Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Britt.. ja zoals ik al zeg, misschien wil ik ze wel té graag zien..:p
    Maar overtijd ben ik nog niet geweest.. Ja 1 dag, maar nooit geen 4 dagen !

Mooie foto's hoor meid !!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik heb iets heeel vreemds, vanochtend een flinke scheut bloed, nu is dat gestopt en verlies ik vruchtbaarslijm... en heb enorme pijn aan mijn rechter eierstok...
    Zal dat mijn eitje wezen, dat mijn basale temp hoger ligt door de operatie deze ronde?!

Bekijk bijlage 19263

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Dat is vreemd Sammie. Ik zou het echt niet weten!?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maar dan zou je ook een ronde van 45 dagen hebben Sammie, als vandaag je eisprong zou komen... temp is ook nog hoog...
    morgen spannende dag dan... succes meid.
    pfff ik gun het je zo, jij was hier al toen ik ook nog temptem net als zeehondje... jullie zijn aan de beurt meiden!!!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Vreemd hoor Sammie. Ik denk dat je helaas niets anders kunt doen dan afwachten.

Butterfly, toen ik met Jasper positief teste had ik een vaag lijntje op een sensitest, maar met de digitale stond er met hetzelfde plasje toch zwanger.
    Misschien test jij gewoon vaag met KV. Misschien morgen toch nog eens de digitale proberen.

Ik zal eens kijken of ik die foto van mijn testen nog heb.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee meiden,

Temp vanochtend 36,6 maar was al een tijd wakker en probeerde weer in slaap te vallen voordat ik getempt had. Bovendien was Sarah drie kwartier daarvoor ineens wakker. Denk dus dat m'n temp normaal gesproken lager was geweest. Ovulatietesten zijn binnen, die van vandaag is negatief.

@ Sammie: huh, wat raar...? Als het bij die ene scheut bloed blijft zou ik morgen eens testen! Klinkt wel positief verder!

@ yaraa: irritant dat je temp niet echt stijgt. Ik kan me voorstellen dat je er een beetje genoeg van krijgt, dat tempen. Ben je al lang gestopt met de pil (of andere hormonen) eigenlijk? Daar zou t ook door kunnen komen.

@ Butterfly: jeeeetje, nog steeds geen duidelijkheid?! Je temp enzo klinken erg positief, nu nog een posi testje! Ik duim nog steeds hoor!

@ Djaar: ook alweer ongesteld?! :( :( Wat rot voor je. Gek die temp van vandaag. Hopelijk morgen weer normaal en dan pas na je ei (heeeel lang) hoog.

@ ZvdH: Jouw temp ziet er wel oke uit, toch? Binnenkort je ei zo te zien. :)

@ Loe: 37,3. Dat gaat de goede kant op. Nu morgen nog hoger! :D

@ all: fijn weekend alvast!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    #30827 maranka, 2 okt 2009
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
    Dit was mijn vage test, toen ik zwanger was van Jasper 1 dag voor NOD. 13 dpo.

Bekijk bijlage 19292

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ maranka: jeetje, ik helemaal happy dat je (toch) een posi test had, en toen las ik de tekst eronder :( Vind het niet eens zo'n vage test trouwens!
    (vooral die cb niet, haha :p )

Temp jij niet deze ronde?

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Nee was even een foto voor Butterfly.
    Nee ik temp denk ik niet deze ronde. Misschien alleen rond ei en op 12 dpo.

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank je Maranka voor de foto's !
    Ik ga maandag de laatste CB doen. En daarna geef ik het op denk ik. De vorige CB had ik 13 DPO gedaan, dus die met indicator. Daarna is het afwachten wat mijn temp enzo verder gaat doen.

Klachtjes heb ik wel.. Zere boobs, zere liezen en af en toe misselijk. En errug moe.. Dus ik weet het niet meer.
    Afwachten maar !

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Meid, ik hoop echt voor je dat het raak is. Alles klopt. behalve je testen!

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

BF: tjee meis, nog geen duidelijkheid. Raar dat de test niet duidelijker wordt, maar weet je zeker dat je eisprong niet veel later is geweest en dat je nu gewoon te vroeg aan het testen bent? Ik hoop zo dat de cb woensdag eindelijk duidelijkheid geeft!

Loe: vind je kaartje eigenlijk best goed uitzien zo! Go on girl! Hoe is het met knabbel en babbel?

Bo: mooie foto hoor!

Sammie: vreemd! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Misschien is het wel een innesteling geweest nu......

Alle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes met alles.......

twinny

13. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie, is je temp nog zo hoog nu dan? Is het dat kaartje wat je liet zien?

all, sorry voor de gele uitvoering, maar kwam net thuis en dat ding ligt al een tijdje. Zie jullie een vaag streepje? ik zie ze hier wel, maar ik kan nu nooit al positief testen. Ik vraag me echt af (ook voor butterfly) of kv nu echt indroogstreepjes heeft. lijkt die van jou hier ook op b.fly? (behalve dat gele dan he!)

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Ja dat kaartje is van nu :)

Hé die streep had ik woensdag ook , maar weggegooid omdat ik ook gokte op een indroogstreepje.
    Want vorige maand had ik ook al zo'n vaag streepje...

15. Loe

Loe Niet meer actief

Haha, twinny, met knabbel en babbel gaat het wel, nog geen erge last..(heb ik meestal nu al wel)

16. Loe

Loe Niet meer actief

maar sammie,dan is je temp toch nog heel hoog? of word je altijd met een hoge temp ongesteld?

Jij ook zo'n streepje. volgens mij zijn het indroogstreepjes. Moet wel. Had ik vroeger nooit met zo'n test trouwens.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Ik heb het ook sinds de laatste tijd, dus denk dat er iets is veranderd met de testen...

Nee ik krijg altijd 1 dag van te voren een lage temp... (voor mijn ongi)

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb nog nooit indroogstreepjes gehad met die goedkope kruidvattesten :D
    (maar de laatste keer dat ik ermee getest heb is natuurlijk bijna een jaar geleden...)

Dus: Loe en Sammie: klinkt goed ;)

@ twinny: hoe voel je je?

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wat vinden jullie van mijn kaartje Loe en Sammie?
    Weinig goeds nog he?

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zijvandehoek,

Zie nog geen eitje...

Deel Deze Pagina