Marss, je temp is VOOR je ei meestal iets lager en kan dan ineens omhoog gaan, of in stapjes. Kan dus zijn dat je op het laagste punt een kruis krijgt of op je gewone temp. Pas na drie dagen na je eisprong weet je of je een kruis krijgt, want hij moet drie dagen hoger zijn, hoeveel weet ik niet, dan je gemiddelde, basale temp.
b.fly, ik heb hier nog voor je (en voor mezelf) de allereerste test toen ik zwanger bleek. Deze is op 9 dpo. Vanwege deze foto hou ik mezelf voor dat het streepje, hoe vaag ook, wel rozig moet zijn. Misschien heb je hier iets aan bij volgende testen?
Hey meiden Mijn cyclus is nog in de war denk ik meestal heb ik posi ovutesten op dag 13 en 14 maar nu helemaal niks op dag 12 was ie wel roziger van kleur maar ook weer niet posi genoeg Maar ik heb nog genoeg ovutesten dus we zien wel Wil zo graag me ei opsporen dan kan ik het een beetje in de gaten houden wat vinden jullie van me kaartje? Liefs Tijgertje23 Spannend hoor butterfly ik duim met je mee meiske dikke knuffel All julie ook dikke knuffel En hoe gaat het met de zwangere lady's
ZVDH: volgens mij had jij je ei op dag 15. FF zal dat mss morgen aangeven, meestal een dag of drie na je ei geeft FF een kruis denk ik. bij mij is mijn ei ook nog zoek, maar we zien wel hé. Hopelijk op de goede dagen geklust dan.
Dank voor het meedenken allemaal hoor. Heel heel fijn. Waar zijn die eieren toch. Er komen steeds meer dames, die opzoek zijn naar hun ei We kunnen wel opzoek naar ons ei clubje beginnen zo! En Yaraah, ik hoop het maar. Als dat zo zou zijn, dan zou volgens mij mijn Persona toen ook een EI-SYmbool moeten hebben geven, maarja het is en blijft een apparaatje he. We gaan het zien. Nou jaa, dat hoop ik wel. Butterfly, ik ben voor jou nog steeds heel blij. Nog even volhouden. Lou, jij gaat ook nog steeds goed zo. Heel fijn voor je meid. Allerliefste groets allen
@ Loe, dan kruis ik idd geen kruis. Maar ik moet die ovu's toch gewoon kunnen vertrouwen?? Wat moet ik nu doen??
Ik weet het niet. bfly. Als je nog weet wanneer je watery slijm had, kun je proberen dat in te vullen en kijken wat FF dan zegt. Ik vind het zo vaag dat je temp niet zakt of stijgt. Daarom wilde ik dat effe uitproberen met die dingen weghalen. Als ik mijn opk's weghaal, geeft ie een stippelkruis op dag 20. Da's natuurlijk niet goed. Maar ik dacht misschien krijg jij dan wel een stippelkruis op een andere dag.....
Hoi Meiden, ben er weer Tijdje ff met rust gelaten en nu ik weer op dag 13 zit, gaat het weer kriebelen! haha. Heb niet alles terug gelezen, dat gaat ff te ver hihi. Maar ik zie wel dat er een hoop meiden hun ei zoeken! Butterfly; nog geen test gedaan? zag dat je twijfelt of ff je wel dde juiste ovu datum heeft toegekend. Lastig..vervelend Loe; wat irri dat je niet op een 'normale' cyclus komt. Weinig houvast geeft niet echt zekerheid he? Ga je voor je 1e? Yaraah: je liep aarder op mij voorop deze maand..misschien gaan we deze maand tegelijk lopen> Vervelend dat je ei nog niet echt duideljk gevallen is Allemaal : fijn weekend!!
Butterfly, het zou nog kunnen dat e ei is geweest in die dagen dat je niet tempte. Maar volgens mij waren we toen aardig zeker dat het wel zo was. Maar dan nog stel dat ie toen was in de periode dat je niet tempte, dan zou je nu ook al op 14 dpo zitten toch. Hopenlijk maandag duidelijkheid. Loe, hopenlijk voor jou ook duidelijkheid op dag 6. Hier gaat het wachten op een ei weer beginnen. De ongi is gelukkig weer voorbij. Dus.. nieuwe ronde....nieuwe kansen!
@ Loe & Maranka, het kan idd zo zijn dat mijn eitje later is geweest.. Maar dan zouden mijn ovu's ook lichter moeten worden toch? Jeetje het lijkt wel wiskunde.. En idd zoals Maranka zegt, misschien zit ik idd wel rond de 10 DPO nu.. Denk je dat je er minder mee bezig bent als je niet tempt, krijg je dit !! Maar goed ik wacht maandag even af en dan zie we wel weer verder.. Dank je voor jullie meedenken meiden ! Heb zoveel aan jullie !!
Hoi meiden, @ Ricmar, mooie stabiele temp zeg! @ Zijvandehoek, als je temp morgen doorstijgt, dan kun je best je eisprong al gehad hebben hoor! @ Butterfly, blijft toch apart, jouw situatie. Maar na het weekend maar weer verder zien @ Loe, hmm...37.3 was mooier geweest, maar deze is ook nog niet zo verkeerd vind ik. Morgen maar weer 37.3, afgesproken? @ Tijgertje, kaartje ziet er goed uit, en je kunt zo ineens een positieve ovulatietest en dan een tempstijging hebben hoor, dus voor je het weet is het zo ver. En misschien heeft je lichaam nog iets meer tijd nodig om helemaal weer op orde te komen? @ Yaraah, jouw eisprong kan ook al wel geweest zijn hoor, als je temp nu minimaal zo blijft. @ Pina, hopelijk komt je eisprong snel! In ieder geval goed om de dag aan het klussen zie ik, dan zit je in elk geval altijd goed! @ Maranka, succes weer deze ronde!
Mosa, ik had er ook op gehoopt, een drietje.Helaas. hoop morgen op verhoging. Maranka, wat bedoel je met dag 6? Ik snap m nie..... All, wat een rotweer he. lijkt wel herfst, bleh. (is het dat al eigenlijk haha, ik houd dat nooit bij. Wanneer gaat die klok weer .........terug? (gok ik)
Heb alweer niet heel goed bijgelezen... M'n moeder was er gisteren en vandaag, wel gezellig maar dan ga ik dus niet op zp hangen @ Butterfly: jeeeetje zeg, nog steeds niks?! Een positieve ovulatietest (nu) is heel goed nieuws lijkt me. Wel raar dat er nog steeds geen positieve zwangerschapstest is. Maandag weer testen? Dan zou ie toch echt wel positief moeten zijn. Rond hun nod testen nog veel vrouwen negatief, maar 4 dagen na nod test vrijwel iedereen die zwanger is positief. Het kan inderdaad dat je ei later is geweest, maar dat klopt dan weer niet met de ovutesten. Welke gebruik je? En tussendoor waren ze negatief? Dan kan het bijna niet dat je ei later was... Succes met wachten nog! @ Loe: hmm... weer niet erg hoog dus... Echt balen... @ maranka: fijn dat je menstruatie alweer weg is. Ga je weer tempen nu je ei eraan komt? Volgens mij had je gezegd van niet, toch? @ MP: hoe is het nu? Voel je je nog steeds zo beroerd? Nog veel overgegeven? Rustig aan he?! @ Nijn en twinny: hoe is het met jullie meiden? Al een beetje gewend aan het (weer) zwanger-zijn? Wanneer gaan jullie het vertellen in de omgeving? @ Pina: ah, in de buurt van je ei. Succes @ ZvdH: ik vind het er wel uitzien alsof je je ei hebt gehad hoor! Hopelijk morgen een duidelijk hoge temperatuur, dan weet je het zeker! @ all: weten jullie hoe het met kweb is? Heb haar al een tijdje niet gezien. Mijn temp was vanochtend weer 36,6. Pfff... En ovutest negatief. Hmmm.... Nou ja, als ik voor december maar een ei heb Dan willen we graag weer ervoor gaan namelijk... Weet iemand hoe dat zit trouwens? Als je cyclus eenmaal weer op gang is na de bevalling (en je geeft nog bv), is die meteen weer normaal of kan het zijn dat je dan lange cycli hebt? Fijn weekend nog!
*INBRAAK* Marb: ik ben op 20 november 2008 bevallen en heb daarna ruim 7 maanden borstvoeding gegeven. Heb mijn eerste menstruatie gehad op 26 augustus.... en ben meteen daarna weer zwanger geraakt, sta nu volgens eigen schatting op 4 weken en 5 dagen. Heb al vanaf januari getemperatuurd omdat ik het wilde weten als ik weer een cyclus kreeg. Maar tot augustus was het dus een hartstikke leuk berglandschap waar geen touw aan vast te knopen was!
Marb, leuk dat je moeder er was! Denk jij dat ik geen eisprong gehad heb? Kweb is op hyves te bereiken, maar houdt even pauze, heeft het volgens mij niet makkelijk.
@ Whabbit: dankjewel! Gefeliciteerd met je tweede zwangerschap Ben je niet al 6 weken zwanger eigenlijk? Als je menstruatie op 26 augustus was? Maar jij hebt dus pas weer een cyclus gekregen nadat je gestopt bent met bv? Jammer, want ik hoopte eigenlijk nog iets langer door te kunnen gaan met bv... Lastig, want we willen dus wel graag in december voor een tweede gaan. Nou ja, dat zie ik tegen die tijd dan wel. Voorlopig nog geen nieuwe cyclus dus.
@ Loe: ik denk wel dat je een eisprong gehad hebt, maar het is wel fijner als je temp mooi hoog is, toch? Dit is zo onduidelijk... Enneh... Dankje voor info over kweb!
Marb, al mijn cyclussen hebben de coverline op 37.05 en hoger dan 37.4 ben ik nooit gekomen helaas. 37.2 is dus wel weinig, maar als ik een aantal malen 37.3 zou hebben en 1 of 2 keer 37.4 dan lijkt dan wel op een van mijn cyclussen. Tis geen denderende stijging telkens he. Kijk, dit is een kaartje: http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2008-12-24&mode=a&ts=1254575382 En dit het zwanger kaartje: http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2009-05-02&mode=a&ts=1254575428
Nee, maar als je temp er altijd zo uitziet is t dus niet zo erg. Toen je zwanger was ook geen hogere temp dan 37,4? Op zich is het juist een behoorlijk hoge temperatuur (toen ik zwanger was zat mijn temp rond de 37,0), maar jouw basale lichaamstemperatuur is gewoon behoorlijk hoog zo te zien.
Hihi, gauw je post aanpassen terwijl ik aan t reageren ben Ga nu even kijken Edit: ze doen het niet. Op je huidige kaartje zie ik mijn laatste kaartje en op je zwanger-kaartje zie ik niks