Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    #30761 maranka, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    #30762 maranka, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  3. Loe

Loe Niet meer actief

ik krijg een kruis maranka, kan hem niet zien..

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik zet ze wel even in mijn album

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Geloof dat ze nu wel te zien zijn en ze staan in mijn album.

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    *sorry meiden, ik moet even klagen :(*

Heb net een ovu gedaan, had er nog 1. En die is weer lekker positief. Waarom slaan die zw-schap testen dan niet zo uit :(
    Snap er echt helemaal niks van.. Weet niet meer wat ik moet doen, en het maakt me zo onzeker. Heb nog niet eerder zoveel dagen na mijn ei gezeten.. Dan moet de test toch positief zijn?
    Of maak ik ineens langzaam hCG aan? Want de 1e ronde had ik op NOD ook al een lichte maar redelijk duidelijke test.. :(
    Je kan ook niet zomaar een afspraak maken met de vlos voor een eventuele echo denk ik?
    Sorry hoor meiden :( !

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Misschien bij de huisarts HCG laten prikken?

Overigens kan het best verschillen hoor per zwangerschap hoe snel je hcg aanmaakt. Dat is n.l niet jou lichaam die dat doet maar het vruchtje. Ander vruchtje, ander hcg zeg maar.

Overigens is het wel heel positief hoor dat je ovutest nu positief is.
    Morgen komt het goed meid. Moet gewoon!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Ik zie m Maranka, lijkt inderdaad op die van mij! Alleen heb ik ook nog twee keer dezelfde hups en dups ervoor. Denk jij dat dag 14 de juiste is? Trouwens, je gaat lekker stabiel nu!

9. Loe

Loe Niet meer actief

kun je een foto maken b.fly van die ovutest? ik snap t zo ook niet van je kv test.

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Maranka, ja dat klinkt logisch. Ik ga morgen die test nog afwachten. Dan maandan evt de CB test. En als ik dan nog geen duidelijk heb en nog geen ongi dan ga ik naar de HA.. Maar ik hoop dat als mijn test morgen nega is. Ik heel snel ongi ga worden !

@ Loe, ik heb net stom genoeg al het vuil weggegooit. Incl alle testen die ik nog had liggen ( de gebruikte dan ) ! Was het even zat :) !
    Maar het leek er iig op dat je ei er heel snel aan zit te komen. Dus bijna even donker als de C-streep.
    Maar goed, we wachten morgen even af.

Thnx meiden !

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    O, Loe. De tekst bij dat ene tempkaartje klopt niet. Is van twee rondes terug. Ik ben nu niet aanhet tempen. Zit op dag 3

Overigens denk ik net als jij dat je je ei had op dag 16.

12. Loe

Loe Niet meer actief

ik ga het gewoon veranderen naar dag 16. Bedankt maranka!

13. Loe

Loe Niet meer actief

zo, nu lijkt ie een stuk logischer!

14. Loe

Loe Niet meer actief

sorry hoor maranka, had aan je banner dat ook kunnen zien! Domme ik.;)

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Geeft niets! En nu wil ik bij jou natuurlijk wel een heleboel 37,2 en 37,3 zien en dan over een dag of 9 een positieve test of een hele flinke ongi zodat je weet waar je aan toe bent!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Butterfly, bij de zwangerschap van Sam testte ik pa na 11 dagen overtijd positief!!!!

Bij de zwangerschap van Thom had ik dit dus ook verwacht, maar was de test 1 dag overtijd al heel erg duidelijk...

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

BF: succes morgen, ben benieuwd, maar geen ongi is nog altijd hoop.

Ricmar: hoe was de IUI deze keer? WEer zo tegengevallen?

twinny

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Marloes, dat geeft de burger moed ! Ik ben benieuwd morgen. Proberen vanaf 9 uur niks meer te drinken ..

@ Twinny, dank je :)

@ All, net een dikke klodder (sorry!) wit slijmverlies verloren, ook nog niet gehad voor NOD. Zat in de auto en dacht, hehe, eindelijk ongi. Maar op de wc, nee hoor .....

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Aha, ik moest even terug lezen, of je deze opmerking voor Zijvandehoek bedoelde :D.
    Ik hoop dat ie ineens donker is, we zullen één dezer dagen zien.
    Als het goed is geeft de Persona twee dagen een Ei-symbool, als het nu rond dezelfde tijd gebeurt als met de ovu's die donker worden, ben ik blij.

In ieder geval heb ik mijn man al instructies gegeven welke dagen we van bil gaan :D:D:D. Precies het weekend dus. In de stad is 2 dagen feest. Ik heb gezegd: Je kan gaan, maar geen drank a.u.b. :p:p:p
    Dat gaat hij ook braaf niet doen. Das wel heel lief van hem.;)

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ohh Butterfly, elke dag lees ik hier je voortgang.. Een streepje komt niet keer op keer op een zwangerschaptest, of deze nu duidelijk is of niet. Er zit dus wel een bepaald hoeveelheid HCG in je urine, wat dus een zwangerschap betekend. Echter snap wel heeeel goed dat je er zo onzeker van wordt, want het streepje moet toch wel echt donkerder worden, volgens mij. Tenminste, dat was in mijn geval wel zo. Maar ik heb ook wel es gelezen dat het bij sommige meiden gewoon niet donkerder wordt.. Ik zou dus echt een verloskundige bellen en vragen om een inwendige echo, als ze een zwangerschap ziet dan heb je tenminste duidelijkheid.

Deel Deze Pagina