havefun en aquilegia, jullie maken het echt spannend zeg! Ik denk dat er hier 2 op een roze wolk komen te zitten, en nu wel voor 9 maanden hè! Wat denken jullie zelf, voelen jullie iets, of hebben jullie er een goed gevoel over? Echt spannend zeg! ik zal duimen voor jullie! Ik ben net weer naar de gyn geweest, helaas zaten er nog 2 eitjes van 13mm. Dus niet veel gegroeid. de cyste was al wel wat geschrompeld, dus da's mooi. Maar verder geen vorderingen. Ik heb gelijk bloed mogen prikken om te kijken of ie dus toch vorige week al gesprongen is. Ik hoop het dan maar, anders heb ik helemaal geen ei gehad deze maand. dat heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn temp was omhoog vanmorgen, maar ik heb volgens mij gewoon koorts. gisterenavond kwam die rugpijn weer terug. Ik ben lekker in bed gaan liggen, toen was mijn temp ook al hoog, en vanochtend had ik nog een beetje een koortsgevoel. Het kan toch niet zijn dat ik een eisprong heb gehad afgelopen dagen, of kan een ovutest het mis hebben? (CB digitaal) Het is allemaal nog erg vaag dus. ik heb net wel de ha gebeld, moet zo snel mogelijk een plasje inleveren, want de koorts erbij was niet goed. Dus zomenteen eerst mar doen.
Tjee vervelend zeg die onzekerheid Wies, nu weet je het nog niet, hopelijk halen ze iets uit je bloed !
@ mama2801, ziet er niet slecht uit. Innesteling..... tja... weetniet. Zou wel laat zijn he, maar zou wel de neg test kunnen verklaren, maar dan zou de temp morgen toch echt weer hoger dan vandaag moeten zijn. Is die dat niet dan houdt het deze ronde wel op, denk ik. Aan de andere kant... Freesia had t/m 23 dpo lage temp. @Wies, wat irritant die onzekerheid, meid.
had inderdaad een blaasontsteking en waarschijnlijk was de rugpijn mijn nieren. Nu aan de medicijnen, gelukkig die niet schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap.
Hey meiden, Hier ben ik weer even. Heb al een lange tijd mijn kaartje niet meer geplaatst. Maar heeft ook niet echt nut. Mijn temperatuur is vrij hoog. Maar mijn ovutesten worden langzaam weer positiever gelukkig
Mukpuh ik denk dat je gewoon een beetje geduld moet hebben, je lichaam moet het ook allemaal verwerken. volgende ronde beter!
@Ikdus: zolang je dezelfde thermometer gebruikt tijdens de hele cyclus, is er niets aan de hand. Misschien moet Persona je cyclus nog beter leren kennen? @Wies: beterschap. @Molly: sterkte... Ik heb deze cyclus niet echt een gevoel of het raak zou kunnen zijn of niet. Eigenlijk dek ik mezelf maar vast in tegen de teleurstelling. Mijn kaartje is altijd nog mooi op 10 dpo, dus het zegt nog niets. Wel ben ik sinds gisteren heel moe en ik weet niet waarvan, dus misschien toch deze keer....
Hé meiden, ik temp. nu sinds m'n vorige cyclus en heb nu m'n ei alweer gehad, maar tot nu toe geen 'eisprong-dipje', noch stijging van min. 0.2 gehad (in de 1e cyclus wel (bijna) 0.2, maar de 2 dagen erna alweer 0.1 lager dan die uitschieter)... Vorige cyclus erg veel cervix-slijm gehad (ook één dag echt lange draden 'eiwit'), deze cyclus neuwels afscheiding, maar ovu-test gedaan. Ben er dus - zeker deze keer - zeker van dat ik m'n ei heb gehad. Zijn er nog meer dames hier bij wie de temp. niet (altijd) vóór de eisprong (noemenswaardig) daalt en ook erna maar geleidelijk stijgt met 'sprongetjes' van zo'n 0.1-0.2?
Een dikke klodder is meestal creamy. Eggwhite lijkt echt op rauw eiwit en is zeer rekbaar, enkele centimeters. Watery is meer waterig (vind ik zelf de lastigste categorie. Misschien krijg je morgen wel eggwhite, soms is zo'n klodder een overgang van creamy naar eggwhite. Wat gek dat die thermometer zoveel lager aangeeft. Maar als je gewoon de hele cyclus dezelfde gebruikt, kan er niet veel misgaan. Het is toch allemaal relatief ten opzichte van de andere temperaturen.
hallo allemaal, lees hier ook geregeld mee. ben deze cyclus begonnen met tempen omdat mijn cyclus zo lang is... In mijn album staat mijn kaartje tot nu toe. Niet echt spannend. Mijn temp is tot nu toe heel regelmatig vind ik. probeer ook de bmm in te vullen en afscheiding. Nu geeft FF daardoor al aan dat ik most fertile ben. Maar aan temp is nog niets te zien. Voor je ei moet je temp toch altijd dalen?
Juffie, bij sommige vrouwen daalt de temp voor hun eisprong (een eisprong-dipje) maar bij anderen stijgt hij alleen maar NA hun eisprong. Dat is het belangrijkste. Kijk maar eens naar de kaartjes van de meiden hier.
Ik weet niet of ik iets "voel" Ik voel vanalles of denk in ieder geval iets te voelen ( wat velen onder ons denk ik wel kennen), maar ik weet het echt niet. Bij alle vorige keren wist ik al ruim een week van te voren dat ik zwanger was, bijv. opgezwollen borsten en aangezien ik al niet de minst bedeelde ben met cup d had ik echt het idee dat mijn borsten mijn uitzicht belemmerden. Ook mijn gevoel zij toen dat er iets anders met mijn lijf was. Dit heb ik nu ook wel, maar misschien wel omdat ik het z'óóóóóóó'graag wil. Wel ben ik s`avonds na het werk helemaal gesloopt, lig hier om half 9 al te pitten, overdag niets anders als gapen, en ik boer me helemaal suf. Maar ja, als dat een kwaaltje is, dan boer ik er met liefde en plezier 9 maanden op los. Verder zegt mijn man dat ik al een paar dagen niet te genieten ben, en ik merk zelf ook wel dat ik om niets uit kan barsten in janken, begin te chagerijnen. Bij vlagen ben ik misselijk, s`morgens, s`middags en vooral s`avonds na het eten heb ik het gevoel dat alles er weer uit komt. Ook eet ik niet zoveel als normaal, maar dat kan ook van de stress komen. Zelf heb ik de hele dag al het gevoel dat er vanalles los kan barsten, heb al twee dagen rare krampen in mijn buik, zeg maar het gebied tussen linker en rechtereierstok ( snappen jullie het nog?) en zit dan ook elk half uur op de w.c. om te checken. Vanaf vandaag ook meer afscheiding, maar dat kan ook van twee dingen komen, dus nee, ik weet het echt niet. Met moeite kan ik me bedwingen om niet te testen, maar misschien,als morgen mijn temp nog steeds hoog is dat ik er morgenvroeg toch alvast een test tegenaan gooi. Wordt vervolgd...............
pff krijg mijn grafiekje niet in mijn album. heb hem opgeslagen in paint maar nu moet ie nog in mijn album.. probeer nog wel even verder
Oh ja, nog wat vergeten toe te voegen aan mijn lijstje "klachten" Ik heb sinds zo`n dag of 10 een hevig borrelende darmen en het allerbelangrijkste: AL BIJNA 2 WEKEN GEEN MIGRAINE! normaal gesproken heb ik minimaal 1X p/w wel één aanval, meestal vaker, en tot op heden ( even afkloppen) niets. Dus, who knows, is het ons deze keer wel gegund.
Het zou mooi zijn als het raak was (voor 9 maanden), Havefun @Juffie: je moet hem in paint openen en opslaan als .jpg bestand, dan kan hij in je album
nou het staat er in maar wel erg klein nu.. Ben echt slecht in dit soort dingen... Nou ja als het wat spannend te zien is in het kaartje lukt het vast hoe krijg je het kaartje eigenlijk gewoon onder je tekst?
he meiden, de echo was super. Was wel door een andere gyn want onze was onverwacht weg gevallen. De nekplooimeting was 13mm, dus goed, ze hebben nu nog bloed genomen en deze wordt dan vergeleken. Mag volgende week vrijdag bellen voor uitslag. Ons kleintje bewoog zich goed en hartje hebben we weer gehoord. We hebben al het profiel van het gezichtje mogen waarnemen. Ons kleintje is 4.3 cm groot van hoofd tot stuitje 5 Mei terug Photo's in album