Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Marb, ook weer in town:D

2. Loe

Loe Niet meer actief

zvdH, ik denk dat ie rond dag 20 gaat springen, dat je wellicht eerst weer naar je basale temp gaat en dat ie vanaf daar gaat springen (zie mijn kaartje). Maar wel doortesten hoor met die ovudingen, kan zo ineens positief zijn!

Marb, jij ook al aan de ovutesten! Ja, ik had m ook altijd superwit, maar dit is nu de tweede keer dat ik dit heb. Als ik zwanger was geweest, was ie nu wel donkerder geweest. Vind t eigenlijk wel sneu, want je krijg toch een beetje hoop. Heb voor de zekerheid ook een ovutest gedaan, die was hartstikke negatief.

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ja, ik zie het ook nog niet.
    Bedankt voor je reactie.
    Ik temp nog maar een maand bij elkaar laat maar zeggen ;).
    Dus misschien zie jij iets, wat ik niet zie.
    Daar leer ik weer van.

BUT afcourse zou ik graag een ei zien, voelen etc etc.
    Vorige ronde was dag 21, dus nu misschien ook wel rond die tijd.

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dank dank.
    Ik hoop het en ik hoop dan daarbij, dat ik 'WEER' een voor mij lange cyclus heb.

En ja, ik temp en ovu verder hoor.
    We zullen zien dames.

Maar Loe jij gaat wel erg lekker hoor. Nog steeds een YEAH voor Loe.
    Hebben we met z'n allen hard genoeg geblazen.

Vraagje: Hoe kunnen gij ervoor zorgen dat mijn temp daalt dan:p

5. Loe

Loe Niet meer actief

Ik houd mijn adem in voor je zvdh!;)

Dat blazen mag graag nog even doorgaan hoor, zit pas op de helft!:)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wat kletsen jullie toch veel :D

@ Zijvandehoek, lastig altijd, die onzekerheid over wanneer je je eisprong verwacht. Maar ik zou niet te veel waarde hechten aan wanneer FF of wat dan ook denkt dat je eisprong zal zijn, maar weinig vrouwen hebben een hele regelmatige cyclus.
    Voor je het weet is je ovulatietest positief en komt je eisprong eraan!

@ Loe, mooi zo :) Volgens mij móet je wel je eisprong hebben gehad hoor!

@ Butterfly, goed plan! Succes met afwachten dan maar ;)
    En balen van je valpartij, hopelijk krijg je er niet al te veel last van!

@ Sammie, bah, onverwacht ongesteld, wat klote :x
    Oh...geen bloedverlies meer? Vreemd zeg! Ik zou echt niet weten wat er aan de hand is :( Misschien voor de zekerheid een klusje vanavond?

@ Djaar, heel veel succes deze ronde! Hopelijk groeit je eitje goed de komende tijd en wordt dit eindelijk jouw ronde!

@ Britt, was heerlijk dat weer alles goed was :) Nu proberen er op te vertrouwen dat alles goed komt, en het werd idd ook weleens tijd!! Mooie duidelijke echofoto's trouwens, al echt zichtbaar een klein mensje :D

@ Marb, jij ook een fijn weekend!!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Zou je denken van dat ei mosa? ben er nog niet helemaal gerust op hoor. Morgen maar weer kijken. ik heb trouwens 's avonds tussen de 37.5 en 37.7. Absurd he. Hopelijk blijft dat zo.
    Hoe gaat het met je? Kun je nog leuke dingen doen of is het voornamelijk bankhangen?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik vind je temp wel duidelijk hoger dan eerder in je cyclus, dus op basis daarvan denk ik echt dat je eisprong is geweest. Hij moet dan wel hoog blijven, stel dat hij weer omlaag zou gaan, dan zou ik ook weer gaan twijfelen, maar ik vind het er nu wel écht op lijken dat hij is geweest!

Met mij gaat het nog wel goed hoor, maar moet wel echt de tijd nemen om te rusten enzo. Vandaag toevallig gewinkeld in jouw woonplaats :D maar daardoor ben ik nu wel kapot. Nu ook lekker een tijdje op de bank liggen om weer een beetje bij te komen!

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #30849 zeehondje, 2 okt 2009
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
    Butterfly; balen zeg dat je nu nóg geen zekerheid hebt. Ik blijf voor je duimen hoor!

Sammie; knuffel voor jou meid. Ik word/werd meestal ook ongi terwijl mijn temp nog hoog was.
    Oh nu lees ik dat het niet echt doorzet. Wat raar. Afwachten is mijn advies. Jaja, haha, makkelijker gezegd dan gedaan. Lees stukje onderaan dit bericht over mijzelf. Lijkt wel een beetje op jou verhaal.

Loe; super meid, ik denk dat je cyclus weer op gang is. Dat hoop ik iig voor je!

Britt; fijn dat alles goed gaat! Super.

En bij mij nu ook duidelijk tempstijging. 36,9 vanmorgen.
    En de braun idd 0,1 graad lager.
    Heb ook opeens bloedverlies vandaag. Ik snap er niks van. Ik hoop dat dat door mijn eisprong komt. En ik ben naar een osteopaat geweest, dus misschien is het van binnen nu allemaal wat meer doorbloed. Hoop niet dat dit de ongi is. Zou wel heel vreemd zijn.
    Of innesteling? Maar dan was mijn temp vorige dagen te laag.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Zeehondje, ik duim voor je, als er iemand 'aan de beurt is' dan ben jij het!

Mosa, hoe lang heb je gewinkeld dan en wat heb je gekocht? t zijn ook flinke afstanden hier he. Toch al stuk lopen vanaf parkeerplek naar de winkels. Ben benieuwd wat je geshopt hebt!
    En ja, ik hoop heeeel erg dat mijn temp hoog blijft, zodat het duidelijk een eisprong is geweest.

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oke haha, dat is een goeie.
    En hier komt ie Loe: Pfffffffffffffffffffff Pfffffffffffff Pffffffffffffffffffffffff
    Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffff
    Pffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffffff.

En Sammie wat kunnen we voor jou betekenen?
    Ook blazen?

En Zeehondje, jeetje wat een rondes houd jij het al vol.
    Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.
    Maar ja, daar doen we toch niets aan, dus aan die opmerking heb je niet zo veel.

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Daar heb je gelijk in Mosa, wat betreft de waardes die ik hecht aan de FF en BB. Ik ga gewoon 'vrolijk' door en hoop dat het nog ene kere mijn moment mag zijn.
    Of laten we zeggen ONS moment dames!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

Kom even langs om iedereen een fijn weekend te wensen

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ego denk zelf dat deze ronde verkeken is, woensdag iui gehad en FF zegt dinsdag eisprong, dan heeft het toch geen zin meer??
    Of is dat met IUI anders dan met gewone gemeenschap??
    weet iemand dat??

Hoe lang blijft zo'n ei bevruchtbaar?

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Zeehondje, wat vreemd, bloedverlies :( Dat heb je normaal nooit toch? Hopelijk zet het in ieder geval niet door!

@ Loe, ik was om ongeveer 11 uur in de stad (geparkeerd bij het overdekte winkelcentrum) en heb gewinkeld tot ongeveer half 3, toen was het ook echt genoeg.
    Ik ging met een vriendin winkelen, en aangezien ik gewone kleren niet aankan en nu ook geen positiekleding meer wil kopen, heb ik zelf niets gekocht. Ook babykleertjes heb ik écht genoeg, dus ik heb me heel netjes ingehouden vandaag :)

@ Zijvandehoek, als je maar heel regelmatig klust, dan kun je sowieso je eisprong niet missen, wanneer hij ook is.
    En jullie moment komt vast wel!!

@ Ricmar, ik snap wel dat FF denkt dat je eisprong dinsdag was (vanwege het dipje), maar op basis van je kaartje denk ik echt eerder woensdag hoor! Daarna steeg je temp pas, en volgens mij is de IUI dus echt op tijd geweest!
    Ik weet trouwens niet hoe lang na je eisprong je eitje nog bevrucht kan worden, en ik weet ook niet of het met IUI hetzelfde werkt als met gewone gemeenschap. Ik zou denken van wel, maar misschien worden de zaadjes met IUI verder gespoten?
    Maar volgens mij is je eisprong dus echt op woensdag geweest!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo Mosa

met iui wordt het zaad voorbewerkt en hoog in de baarmoeder gespoten (ver voorbij de baarmoedermond)
    het hoeft dus minder ver te zwemmen, ik hoop dat je gelijk hebt, we zullen het afwachten

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, dan denk ik helemaal dat je nog alle kans maakt hoor, ook al zou je eisprong wel al dinsdag geweest zijn (wat toch niet zo is, maar hypothetisch :D).
    En nu idd maar afwachten...

18. Loe

Loe Niet meer actief

Ricmar, ik denk wel dat ie dinsdag gesprongen is. Volgens mij blijft een gesprongen ei ongeveer 12 uur 'in leven'.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Vanwege het dipje?
    Volgens mij had ik geregeld een dipje voordat mijn ei sprong, ik zal even checken.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hmm 12 uur s niet veel ik had pas om 15.45 uur mijn IUI woensdag, dan zou het misschien te laat geweest zijn...
    waarom was mijn ei weer zo vroeg??
    pff zie het even niet zitten balen ...
    maar ja misschien heeft Mosa gelijk tijd zal het leren

Deel Deze Pagina