hey hallo een vraagje: wat is zo de gemiddelde temperatuur waarvan je weet nu ben ik zwanger? ik vraag het omdat ik vorige vrijdag mijn ei heb gehad en dan is mijn temp dat weekend naar 36.8 gegaan en nu de laatste dagen varrieerd het tussen 36.9 en 37.1. maar moet pas volgende week vrijdag ongi worden
Dat weet je pas op je NOD, tot aan je NOD blijft je temp altijd hoog of je tempt begint heel geleidelijk een paar dagen van te voren te zakken.
dankjewel voor het antwoord maar ik heb nog een vraagje sinds vorige week heb ik steeds steekjes en krampen in mijn buik en ook vaak hoofdpijn, en een gevoe van ongi te worden terwijl dat dus maar voor volgende week zou zijn en ik verlies ook veel slijm. het is al de tweede keer dat ik s morgens bij het plassen een hele klonter slijm verlies, beige kleur en troebel maar ruikt niet
Dat gerommel in je buik kan van je darmen komen. Na je eisprong komt het stofje progesteron vrij wat daar voor kan zorgen Die afscheiding heb ik geen verklaring voor en de hoofdpijn ook niet. Heb nu zelf ook al 2 weken hoofdpijn.
He meiden, ik heb even een klein dipje hoor. Nergens zin in en ook niet in het hele zwanger gebeuren. Wil het natuurlijk dol graag hoor. Maar al dat gedoe er om heen staat me even tegen. Ik was de laatste weken weer zo positief en had zoiets van even lekker rustig aan doen omdat mannetje het even tegenstond. En dan kom je hier en is iedereen zo lekker rond de vr.dagen aan het klussen en hier gebeurt niet echt veel. Hoop op wat initiatief van mannetje hier dit weekend. Hij weet dat het de dagen er voor zijn, dus ik ben benieuwd. Nou ja, het zal ook wel door het weer komen. Verder niks aan de hand hoor, gewoon even mijn verhaaltje kwijt, zal vanmiddag wel weer beter gaan Aquilegia, ik blaas ook weer even mee, want hij moet wel weer omhoog. Alhoewel het natuurlijk ook zo kan gebeuren hoor. Molly, laat die ongi dan maar komen denk ik. Kun je weer aan een verse ronde beginnen, deze duurde al zo lang. Wies, wat balen zeg en ook zo'n rare cyclus dit keer. Hoop dat je eitje nog moet komen en het liefst na het weekend natuurlijk. Heb je al een ander zkh benadert? De ene tempmeter temp ik nu een paar maanden mee en de andere heb ik van de week hier van de site besteld, dus ik vind het vreemd. Blijf nog even doortempen met beide.
Mieke het is heeeel normaal dat je even in een dipje zit hoor, mag best ! Het is natuurlijk niet niets dat wij wel kunnen klussen en jij maar moet wachten op je mannetje. Er is een topic help mijn man wilt niet klussen. Misschien kan je ook daar praten, zijn allemaal meiden met het zelfde probleem. Ik ga echt voor je duimen dat hij dit weekend het inatatief neemt. Ik gun het je zo !
Dank je Ikdus, je bent altijd er lief en meelevend (voor iedereen). Ik heb dat topic idd gezien en wel eens meegelezen, maar besloten om er niet te posten (gek wel eigenlijk).
Wat lief dat je dat zegt Mieke , maarja zo is bijna iedereen hier op het forum hè Beetje gek is het wel ja dat je niet post daar, want daar heb je echt mensen die je begrijpen. In de andere topics ook wel, maar hun voelen echt wat jij ook voelt. Maar goed het maakt verder ook niet veel uit waar je iets post. We zijn er toch wel altijd voor elkaar.
Zou t misschien door de etos pillen komen dat je temp nu gemiddeld hoger blijft? Lijkt me een goede reden. Want hoe lang ben je daar nu mee bezig? Je bent wel echt ongie geweest toch he? of was t weer zo'n twijfel geval? Liefs.
hi dit is me eerste cyclus etos tabletten, maar heb heel sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben helaas maar moet nog 4 dagen tot me nod dus kan nog van alles gebeuren
Hopelijk test je als nog positief Wat waren je andere cyclussen ook alweer? Want nu heb je zooo laat je ei gehad en dat kan best komen door die pillen hoor.
Ja he, iedere keer 3 hoog 1 laag. Ben benieuwd wat hij morgen doet. Heb wel een beetje ovaluatiepijntjes nu. En mijn borsten beginnen op te zetten.
Oh kijk nu eens.... ik heb gewoon voor het eerst een mega positieve ovulatietest! Wow dit zijn dus DE testen voor mij! Ei ei wat ben ik blij, haha en dat met pasen. Nou dipje is in eens verdwenen hoor Had wel al temp verhoging vanmorgen... oh oh zou ie dan al gesprongen zijn? Maar als ik nu dus positest, vanavond klussen.... zal eens de test aan mannetje laten zien
Gefeliciteerd met je mooie bijna helemaal positieve ovu test ! Fijn dat je eindelijk goede test hebt gevonden voor jou ! Hopelijk wilt je mannetje klussen vanavond oooh ga zoo hard duimen !