Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ MP, sterkte meid !!

@ Nijn, ow meid wat vreselijk zeg :( Jij ook heel veel sterkte..

@ Mosa, dank je wel voor je goede hoop :), ik ben erg zenuwachtig. Maar ga er vanuit dat ik vannacht ongi word.

@ Ricmar, haha dank je wel meid !

Liefs !!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Marb, dank je wel :) Ik hoop echt dat ik jullie blij kan maken !

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    marb een vraagje speciaal voor jou met je kaartjes ervaring, wat kan de temp verhoging hebben veroorzaakt?? heb jij enig idee??

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, ach, wat vind ik dit rot!! Weer een ronde voor niets, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om positief te blijven :(
    Zo oneerlijk dat je gewoon geen eisprong krijgt!
    Hopelijk slaat het in de volgende ronde wel aan!!!
    Dikke knuffel!!

@ Butterfly, nogmaals heel veel succes met testen, de duimen draaien op volle toeren!

@ Loe, nog even speciaal voor jou: Pfffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
    Stiekem hoop ik op een eenmalige lagere temp en dus morgen weer een hoge temp en wél een eisprong!!

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank je wel Mosa :) !
    Ik hoop het zo.

Ga nu lekker slapen, ben erg moe. Weltrusten iedereen.
    En tot morgen.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat kan echt vanalles zijn. Je kunt verkouden/ziek zijn, het kan buiten net wat warmer of kouder zijn... Je temperatuur is soms gewoon zomaar hoog, gek genoeg... :(

Daarom geeft ff ook pas een kruis als je 3 dagen of langer een hoge temperatuur hebt.

Maar ik hoop dat ie morgen mooi hoog is en blijft!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Bubsie, gecondoleerd

Nijntje, stekte zeg. Wat een naar nieuws.

MP, ga morgen even naar je beebje gluren. Sterkte met de misselijkheid. Doe rustig aan.

Leonie, knuf.

Hannelore, leuk een meisje.

Butterfly, *DUIM*DUIM*DUIM*

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Butterfly: nouhou... kom ik expres vroeg hierheen om te kijken of je al getest hebt... Bén je er gewoon nog niet... :( Is dat een goed teken?

@ all: temp zelfs 36,4 nu! Wordt steeds spannender. Wel grappig hoe het klopt. Geen ei toen ik nog geen voeding oversloeg en zodra ik begin met kolven komt er een ei :) (ehm... denk ik natuurlijk... :) )

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Butterfly, duim duim duim duim duim!! ;)

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    :( meiden ik snap er niks van.... op de test zie je het streepje bijna niet.. Hoe kan dat nou??? heb ik mijn ei wel gehad op de dag dat ik hem gehad heb??? :(

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dag meiden.
    Er zijn weer genoeg tegens geweest lees ik en het is tijd voor wat goede moed he!

Bubsy: gecondoleerd;
    MP en Leonie sterkte en een hunk;
    Nijntje: wat klap zeg, verschrikkelijk :$ sterkte
    Butterfly: een dun streepje is nog steeds een streepje, ook ik duim voor je door meid!;
    Ricmar: heeeel veeel geluk he! Kom op meid dít wordt jou ronde;
    Mosa: You go girl :D

Zijvandehoek haar temp is stabiel.
    Nu ff temp dalen voor de eisprong.
    Ik wacht vol vol vol ... tja vol spanning ;)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    BF, je hebt dus een vaag tweede streepje? Dat hoeft helemaal niets met het tijdstip van je ei te maken te hebben. Sommige vrouwen maken direct heel veel HCG aan, andere pas wat later. Dus daar kun je helemaal niets aan aflezen. Is het te vaag om er een foto van de maken + plaatsen? In principe is een streep een streep, maar soms kan het ook een indrooglijntje zijn als het echt heeeeel vaag is ... Anders gewoon (over)morgen nog een keertje proberen ;)

13. Loe

Loe Niet meer actief

Butterfly, wat raar he. Nu heb jij wel heel verschillende lengte cyclussen, kan het zijn dat je ei misschien toch op een andere dag is geweest?:(

Marb, hoe is het met je meisje?;)

Mosa, nog drie weken en dan gaat het gebeuren hoor! Echt waar. (echt waar, meneer de Uil!) :D

ZvdH,fijn dat het gelukt is met de ovutesten. Heb je al getest weer? En hoe is het streepje?

Ricmar, hoe ist bij oelle?

All, nu weer 37.3. Ik snap er geen donder meer van. Iemand die wel een idee heeft?:(

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe, ik denk dat je thermometer niet spoort :p

Je hebt gewoon je ei gehad :D

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Foto uploaden lukt niet .. hij zeg foto uploaden mislukt..
    Maar je ziet hem op de foto haast niet. Ik wacht wel af, en doe er vrijdag nog 1! Ongi is er nog steeds niet. Dus dat is een goed teken. Temp was vanmorgen 37.1 !

16. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie, jij hebt ook een leuke uitleg zeg! :pDie braun is nieuw!:$Hahaha. Nee, zal toch niet denk ik. Temp is al drie avonden 37.5,gisteren zelfs 37.6. Dus hij kent ook wel andere tempen. Nu zegt dat bij mij niet altijd iets over de ochtend. Maar goed.....ik snap er geen snars van. :(

Tussen ons gezegd: zit maar telkens aan Knabbel en Babbel te voelen of ze al pijn gaan doen, want dat heb ik altijd gehad na mijn ei. Daarop kan ik WEL vertrouwen. :)Begint wel ietsie pijn te doen moet ik zeggen.;)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Butterfly, :( wat balen zeg :( Je zou toch denken dat je inmiddels een duidelijk streepje zou moeten hebben :( Wat ontzettend vervelend dat je nu nog niets weet!
    Dikke knuffel!

@ Loe, goh, misschien toch een eisprong?? Dit is wel een echte na-je-eisprong-temp, dus wie weet blijft hij nu wel zo hoog!
    En we zullen zien of het bij mij over 3 weken gaat gebeuren, ik zou het niet erg vinden :D

@ Marb, lijkt er idd op dat je eisprong er aan zit te komen!

@ Sammie, hoe was jouw temp vandaag?

@ Ricmar, nogmaals veel succes vandaag!!

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, dat lijkt mij ook ja..... Snap er niks van. Nu kan ik echt niks anders doen als afwachten :( ! Dank je voor je knuffel :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Helaas kun je idd niets anders doen dan wachten ;)
    Heel irritant dat het bij jou telkens zo vaag is!

20. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, ja misschien wil ik ze wel té graag zien, en zijn ze daarom zo vaag hahaha :p;)

Deel Deze Pagina