Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

hahaha!

2. Loe

Loe Niet meer actief

ja, we gaan ondanks dat op 13 oktober misschien alles goed lijkt, toch naar het ver-weg ziekenhuis om de clomid te gaan proberen. Die is ons daar beloofd. Ik hoop dat het geen kwaad kan in mijn geval om dat te nemen en dat het de eisprong wat sterker zal maken! ;)

Mijn basale temp is ook hoog, omdati k vanwege mijn aandoeningen langer in bed lig dan jullie, rond 9 uur sta ik op.:)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Marb, hoe kan ik die link krijgen om het kaartje hier te plaatsen? Want ik doe het ook anders dan anderen volgens mij. WEet jij het?

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik gerekend vanaf mijn ei, die was op 14 september. Kan wel vanaf mijn laatste menstruatie rekenen, maar dan wordt ik met de termijnecho vast teruggezet!

En ja: bij mij werden mijn eierstokken dus pas weer wakker toen ik echt helemaal gestopt was (heb over weken afgebouwd met steeds 1 voeding per week minder). Bij anderen komt alles ondanks bv gewoon weer op gang. Maargoed, dat weet je dus niet he?
    Wij wilden eigenlijk ook zo snel mogelijk een 2e (was met liefde ook alweer 8 maanden zwanger geweest...;)) maar vond dat geen goede reden om eerder met bv te stoppen. En als dit allemaal goed gaat zitten ze nog hartstikke dicht op elkaar!

5. Loe

Loe Niet meer actief

Marb, denk je dat je gaat stoppen met bv dan om opnieuw zwanger te raken?

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Loe: dat weet ik nog niet. Sowieso had ik het plan om 6 maanden bv te geven, dat is in december. Maar ik vind het eigenlijk heel fijn en Sarah ook volgens mij :) Dus dan vind ik het jammer om te stoppen, alleen maar omdat ik die 6 maanden nou eenmaal in m'n hoofd had. Maar na 6 maanden gaan we sowieso beginnen met ander voedsel, fruit enzo, dus dan is de kans heel groot dat m'n cyclus sowieso terugkomt. Als dat niet gebeurt denk ik niet dat ik daarvoor ga stoppen met bv hoor! Maar we zien wel! Voorlopig wachten we sowieso nog even :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, nou nou, jullie zijn er vroeg bij voor een tweede dan :)
    Ik zou niet weten hoe je cyclussen verlopen als je borstvoeding geeft?
    Misschien dat Salapio je er wat meer over kan vertellen als ze dit leest, ik weet dat zij in ieder geval best een tijd borstvoeding heeft gegeven.

8. Loe

Loe Niet meer actief

Hahaha Mosa, jij zegt wat ik denk. Sorry Marb! Ik dacht ook al: die zijn er vlot bij! (maar ik kon me net inhouden, lees 'op del del del drukken'. Maar mogen we wel zeggen toch? Je kent ons nu wel een beetje.......
    Heb je nu naar mijn linkjes kunnen kijken (heb ze met een hoop knip en geplak via tinypic gestuurd).

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik bedoelde er trouwens absoluut niets negatiefs mee hoor :)
    Ik vind het juist wel stoer want meestal hoor je wel dat mensen iets langer wachten met een 2e.

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    even ego berichtje;
    gister dus geen ovulatiebloeding gehad, maar gewoon het begin van mijn menstruatie. Opeens een cyclus van maar 21 dagen, dat heb ik echt nog nooit gehad. Hoop dat ik maandag gelijk naar de gyn kan, zodat zij even goed kan kijken of alles wel goed gaat!
    Ben erg geschrokken, verdrietig, boos en chagerijnig nu.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Whabbit: ja, dat klopt dan idd... Ik reken ook altijd vanaf de eisprong. Is veel nauwkeuriger. En wij hebben precies hetzelfde. We wilden eigenlijk vrijwel meteen al een tweede, maar ik wil iig 6 maanden bv geven. Tsja, en nu dat zo goed gaat denk ik er zelfs over om dat nog langer te doen. Ach, we zien t allemaal wel :)

@ Loe: ja, die kaartjes kan ik wel zien. Maar die zien er (allebei!) toch wel anders uit dan je huidige kaartje. Na je ei ging je temperatuur op die kaartjes niet meer onder de coverline. Ben wel benieuwd wat je temperatuur morgen doet.

En ik weet niet of je basale temperatuur hoger wordt door het lang in bed liggen hoor. Sommige mensen hebben gewoon een hogere temperatuur dan andere mensen. Ik slaap zelf ook altijd vrij lang :)

12. Loe

Loe Niet meer actief

wat is dat nou zeehondje? Wat ontzettend balen. Waar staan nu je cyclussen,die had je er toch onder staan? Dacht dat jij heel regelmatig was he?

13. Loe

Loe Niet meer actief

Even off topic; hebben jullie het ook zo koud? Zelfs de kat heeft het hier koud.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gatsie Zeehondje :( :x Wat ontzettend balen en wat vreemd ook idd!! Dikke knuffel en sterkte! Hopelijk kijken ze er idd maandag gelijk naar, want ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van baalt :(

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, zie nu weer nieuwe berichten. Vaag.

@ Mosa en Loe: ik zie het absoluut niet als een belediging hoor :) Heb gewoon zwanger zijn en Sarah zo positief ervaren dat we dat wel gauw weer willen ;) En voor haar ook leuk als ze niet zoveel scheelt met broertje of zusje :)

@ zeehondje: aaaaaah, gadverdarrie :( Wat rot voor je.

Oh ja:

@ Loe: heb het ook koud! Maar Sarah is een kacheltje :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het ís ook gewoon koud :D

17. Loe

Loe Niet meer actief

Ziet ie er toch anders uit........zucht........ik sta open voor elke mening. Heb aan eerlijkheid het meest! Jij kijkt nog naar dag 14 als eisprong dan? Ik moet zeggen, knabbel en babbel doen ook nagenoeg geen pijn, het blijft nog steeds twijfelachtig voor mijn gevoel. geduld geduld en zucht......

Bij mij scheelt het wel, soms om zeven uur moet ik plassen, dan is ie echt nog wel lager. Maar soms stijgt ie ook niet veel, meer dat klopt.

Mosa: heb kat net warme kattenmelk gegeven, ze lag in d'r mandje aan de verwarming helemaal opgekruld :p.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat dacht ik ook gelijk, dat het je dan in ieder geval absoluut niet is tegen gevallen allemaal, dus het is juist een heel goed teken dat jullie er alweer snel voor willen gaan :)
    Hopelijk is het te combineren met borstvoeding en test je in het begin van het nieuwe jaar weer positief :D

19. Loe

Loe Niet meer actief

pfffff even in mezelf: ik hoop echt echt echt niet dat ik weer een ok in moet........en dan zeker weer verkleving.........o gatverdamme nee! :(
    Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, wil ik gewoon clomid, pregnyl en progesteron en IUI. Maar da's even heel eerlijk.....

Deel Deze Pagina