen tekst. want dat is t weer te groot zegt ie. gatver.

18. Loe

Loe Niet meer actief

Sheann, ja heb ik ook al geprobeerd.

19. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, ja klopt maar hij verzet zich elke middag pas .. Haha !

@ Sammie, rust lekker uit meid !

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Zijvandehoek, balen dat je ongesteld bent geworden, maar 30 dagen is wel een mooie cyclus vind ik.

@ Loe, fijn dat jullie het met elkaar eens zijn en het nog een kans geven! Succes maar weer bij de ha, hopelijk heeft iets anders voor je!
    Heb je trouwens nog nagedacht over maatschappelijk werk als ik vragen mag?
    En joepie, jij had het 30.000e berichtje van het topic, gefeliciteerd :D

@ Bubsie, mooi zo! Morgen of overmorgen vast een mooie tempstijging! Wel ontzettend fijn dat de clomid zo goed z'n werk doet!

@ Sammie, wat fijn dat de operatie geslaagd is! En allebei de eierstokken toegankelijk, dat is goed nieuws!
    Doe maar goed rustig aan de komende tijd! Sterkte en een knuffel!

Share This Page