Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,

ik heb denk ik mijn ei gevonden via FF, heb wel niet echt veel vruchtbaar slijm. mijn vagina is wel heel gevoelig. we zien wel, hebben toch wel geklust hoor.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Die (.) (.) van mijn doen totaal geen pijn, en ook ik heb elke maand pijn na mijn eisprong...
    Heb wel sinds vanochtend ongikrampen :( dus zal wel niet lang meer duren..

Mosa, Mijn temp was weer 37.0

Die Braun van mijn spoort ook niet... volgens mij is hij kapot aan het gaan... en heb hem nog maar 1,5 maand :p

3. Loe

Loe Niet meer actief

Hoe kan dat nou sammie? Waarom denk je dat ie kapot aan het gaan is, rare temps dan?

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Yes, ik had nog ene paar sensitives, maar aangezien ik een ovu-test junk ben, wilde ik er wel meer. Kheb er 50 besteld via jou tip :p.
    Maar de tests zijn vanaf 25 sept twee maal daags met een vaag tweede streepje. Vorige maand duurde het heeeel lang voor ik een vaag tweede streepje kreeg.
    Enfin het vage streepje zegt natuurlijk nog niet veel, maar het is IETS!;)
    Vandaag zijn ze ietsje donkerder, dus dus dus .... de spanning is weer begonnen he, en dát is wel weer leuk.
    Ongesteld zijn is zo 'doelloos' aan het begin :).

FF zegt dat mijn ei-sprong 2 oktober zal zijn.
    Volgens mijn berekeningen (genomen vanuit vorige cyclus, dus dat zegt ook weinig, want tja ... bij mij wisseld dat) moet 3 oktober dé eisprong plaatsvinden.
    Mijn Persona, die geeft nóg niet aan. We zullen zien.

Zijvandehoek en Hijvandehoek zijn al om de dag aan het klussen, maar de 1,2,3 en 4 oktober zijn de belangrijkste klusdagen, dus dan een beetje extra :D:D:D

Vreemde tempjes heb je, maaaar er is toch ook een hele verandering voor jou geweest, dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
    Hij is in ieder geval nog niet gekelderd. Dat het onzeker is ... ja dat begrijp ik. Dat is ... ook heel moeilijk.
    But zoals ik al zei: Je temp is nog NIET gekelderd. YEAH

5. Loe

Loe Niet meer actief

Wat ik ook doe, als ik morgen 37.2/3 of 4 intik, dan krijg ik mijn kruis op dag 14. Dat is echt vreemd, want dan zak ik de eerste twee dagen direct onder de coverlijn. Wat vinden jullie? Zal eens kijken wat hij zonder positieve opk invult.......

ZvdH, met die vijftig kun je wel even. Maar t gaat hard he met ovutesten, heb ik tenminste wel. Heb je nog kunnen informeren naar de duiven man?

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0

Oooh Yaraah, dat ziet er goed uit.
    Jonge jonge, wat een mooie 13e dag dan he.
    Zet 'm op wis jor husbund. YEAH

Oh en Sammie88: Wie weet wie weet, misschien is dit 'm wel!?

En Loe: Nogmaals PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

7. Loe

Loe Niet meer actief

als ik mijn opk test weghaal (terwijl ie toch echt duidelijk was), dan verschuift ei naar dag 16......ik weet het niet.

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ja met 50 sts kan ik aardig vooruit, maar dat geeft niet hoor. Ik vind het een prijs die te doen is. Beter dan 10 Eurie voor 7 testen bijv.

Wat die duivenman (goed dat je er over begint, want ik was het alweer vergeten :)). Ik heb het nog wel aan mijn vader gevraagd. Hij weet nog van de fraude zaak en dus van de man, maar niets persoonlijks. Als hij iets had geweten, had hij dit zekers gezegd.
    Mijn vader was dé duivenmelker, die het echt voor de hob en plezier deed. Geen groot geld dus. Hij heeft vaak eerste prijzen gewonnen met de wedstrijden, maar hij zette maar een dubbeltje toen de tijd in, dus als hij won, kreeg hij ook niet veel. Ja een bord met een duif er op en registratie natuurlijk. :D

De sport vond hij niet meer leuk worden, omdat er groot groot geld in rondt ging en veel haat en nijd. Ik weet nog dat hij vertelde, dat er bij veel concurentieduiven de pootjes of vleugels werden gebroken, zodat er meer win kans was.

Mijn vader heeft nog duiven, maar just voor de hob.
    Hij had er 100, maar nu misschien nog 4 (mijn kat heeft er ook een paar weten op te peuzelen ;)).

Dus ik kan je schoonfamilie niet verder helpen helaas.
    En is er al wat meer uitgekomen na de uitzending van de 6e zintuig?!

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jeetje Loe, zooooooooó spannend.
    Het is nog geen nee.
    En als het een nee wordt, is er toch een vooruitgang dat je lichaam reageert toch.
    Blijf positief denken meid. Ook jou beurt komt er aan.

Ik dacht jaaaaren dat mijn beurt niet zou komen.
    Toch is hij vorig jaar aangekomen een het is ook nog eens een sinterklaas (zonder baard en rood gewaad):D.
    Nu hopen dat er een broertje of zusje bij komt. YEAH

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    komt hier weer eens binnenvallen...

positieve ovulatietest hoeft niet te betekenen dat het eitje dan op die dag springt he... kan ook een paar dagen later zijn.

Ik duim voor je

11. Loe

Loe Niet meer actief

ZvdH en Marloes: dank voor jullie reacties! Ja ik weet dat ei 24-48 uur na ovutest kan springen, maar de vraag is eigenlijk of gezien mijn temp dit nou op dag 14 of 16 geweest zou zijn.....

ZvdH: bedankt voor het navragen! Pootjes en vleugeltjes breken? Snik, dat had ik nou niet willen weten. Gatverdamme, wat een rotmensen zijn sommige mensen toch. Oom van loeman deed het ook voor de hob, had geen tonnen met duiven volgens mij. Hij had ook daarnaast gewoon een beroep. Jammer dat hij verder geen idee had, maar erg bedankt voor het vragen. Er blijkt wel een tip gekomen te zijn, wat en van wie weet ik niet.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Sammie, hoe is jouw kaartje vandaag?

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Als ik moet kiezen tussen 14 of 16, dan zeg ik dag 16, Loe

14. Loe

Loe Niet meer actief

;)Thanx Marloes

15. Loe

Loe Niet meer actief

ik ga naar de MDL arts, tot straks!

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zijn er nog meningen over mijn tempkaartje tot nu toe :(
    Just stabiel en verder niets denk ;)

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zvdh, mooi voor het ei tempkaartje hoor.

Sammie, nog steeds spannend?

Loe, ik weet het zeker hoor. Jij hebt je ei gehad. Ik zal even mijn kaartje opzoeken die wel wat op die van jou lijkt. Ook meerdere dips onder coverline.

Butterfly, weer een licht streepje. Nog even geduld dan. Geen bloed geeft moed. En verder klinkt het goed! *duim gewoon nog even verder. kan nog net, zijn nog niet versleten*

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

BF: tjee meis wat balen die onzekerheid

Loe: ik denk wel dat je ei is geweest, gewoon op vertrouwen. en niet te veel aan knabbel en babbel voelen, dadelijk doen ze daar pijn van!!

Zijvdhoek: je temp is mooi stabiel, nu de daling afwachten

Bubsie: gecondoleerd

Nijntje: tjee dat is schrikken. Hoe hebbe de kids het opgevat?

twinny

19. Loe

Loe Niet meer actief

Twinny, je doet me lachen. Bedankt voor jullie reacties. Ik kan alleen maar hopen dat het morgen weer hoog is.
    Bij MDL arts was alles ok! Ondanks dat leek tijdenshet onderzoek dat ik een maagonsteking had en platte darmvlokken ( dan zou je coeliakie hebben), bleek uit de biopten geen afwijkingen!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Butterfly, waarom is het bij jou altijd zo vaag..... Dat weet je zelf natuurlijk ook niet, maar het lijkt me erg vervelend. Misschien eens naar de ha?

Loe, was het maar alvast 13 oktober... Dan weet je tenminste meer....Knuffel!!

Die collega van mij is ongeveer een jaar ziek geweest. Vorige week heeft ze het vechten opgegeven... Vrijdagavondwake en zaterdag begrafenis.

All, hier vandaag trouwens weer een onzekere dag... Geen idee waarom, borsten zijn minder pijnlijk, maar verder alles nog hetzelfde....
    Was het al maar dinsdag....

Liefs, Nijn

Deel Deze Pagina