Iuno, nee hoor wat je zegt hoeft niet, maar kan natuurlijk wel. FF kan ook heel goed op de dag dat je een + OPK invult een kruis gegeven, het is geheel afhankelijk van je temp icm je waarnemingen. Smallgirl, pffff zou wel heel mooi zijn zeg voor jullie na zo'n mega lange cyclus dat het ook beloont wordt met een positieve test, ik duim Havefun, hmmm tempdaling en toch een licht kruis, foto van je test! Het kan best dat je temp weer gaat stijgen hoor, soms doet het gewoon heel raar. Of dat er toch een bevruchting heeft plaats gevonden maar het niet heeft gered. Ik plaats zo ook nog even mijn kaartje. Ik vermoed nu dat mijn temp gister wat hoger was doordat ik het erg warm had toen ik wakker werd. Vandaag is hij weer laag, dus eitje moet nog komen, hoop vandaag, of uiterlijk vannacht of zo. Vanavond dan nog even klussen! Ik kon iig niet meer slapen na het tempen want het was/wordt weer spannend, hihi.
Misschien dat ik mijn temp van gister op discarded ga zetten, maar wacht het nog even af. En straks natuurlijk nog even een ovutestje doen.
Hmmm... dan zal het wel toeval geweest zijn bij mij... Wel goed te weten, want dacht eigenlijk dat je ei over het algemeen pas 2 dagen na een pos. test springt en dat FF een standaard van 1 dag aanhield. Is blijkbaar niet zo, dus kan er nu helemaal op vertrouwen dat m'n ei idd dag 15 is geweest. Eindelijk weer zekerheid dat het deze cyclus ècht niets geworden is (want dan ei gemist) en hoef ik niet meer te stressen van 'of zal het tòch gelukt zijn...'
Ik kon na half 8 niet meer doorslapen na deze temp, maar nu ik het op de pc zie, is het nog veel dramatischer. Ongi, here we come, ik had zo gehoopt dat ik hoop mocht houden op Sterre's verjaardag of liever nog: dat ik zwanger zou zijn. Ik weet het PUPO, maar kom even niet aan met "morgen gaat hij wel weer omhoog". Ik weet hoe het gaat na 11 kaartjes...
Och Aquilegia, het had idd een heel mooi cadeau van Sterre geweest zeg. Dat jullie sterretje van boven een mooie nieuwe beep zou hebben gestuurd. Mega knuf voor jou meid. Gaan jullie nu verder stappen ondernemen? Iuno, als ik zo naar je kaartje kijk, vind ik dag 15 ook niet helemaal de dag van je ei gezien je kleine stijging erna. Misschien kun je op dag 16 eens een W of E invullen bij je slijm. En ik denk ook niet dat je ei op dag 14 is geweest hoor, dus dan zouden jullie toch goed geklust kunnen hebben.
@Mieke: fijn dat jullie geklust hebben! Misschien lukt het zelfs nog een keertje Misschien moeten we idd maar eens naar de gyn, ik ben dit behoorlijk zat. Nee, hoor, dat is alleen als je hem op OPK zet bij tuning/override.. Anders neemt hij alle signalen mee, zoals Mieke ook schrijft. Ik heb hem vaak op de dag van de eerste positieve test, maar niet altijd. Hoezo, ei gemist, jullie hebben toch geklust op dag 15? Dat is nog op tijd, hoor! Het kan ook nog dag 16 zijn geweest trouwens. @Smallgirl: spannend . @Havefun: wat ontzettend balen voor jou, dat lichte kruis is misschien toch nog van de pregnyl als je rekening houdt met de vrije val van je temp. Volgende maand samen zwanger? En 9 maanden blijven?
zo, wat zijnjullie allemaal vroeg wakker, ik ook, maar moet zo werken. Aquilegia, jammer zeg, het zag er zo mooi uit van de week. Hopelijk komt het dan snel dan kun je weer gauw aan een nieuwe cyclus beginnen, sterkte meid. havefun; bij jou kan het nog hoor, je ziet wel vaker een dipje net voor de nod. de hoop nog niet opgeven, zeker als je je anders voelt dan anders, en een kruis is een kruis hè. Kun je anders een foto laten zien? Bij mij is het ook raar, een megatempdaling, zo laag is ie deze ronde nog niet geweest, heb voor de zekerheid maar en ovutest gedaan, was er eigenlijk sinds gisteren mee gestopt, maar die was negatief. Wat kan dit nou zijn, een ei gehad, krijg ik er helemaal geen, moet ie nog komen, ppfff, wat een onzekerheid allemaal.
Wies, hoe was het ook al weer met je ei wat de gyn had gezien? Ik zou bijna gaan denken dat je ei er aan zit te komen. Nog wel negatief test, maar misschien over 2 dagen wel positief. Wel vervelend zo'n rare cyclus, hoe zou dat nou komen zeg. Weet hoe je je voelt aangezien ik dat vorige maand had. Iuno, ik ben het met Aquilegia eens hoor, het kan ook dag 16 zijn. Tja Aquilegia, ik dacht zo, een jaar na Sterre en eigenlijk al langer want je was toen natuurlijk al behoorlijk ver. Sterkte maandag, zal best even moeilijk zijn.
Goedemorgen allemaal Hier mijn tempkaartje: Mijn temperaturen zijn wat lager dan die van anderen(valt me op). Verder heb ik van de gyneacoloog Progestan gekregen om die te gebruiken vanaf 3dpo. Ik temp al vanaf 2005 en als je op mijn banner klikt zie je de andere tempkaartjes.Ze staan in Fahrenheit en wil je ze in Celsius zien dan kan je onder elk tempkaartje klikken op "view in Celsius". Ik denk wel dat ik nu 5dpo ben en niet 4dpo. Mijn Temp van CD12 klopt niet want normaal temp ik om 6 uur maar ik was later gaan slapen dan normaal en werd al om 4 uur wakker door de hond dus de temp is 2 uur eerder genomen en dus lager dan dat ie normaal had moeten zijn.Ovulatiepijn had ik op CD11 maar goed ik kan het wel zelf veranderen maar laat het wel zo staan.
@ Aquilegia, jammer zeg meid dat je temperatuur gezakt is. @ All, mijn borsten beginnen weer raar aan te voelen. Dus denk dat of mijn ei of mijn ongi er aan komt.
@Aquilegia, idd, vet balen, voor ons allebei. Het zou leuk geweest zijn als we gelijk op zouden lopen. Bij jou ziet het er net zo rampzalig uit als bij mij, dus we zullen maar ophouden met dagdromen en de realiteit weer onder ogen moeten zien. Goed idee, volgende maand samen zwanger, en dat voor 9 hele maanden. I hope so! Voor iedereen een fijne pasen, ondanks lage temperaturen, wegblijvende eien en wat nog meer.
Mogge http://www.mijnalbum.nl/Foto-VNSKY8DP.jpg Aquilegia, wat jammer... Wies, hoe veel dagen geleden had je die 2 eitjes van 13mm? Mijn gyn zei dat ze ongeveer 2mm per dag groeien... Soms springen ze al met 18mm, soms pas met 21mm of 24mm.
in vergelijking met voor je ei. maar weet niet hoe erg je temp zakt als je ongi wordt. wanneer is jouw nod eigenlijk? heb je een lange lutteale fase? (nu al 17 dpo)
Ik weet mijn cyclus helaas niet. Ben op 19 december met 10wk en 5 dagen gecuretteerd. Daarna een paar dagen bloed verloren, maar sinds die tijd niet meer ongi geworden. Dacht een eisprong te hebben gehad, maar die bleek niet te zijn geweest. Heb toen de gyn maar weer ingeschakeld, en heb 17 dagen geleden een eisprong gehad. Echo met 2 grote eitjes, 2 dagen later pos. ovulatietest, en een week na die echo een geel lichaam. Woe/do zou 2 wk na mijn eisprong moeten zijn geweest.
goedenmiddag sorry dat ik lang niets van me heb laten horen maar goed men na de buitenbaarmoederlijke operatie eindelijk na 5 week en 3 daag ongesteld geworden dus ik kan dit voor mijn gevoel langzaam gaan afsluiten. vandaar dat ik hier weer mee komt doen als jullie dat goed vinden. hier mijn kaartje iederee veel sucses ik hoop dat ik net zo snel zwanger word als de vorige keer (eerste ronden na de miskraam)