Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ricmar, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan me je gevoel voorstellen meid. Een superdikke knuffel dan maar!!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dank je Loe.
    zo sneu mannetje was vanmorgen echt verdrietig zo had ik hem nog niet gezien, hij was echt teleurgesteld

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, heel begrijpelijk dat je je zo voelt :( Het is ook heel oneerlijk waarom het bij de één wel lukt en bij de ander niet. Het is echt puur geluk hebben en het heeft echt niets te maken met iets goed of verkeerd doen!
    Hopelijk kun je binnenkort weer met een positief gevoel de nieuwe ronde in, maar ik begrijp dat je het nu even niet ziet zitten.
    Een hele dikke knuffel!!

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Ricmar, meid wat vervelend.. Zeg maar gerust, ontzettend k*t.. Het is idd wat Mosa zegt, geluk hebben !
    Sterkte meid.

@ All, slaap lekker !

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ga ook mijn bed op zoeken bedankt voor de lieve reacties.
    heb nu vreselijke steken links onder in de buik net of er iemand iets in steekt bah

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kwam kijken of er al dames getempt hadden.
    ik wel snap er niks van hij is gestegen , maar ben echt flink ongi

7. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yarah en Butterfly,
    ik had ook witverlies dus misschien is het wel een goed teken:)
    Weet niet meer op welke dag en het was ook niet veel.

My Precious: ja ik voel me elke dag ook meer zwanger nu,al soms een beetje misselijk en erg moe,alles gaat in slow motion:(

Ricmar:wat balen meid dat je ongi bent geworden,ik dacht echt aan je verschijnselen te lezen dat het nu gelukt was:(

groetjes Carina

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik heb twee dagen heel hard gewerkt, veel getennist (halve finale gehaald, helaas verloren), een bruiloft gehad en heel veel genoten...

Ik lees dat Ricmar, ongi geworden is.... o nee meid, wat onzettend kl#te! Hele dikke knuffel!!!

Hier gaat het goed, echt beseffen doe ik het nog niet MP... Wel een vreemde dag vandaag. Ik zou vandaag nl. uitgerekend zijn....

Vandaag weer veel afleiding, want we hebben familiedag.... Dus tot morgen/maandag!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen! ik kon niet slapen, heb echt een sleep deprived nacht achter de rug, maar ja......tis mooi weer dus ik ga straks maar soezelen in het zonnetje.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou Loe, geniet van het zonnetje!!!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Ricmar, nogmaals een dikke knuffel voor jou!

@ Carina, lekker gaan genieten hoor! En dan maar alles in slow motion doen :)

@ Nijn, fijn dat je al aan het genieten bent! En dat is waar ook, je zou vandaag uitgerekend zijn. Dan is het helemaal super dat er nu weer een babietje in je buik groeit!

@ Goedemorgen Loe, hoe is het vandaag met jou? Kun je alweer wat beter ademen?
    Balen van de slechte nachtrust!

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Goedemorgen meiden !

@ Nijn, raar he, om het te gaan beseffen ;), maar dat komt met de tijd wel goed. En een erg dubbele dag vandaag.

@ All, hier lekker weer niet getempt, voelt opzich wel goed. Alleen ben ik wel erg onzeker omdat ik nu niet met zekerheid kan zeggen of mijn ei is geweest. Denk het wel, maar normaal zag je dan veel 37.0 en 37.1 en dan wist je het zeker. En nu natuurlijk niet. Het is echt puur en alleen afwachten. Vind het wel erg spannend, maar verwacht niks !

Fijne dag vandaag allemaal :)

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Wat ik heb gehoord: tweede temp stijging kan duiden op z.schap... Is je mensturatie zoo erg?

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ff alleen ego-berichtje: temp. weer gestegen, word nu toch wel nerveus. Morgen ga ik de tweede kruidvat test van 2 voor 5 euro doen. Die andere vertoonde toen ik er donderdag na een klein uurtje op keek een duidelijke indroog streep. Ben benieuwd of er morgen iets verschijnt binnen de tijd!

twinny

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ziet er goed uit Twinny

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Twinny, spannend meid! Je kaartje ziet er in ieder geval érg goed uit! De vorige keer daalde je temp op 11 DPO, dus je temp van nu is veelbelovend!
    Alvast veel succes met testen morgen, hopelijk verschijnt er een 2e streepje!

@ Butterfly, ik heb een vermoeden dat jij het niet vol gaat houden om niet te tempen de komende tijd :D Zou ook niets uit maken hoor, ik zou zelf ook veel te nieuwsgierig zijn!

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Twinny, wat een mooi kaartje! Spannend meid. Ik ga voor je duimen.

Ricmar, gek hoor die tempstijging. Weet niet wat ik er van moet zeggen. Morgen mar eens kijken wat je temp en je ongi dan doet?

Mosa, lekker aan het genieten van je verlof? Al een beetje aan het idee gewend dat je de laatste weken in gaat?

Iemand hier ooit wel eens gehoord over gelig of grijzige slijmverlies een paar dagen na ei? Dat zou dan het onbevruchte eitje moeten zijn.
    Ben zoiets gisteren tegengekomen en hoop zo dat die mensen niet gelijk hebben.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maranka, ik ben zeker aan het genieten van mijn verlof :) Ik vind het aan de ene kant erg leuk dat het nu echt opschiet, maar aan de andere kant gaat het ook wel érg snel :) Maar ik heb er toch wel heel erg veel zin in.

Ik heb echt nog nooit iets gehoord over een onbevrucht eitje en ik denk dat het een fabeltje is hoor! Is het niet juist zo dat je eitje (ongeacht of hij wel of niet bevrucht is) wel de hele weg aflegt en dat je lichaam pas rond je nod het onbevruchte eitje afstoot?
    Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken hoor!

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Ricmar, ooh lieverd!! Zo mag je niet denken!!! Ik snap heel goed dat je je zo voelt. Maar je mag het jezelf niet aandoen om zo te denken :( .. Ik hoop echt dat jullie héél snel het geluk mogen krijgen!!

@ Twinny, zo hey dit gaat spannend worden!!

@ Maranka, daar heb ik nog nooit van gehoord; dat slijm en die betekenis.. Hoop en denk eigenlijk ook echt niet dat dat zo kan zijn.

@ All. het heerlijke overgeven is hier begonnen :$ voel me verrot. :)

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mp en Mosa, bedankt voor jullie reactie. Heb het hier al een keer in een topic gelezen en ook iemand van het topic Kruimels en spruitenclub waar ik veel meeschrijft heeft het erover. Maar ik hoop echt dat ze het mis hebben. Anders zou je na twee dagen na je ei de hoop al op kunnen geven. EN DAT WIL IK NIET! ! !

Mosa, ja die laatste weken gaan zeker snel. Zo bijzonder dat je lichaam zich dan helemaal aan het klaarmaken is om te bevallen.
    Nu je meisje niet meer in stuit ligt, ga je dan thuis bevallen of in het ziekenhuis?

MP, jak misselijk. Heb ik bij Jasper helemaal niet gehad gelukkig. Bij de tweede zwangerschap begon het ook rond 6 weken. Maar maar af en toe een vlaag.

Deel Deze Pagina