@ Bo, mag dat zomaar een verloskundige bellen? En moet je daarvoor betalen of hoe gaat dat? (sorry voor mijn vragen) Heb mijn vraag ook al hier bij de vlos gesteld. En kan als ze geantwoord heeft als extra nog vragen of ik een afspraak mag maken bij een vlos in de buurt voor een evt. echo ! Dank je voor je antwoord En dat je me volgt
Ik heb er geen verstand van hoor, dus ik kan het mis hebben, maar ik heb het idee dat ze nu met een inwendige echo nog niet zo veel kunnen zien Voor mijn gevoel zou je dan beter bij de huisarts kunnen informeren of je kan laten bloedprikken op hcg-gehalte. Als je zwanger bent, dan zou zit boven een bepaalde waarde moeten zijn.
@ Mosa, ja klopt. Denk dat dat het beste is. Als mijn testen volgende week nog niet posi zijn. Ben ik zelf bang dat mijn cyclus van slag is... Nou we zien het morgenochtend wel
Ik heb met vier weken een inwendige echo gehad en toen zag ze een stipje wat duidde op een vermoedelijke zwangerschap en met 5 weken is er al wel een ring te zien... Ja, je kunt zelf een VK bellen in jouw omgeving en deze kosten worden, als het goed is, door je ziekenkostenverzekeraar volledig gedekt. Moet je even goed in de polis kijken.. Succes meis!!
Nou meiden, vanmorgen met oude en nieuwe thermometer getempt. Oude = 36,7 Nieuwe (braun)= 36,6 Ik denk dat ik mijn ei nog niet heb gehad. Maar dan moet ie vandaag denk ik wel springen, want toen ik nog tempte was mijn laatste eisprong op dag 21. En dat is vandaag. Maar ik las ook dat een braun wel een paar tienden kan schelen, zo veel? Want dan zou ie met mijn oude rond de 37 zitten en dan heb ik wel mijn ei gehad. Nou, we schieten hier dus niet veel mee op. Jullie horen van me! En Butterfly; succes morgen en anders idd maar bloed laten prikken denk ik. Dan heb je in ieder geval zekerheid!
Hee meiden, Heb niet heel goed bijgelezen, ik val dus een beetje binnen @ Butterfly: je mag idd zomaar een verloskundige bellen, of je huisarts. Als die je doorsturen wordt de echo vergoed als het goed is. Als je zomaar naar een echo-bureau gaat niet. En vanaf het heel prille begin kun je al iets zien op een echo. Inderdaad vooral een verdikt baarmoederslijmvlies enzo, nog echt geen 'baby', maar ze kunnen zien of je zwanger bent. Maar hopelijk heb je morgen gewoon een knalpositieve test! Die afscheiding klinkt juist wel goed! @ zeehondje: het kan idd een paar tienden schelen, maar als je vanochtend met allebei getempt hebt en het scheelt maar 1/10e kun je er wel vanuit gaan dat je ei nog niet geweest is. Hopen dat ie morgen komt dan @ ZvdH: ziet er goed uit, die temp! Binnenkort een ei denk ik! @ all: mijn temp was vanochtend 36,5, maar ik had al een halfuur liggen draaien. (sowieso slecht geslapen). Nog geen ei dus lijkt me! Ben wel benieuwd. Fijne dag nog!
@ Butterfly, jeetje meis... Ik zou de HA bellen en laten prikken op het HCG gehalte.. Of een vk bellen idd. Maar voor dat zou ik morgen dan zoiezo eerst nog een test doen. Wat een onzekerheid, alwéér.
hallo ben weer thuis na een dag werken. butterfly het blijft spannend he ?? zou morgen de ha bellen als je nog geen overduidelijktest hebt. twinny je voer hoe de IUI was gegaan?? prima hoor eigen gyn was er , nu maar weer afwachten Moest vandaag naar internist, mijn waardes waren vorige week nog weer geprikt en waren toen weer goed. hij wil wel even verder zaken uitsluiten, nu 2 keer 24 uur urine sparen en vandaag weer bloed geprikt, Afwachten wat daar de waardes van zijn. ook wilde internst rontgen foto van hart en longen om te kijken of ik daar vocht vast houdt, echter toen ik bij rontgen van de IUI vertelde moest ik dat toch overslaan, nu afwachten of ik ongi ga worden (dan kan ik voor foto) en anders moeten we het overslaan (ik hoop het laatste)
Ricmar, wat een gedoetje. Maar ik hoop dat het allemaal niet nodig is hoor! Hoe ging de IUI eigenlijk deze keer?
Meiden, nogmaals bedankt voor jullie adviezen en informatie ! Heel erg lief. Dikke knuf. Ik hou jullie op de hoogte van alles.
@ Bo, wat apart dan, dat ze echt al met 4 weken iets kunnen zien met een echo @ Zeehondje, bij mij scheelde het een paar tienden, maar bij mij was de Braun juist een paar tienden lager. Hopelijk heb je snel duidelijkheid over je eisprong! @ Butterfly, hopelijk gewoon morgen een mooie duidelijke test!!! @ Ricmar, wat een gedoe zeg, maar wel goed dat ze alles goed willen checken! En hopelijk kunnen ze idd voorlopig geen röntgenfoto maken
Loe IUI ging goed, donor had alleen wat vertraging onderweg opgelopen, hierdoor was ik natuurlijk later aan de beurt, en gyn had nog een spoedklusje op afdeling, maar alles is goed gekomen, ze zijn ook wel erg lief hier in stadskanaal..
Butterfly, ik denk niet dat de huisarts je zal doorsturen voor een echo nu, denk dat een vk dat nu ook niet zal doen, ze zullen zeggen: afwachten. MISSCHIEN dat je huisarts wil laten prikken op hcg, maar ik verwacht toch echt dat ze je willen laten wachten nog een weekje, dus bereid je daar op voor vast. Hier in NL zijn ze niet zo snel met zulke dingen namelijk... Ben benieuwd naar je temp. Hoe zag je ovutest eruit? De mijne was 2 dagen voor nod positief. En dan niet zoals een ovutest hoort te zijn, 2e streepje net zo dik of dikker, maar was ietsje dunner (lichter) dan de teststreep, maar ik was dus wel zwanger!
Ik kwam ook even kijken voor Butterfly-nieuws, maar helaas nog niets. @ Yaraah, jammer dat je temp niet gelijk doorgestegen is Hopelijk morgen wel echt een mooie tempstijging! @ Loe, hopelijk weer een hoge temp! @ All, knuffel! Ik ga winkelen vandaag, dus hopelijk vanmiddag als ik terug ben goed nieuws van Butterfly!!
Hier ben ik meiden, goedemorgen ! Temp was 37.1 en geen ongi te bekennen. Test gedaan en stelde weer niet zoveel voor. Heb eigenlijk niet het idee dat het streepje duidelijker word. Hij is iig niet overtuigend. Wil foto uploaden maar hij zegt elke keer mislukt... Wat moet ik nu toch doen? Wacht tot ergens volgende week en dan evt de CB doen ofzo?? *zucht*
Bfly, wat balen en vreemd. En als je de ha eens belt?? Verder niks bijgelezen meiden, want ik ben zooooo moe... Liefs, Nijn
Bah zeg, wat ontzettend irritant :x Ik denk dat je nu idd het beste even kunt afwachten, hoe vervelend dat nu ook is. En dan eventueel halverwege volgende week nog eens een testje doen, mocht je dan nog niet ongesteld zijn. Dikke knuffel, zo is er niets aan hè?