Loe bedoel je mijn temp Twinny thanks voor de opbeurende woorden ik heb wel al weer pijn in de buik (altijd na ei ) hoesten etc doet zeer... kan me niet herrineren dat ik dat in jan ook had,
Marb en Twinny e.a.: denken dus dat mij ei al geweest zou kunnen zijn. Tja, dát zou mooi zijn, maar dan vind ik het nog steeds vreemd, dat de ovutesten niet spreken laat maar zeggen. Ik hoop het wel hoor daar niet van. In ieder geval benne we ook genoeg van bil gegaan, dus daar zal het niet aan liggen. En dank je wel Twinny, dat je gaat blazen voor mij. Marb: Ik kan heel goed begrijpen dat je voor een tweede kindje wil gaan. Mijn zoon is a.s. maandag 10 maanden en in januari gingen we alweer voor een tweede (ook een beetje vanwegen mijn leeftijd, maar zeer zeker omdat we het ook echt willen het is zoooo leuk). Ik hoop voor je dat je weer snel je cyclus hebt en snel zwanger raakt. Toch wel leuk twee van die koters rond dezelfde leeftijd. Zeehondje: Wat zal jij WEER balen zeg. Heel heel sneu voor je. Wish you good luck met dat kolere gevoel. Loe: Pffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffff Pffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffff Pffffff Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffff En wat die tempverschillen in de ochtend betreffen, die zijn na mijn basale lage temperatuur, dus dat zou dan weer niet VOOR de eisprong zijn. En mensen jullie vinden het zo koud en rot weer. Wij zijn vandaag lekker eruit geweest. Lekker uitgewaaid. We vonden en vinden het zalig lekker en warm weer. Het was totaly NOT koud (vind ik/ vinden wij dus he). Ik heb mijn jas en trui uitgedaan, want oef ik heb het warmmm. Maarja, ieder zijn en haar ding he, BUT nogmaal ik KICK op dit weer.Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Van africa tot in amerika..............van de himalaya tot in de woestijn...........lalalla...........lalalla.............ben ik de enige die het kijkt?
Oeps, Allemaal weg Ik vraag mij af: hoe vroeg kan een eisprong op zijn vroegst plaatsvinden? Ik bedoel: vanaf welke dag is het mogelijk? En heel wat anders: Vandaag lijkt het wel alsof de dagen eigenlijk best snel gaan. De testmarathon 18 oktober, het is bijna alweer dierendag, dus 4 oktober. Jeeeetje, wat snel. (Let op: kan morgen weer heeeel anders zijn....
HuH, ik weet niet waar je het over hebt Loe, maar klinkt interessanter dan opzoek naar K3. Zit monumenteel alleen ff op ZP ook bij de baby-dreumes topic, cause of my kid afcourse. Straks (tenminste is de bedoeling ... naar bed slapen ... eh ohnee het is klus avond, vertelde Hijvandehoek hierover én Hijvandehoek staat ook echt te springen ... hihi NOT), BUT we gaan wel van bil, zeker als je een baby wil. (Tssss het is nog niet eens sinterklaas en toch al dichten, zal dat door onze zoonlief komen????)
Een goede morgen dames Nou, snap mijn kaartje maar. Mijn temperatuur is weer gedaald naar 36,5. Zal dan mijn eisprong dan toch nog komen? Ik ga toch bijna denken dat het weer ca dag 20 gaat worden. En nog een vraagje: Mijn temperatuur MOET toch nog ééntje zakken, omdat ik eerder 36,4 heb gehad?? (Oeps ... het is misschien nog wat vroeg voor de dames )
Eeeeen goede morgen! Zij van de hoek heeft er zin in. Als ik je kaartje zie ZVDH, dan zie ik er nog geen eisprong in. Twee op elkaar volgende dagen met temp stijging. En volgens mij hoeft je temp niet lager uit te komen dan die 36.4 hoor, dat hoeft niet per se. DUs misschien dat te temp stijging morgenochtend en die ochtend erna zal plaats vinden, je temp is iig nu lekker laag! dalen zal ie denk niet meer doen, dus alleen stijgen. Meid, kop op! het komt vast goed ps. ik ben ook in afwachting van mijn eisprong. Vergelijk continu mijn cyclus van vorige maand met deze maand; spannend!!
Loe : ik duim duim duim voor een temp stijging voor jou!! Dat zou helemaal mooi ziijn vind je niet?? xx
Goedemorgen dames !! Ik ben aan duimen voor iedereen die het nodig heeft, dus voor Loe een tempstijging, voor ZVDH een ei, en voor Ricmar een zwangerschap ! En natuurlijk voor de rest die het nodig heeft ! Mijn temp was 37.0 vanmorgen. Ik verwacht niks van morgen, maar we zullen zien. Weet ook niet wanneer ik mijn ei dan gehad kan hebben en op hoeveel DPO ik dan maandag zit.. Liefs
Het schijnt dat de dag voor je verwachte menstruatie, bij zwangerschap, je temp nog een stap omhoog doet (stijging dus). Ik hoop dat jij die morgen zult zien!! Liefs Pina
Dat had ik bij mijn 1e zw-schap ook niet.. Dus daar hou ik eigenlijk nu ook geen rekening mee.. Toen bleef mijn temp contineu ook 37 en 37.1 ! Maar ik zal het is gedachten houden. Ik verwacht dat mijn temp morgen gewoon naar beneden zal gaan.