Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi ik ben nu al opgewonden!

2. Dat ei gaat nog springen hoor Mieke! Maar pas nadat jullie hebben geklust, dus zorg er maar voor dat je opgewonden blijft ;) .
    En Dees is altijd lief. Mag best gezegd worden. ;)

3. Niet meer actief

Dees, ze kennen me echte naam hier volgens mij niet. Ze kennen me alleen als ikdus voor zover ik weet..

Enne bedankt dat jij mij ook lief vind, ik vind jou ook lief :D

Nu ga ik echt slaapje doen, ben zoo moe :S

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou bij deze dan Ikdus, weten we dat het Dees is ;)
    Maar dat had ik al eerder zo begrepen hier hoor!

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ Mieke
    Die test is idd over positief! :thumup:

Hoe lang doen jullie eigenlijk ovu-tests? Ik ben nu op dag 13 begonnen (kreeg ze toen binnen), had toen al gelijke lichte, maar duidelijke teststreep, dag 14 ook zo vet positief, dag 15 weer lichte teststreep, dag 16 niet meer tot testen gekomen (hadden onszelf buitengesloten uit de woning :oops: ) en het daarna maar gelaten. Heb m'n ei dua van FF op dag 15 gekregen, kan ook goed kloppen met m'n temp. Nu heb ik m'n bmm ook steeds gevoeld, van dag 1 t.m. zo dag 16, maar omdat ik geen verschil voelde er mee gestopt. Vandaag voor de gein/uit nieuwsgierigheid tòch nog eens gevoeld en nu opeens mega verschil! Volgens bmm zou ik dus nù in m'n vruchtbare periode zitten... :-k
    Snap er nu helemaal niets meer van... :(

Misschien kunnen jullie wijs worden uit m'n kaartje (zie album)... [-o<

6. mama2801

mama2801 Niet meer actief

mijn andere cyclussen waren rond de 39 en 50 dagen zit nu op 60 dagen (na 3 maanden pil gebruik)

7. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Nou ben de vorige ronde mee begonnen en toen had ik gewoon normale temp. Maar kan inderdaad.
    Ja ben wel ong geweest ook maar 2 dagen maar dat is al zo vanaf oktober dus ga ervan uit dat het zo is. En had alleen deze ronde niks geen buikpijn, steken, noem maar op zo raar maar erg fijn om geen rottig gevoel te hebben als je ong bent. Snap je denk ik wel of niet?

8. Iuno: ik had ook deze cyclus dat me baarmoeder pas omhoog ging na de eisprong.. maar laag zoals bij me ongi was ie niet. Hoe laag zat ie bij jou? Zo laag als bij je ongi? Ik denk wel dat je ei al is geweest. Je temp is echt te hoog ervoor in vergelijking met eerst.

9. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    hee hoi allemaal!

zal me ff voorstellen, ik ben marrie en probeer van de 2e zwanger te worden. onze eerste (jongen, mick is nu 14 maanden) hebben we 8 maanden over gedaan waarvan de laatste 3 maanden tempen.
    nu zijn we bezig met de 3e maand en 1e keer cyclus tempen. ik heb inmiddels vrijwel zeker de eisprong gehad, maar ben op of vlak na de eisprong grieperig geweest. het is dus even afwachten of het wat wordt of niet... 1 april is in ieder geval de dag... hopelijk blijft de ongi weg. duimen jullie ook een beetje voor mij?

oh ja, deze cyclus was dr eentje van 48 dagen, ik heb een heel onregelmatige cyclus. vorige 2 keer waren 39 en 40 dagen.

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Van dag 1 t.m. 16 ca, heb ik dus geen verschil gevoeld. De bmm zat steeds op '1 wijsvinger-afstand' en had maar een héél klein spleetje (laatste is normaal na een bevalling, heb ik gelezen). Vannochtend zat ie dus opeens op '1/2 wijvinger-afstand' en de opening was overduidelijk groter.

Kan wel zijn dat ie rond m'n eisprong al ietsje hoger zat als daarvoor (had al wel het idee er ìetsje beter bij te kunnen, maar verschil was zò miniem, dat ik dacht het me in te beelden... :-k ), maar hij was toen iig nog net zo dicht als ervoor...

11. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Mieke wat een mooie ovu test zeg, dat wordt klussen! Probeer je man maar ff te verleiden vanavond he he (werkt bij mij altijd).

Ik had dinsdag ook een pos ovu test en we hebben dinsdagavond ook geklust. Daarna kon helaas niet meer omdat mijn vriendje vandaag zijn kwakkie moest inleveren dus hij mocht een paar dagen niet produceren. Wel jammer net in mijn vruchtbare periode maar hij was vandaag vrij dus dat kwam goed uit voor hem.
    Temp stijgt elke dag 0.1 graad dus heb ei denk ik eergisteren gehad.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marrie, succes en klets/temp hier lekker mee!

Jolanda, we hebben net even geprobeerd maar het lukte niet.
    Straks gewoon weer een poging, mannetje is zo lief dat hij zelf zei... 'zullen we dan maar' :D

Hopelijk is die ene keer voor jullie voldoende geweest.
    Wel spannend zo voor de uitslag van het kwakkie ;)

13. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Shit he balen dat het niet lukte, lastig lijkt me dat. Hopen dat het straks wel lukt want deze kans moet je eigenlijk wel benutten!
    Die van mij heeft daar gelukkig geen problemen mee, die wil altijd wel alleen als er druk op de ketel is dan heeft hij er soms ook moeite mee. Daarom vertel ik hem nooit van mijn ovu testen maar zeg dat ik in mijn vruchtbare periode zit en dat werkt wel.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ikdus, of moet ik dees zeggen, ik had mijn eerste ei idd aan de kant van mijn cyste zitten.
    mieke, wow dat is nog eens een positieve ovutest, zet hem op vanavond! ik had trouwens ook zo'n groot vershil in 2 thermometers. Welke 2 heb je?
    aquilegia, je moet wel terug omhoog hè! je had zo'n mooi kaartje, nu nog maar moet niet verder gaan zakken! ben benieuwd hoe ie morgen is.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    he Wies, ik heb er eentje hier van de site gekocht, met 00,00 aanduiding.
    de andere is van Braun bij de drogist gekocht, wit met mint groen en een flexibel puntje.

We hebben zo rond 18 uur geklust en het ging super goed, joepie! :D
    Nu maar hopen dat het niet te laat is gezien mijn temp.

16. misschien stijgt je temp morgen ineens naar 37 graden.. mooi dat jullie nu in ieder geval geklust hebben. het is nu nog zo moeilijk te zeggen. maar denk eerlijk gezegd niet dat je 'm gemist kan hebben. ;)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Desiree.
    Heb even wat temps ingevuld, maar als ik morgen 37 heb en dan daarna ook gewoon hoog, dan geeft FF een kruis op gister.
    Dat is niet goed natuurlijk, maar gister was test echt niet posi.
    Dus het is even afwachten en anders maar net als Ikdus even handmatig invullen.

18. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb je op FF wel je positieve test ingevuld? FF geeft je dan (in principe) je ei één dag erna. Bij jou zou dat dus betekenen vandaag, vrijdag pos. test = morgen, zaterdag je ei...

19. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hier weer even tussendoor mijn kaartje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7VZBWHB.jpg

Ik hou het nog steeds vol om niet toch stiekem te testen.
    Zit mijn frustratie maar te uiten door hier veel te lezen dat mensen het toch adviseren te testen op je NOD of liever nog later.

Ik hou me dus echt in.
    Ik ben van plan maandag te testen, alleen dan heeft manlief ochtendienst en is hij dus vroeg weg. Dan maar in de middag ofzo.
    Tenminste als ik niet spontaan toch ongi wordt en mijn temp dus daalt.

Heb wel steeds lichte ongisteken, een brok in mijn keel en vanavond tijdens het eten werd ik opeens erg misselijk. Kon niks meer zeggen anders moest ik denk overgeven.
    Ben ook wat rillerig, alsof je een hele tijd niks gegeten hebt en dus geen energie meer hebt.

En Mieke8, nu maar 2 spannende weken tegemoet.
    Ik duim voor je dat het vanavond rond18 uur raak was voor jullie.

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    goeiemorgen iedereen.

ik denk dat het hier weer afgelopen is met de voorzichtige blijdschap.
    vandaag ben ik 1 dag overtijd, en vandaag mag ik officieël ook testen van het ziekenhuis.
    vanmorgen eerst maar getempt en ik was er al bang voor, mijn temp is in vrije val naar beneden gegaan :( Mooi balen, want ik had er goede hoop op. Toch maar een test gedaan en hij geeft wel een licht kruis, maar ja, de combinatie temp en test klopt niet helemaal, dus ik denk dat de :evil: om de hoek liggen te wachten en dat het weer een ronde wachten wordt.
    het rare is dat ik van de week serieus dacht dat ik ongi zou gaan worden, maar dat ik dit gevoel nou helemaal niet heb. Voor mijn ongi loop ik altijd twee dagen krom van de buik- en rugpijn, heb ik een dikke opgezwollen buik en ben ruim 2 kilo zwaarder. Ook heb ik dan altijd de hele week last van migraine aanvallen en zelfs dat heb ik niet, dus ik hoop dat het maar een storing is in mijn temp en dat ie morgen gewoon weer lekker hoog is en dat ik maandag nog eens kan testen.
    voor iedereen hier die nog niets weet en in onzekerheid zit te wachten: veel succes met de wachtweken/dagen.
    ziet er niet zo mooi uit.

Deel Deze Pagina