Hey Aquilegia, ik denk niet dat het aan leren kennen ligt, want persona heeft echt mijn piek gevonden ook als ik alleen naar de staafjes kijk. Want gister en vandaag waren de oestrogeen lijntje en test lijntje even "donker" En dag 18 en 19 was test lijntje stukke donker en oestrogeen bijna niet te zien Word wel weer erg spannend voor jou, hopelijk is de moeheid een goed teken Blijf gewoon deze cyclus met die nieuwe tempen dan zal mijn kaartje er vast niet zo "hoog" uit zien als vorige keer maarja jammer dan
Ik ga hier voorzichtig héél positief worden. Natuurlijk had ik gisteren ook al een test gedaan,eigenlijk vanaf maandag om te kijken hoe snel de pregnyl uit mijn lijf zou zijn Natuurlijk had ik maandag en dinsdag een vette positieve test, maar dat was van de pregnyl, woensdag was het kruis al moelijker te vinden en gistteren was er geen kruis te bekennen. Vandaag is het CD 28, dus vandaag zou ik moeten worden, maar nadat ik vanmorgen 37.1 heb getempt kon ik het niet laten om een test te doen. Er staat een kruis, dus ik spring nog geen gat in de lucht, maar begin nu wel te geloven dat het weer raak is! Morgen nog maar eens testen, yes! ( stiekem ben ik wel heel blij!)
Ziet er idd goed uit! [-o< dat je temp. de komende tijd hoog gaat blijven en dat alles goed blijft gaan! [-o< Hier vanochtend (dag 20) ook weer een hoge temp. gehad en voor het eerst geeft FF me ook zonder ovu-test resultaat een (gestippeld) kruis en nog wel op precies dezelfde dag als mèt test. Is voor mij heel positief, want mijn temp. stijging is niet zo duidelijk en vorige cyclus nog geen ovu-tests gedaan. Nu kan ik er dus vanuit gaan dat het (gestippelde) kruis vorige cyclus idd klopt, dat mijn lf in principe dus 14 dagen is en ik dus kan uitrekenen hoe lang deze cyclus nu is.
Havefun, gefeliciteerd hoor meid. Een kruis is een kruis en die krijg je niet zomaar! Hier weer veel verschil tussen 2 thermometers. Nieuwe 36.27 en oude 36.9 op het zelfde tijdstip, nou ja na elkaar dan, hihi niet te gelijk in mijn kont hoor, hihihi.
Havefun, alvast voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk komt die kruis niet meer van de pregnyl. (Meisje in een ander topic spuitte ook pregnyl en toen teste ze negatief en later weer positief, kwam toch door de pregnyl :S ) Wanneer mag je naar de gyn? Mama2801, hopelijk was dat dipje ook een innesteling en test je over paar dagen positief. Mieke, jeetje wat een verschil zeg. Is toch raar hoe die tempen kunnen verschillen per tempmeter :s
havefun, gefeliciteerd! kon niet missen hè! ik heb ineens een kruis gehad van ff, snap er de ballen niet van. Ik heb dinsdag een echo gehad en een negatieve ovutest(heel de week al), dus dan kan dat toch niet? of is er wel een kleine kans dat ie wgeweest is. ik hoop het niet, want we hebben toen helemaal niet geklust. Hoop zo dat het bloedprikken uitwijst dat ik een ei heb gehad. Wat een rotlichaam hebben we toch,bah.
Nouu wat raar zeg Wies, hoe kan het nou :S Je lichaam werkt deze maand schijnbaar niet mee ! Zat dat eerste eitje aan de kant van de cyste?
Die is best wel bijzonder... Dees. Die van mij is ook wel raar. Denk dat het aan deze maand ligt . Hoe krijg jij zo'n paarsblauw kruis? Ik heb zelfs een stippelkruis.. kan net zo goed zijn dat me ei een dag later is geweest..
Heb ik bij tunning/override ofzo ingevuld. Want anders krijg ik een kruis op dag 19 en dat klopt niet want op de echo was mijn ei toen nog 17 mm.
Hoi Temp van Aquilegia, ik heb nog zo hard geblaast zodat je hoog blijft ! En wat doe jij? Ga jij weigeren, dat accepteer ik niet ! Dus als jij morgen niet weer heel hoog bent sta ik niet in voor de gevolgen. Dus Temp je weet wat je te doen staat hè !
thanx Ikdus, voor het blazen! @Havefun: wat spannend maak je het! @Wies: ontzettend balen allemaal. @Mieke: hoe kunnen die thermometers nu ZÓ verschillen? Eén van de 2 is niet goed, maar welke :
Hallo even een vraagje over tempen misschien dat jullie mij kunnen helpen Heb altijd na mijn ong een temp van gemiddeld 36.4 kan wel eens van 36.2 en 36.6 schommelen maar niet vaak er boven Nu heb ik gezien mijn temp kaart van vorig cyclus (zie album) hoog na ei en daarna weer gezakt maar nu is mijn gem. 36.7 en blijf ik tussen 36.6 en 36.8 schommelen ben niet beneden de 36.6 geweest. Kan dit zomaar dat in een cyclus je temp gem. hoger ligt als de vorige ben ongeveer vanaf okt aan het temp. zo vreemd Wie weet hoe dit kan
Mogge, hier weer 36.8. Ben toe aan een ongi. Ben nu pas in mijn hoofd niet zwanger. Ikdus zag het al eerder, maar ik had nog hoop Mieke wat een groot verschil met die thermometers zeg.
Jammer Molly, en jeetje wat een lange LF heb je dan zeg. Hopelijk aankomende cyclus alles allemaal normaal! Ik denk dat als die ook weer zolang is dat je toch even beter na de HA kan gaan