Hoi meiden, @ Zijvandehoek, hopelijk komt je eisprong er snel aan, maar kan zo hoor! @ Pina, ook wachtende...hopelijk springt ook jouw eitje snel! En trouwens, je temp hoeft niet te stijgen voor je nod als je zwanger bent hoor, daar zou ik me niet op vast pinnen. @ Butterfly, goh, weer 37.0, verwarrend hoor Morgen wilde je nog een testje gaan wagen toch? Toch weer spannend dan, ik duim nog steeds @ Sammie, bah bah en nog eens bah Dikke knuffel meid! Maar 5 november zou natuurlijk een súperdag zijn om positief te testen!! @ Loe, fijn dat je temp toch weer 37.3 was Ik ga duimen dat hij morgen ook weer zo hoog is!! @ Ricmar, mooi kaartje hoor! @ Nijntje, jammer dat die onzekerheid blijft hangen bij je, maar ook heel begrijpelijk natuurlijk! Nog 2 nachtjes slapen en dan weet je meer. Knuffel, en ik hoop dat het snel dinsdag is! @ Helena, apart, die flinke dippen maar zolang je gem. temp maar hoog blijft dan is er niets aan de hand hoor. En hopelijk is je temp morgen weer mooi hoog! @ Marije, ik denk dat het kruis goed staat zo, dus dat je eisprong op dag 13 was. Dan zou je nu op 10 DPO zitten en kun je over een paar dagen testen. Je klachtjes klinken goed, dus spannend!
Je moet hem gewoon even als bijlage uploaden. Eerst het plaatje ergens opslaan en dan op het paperclipje drukken. uploaden en klaar!
Dank je Mosa! Ook fijn dat je ff mee kijkt Wanneer zal mijn kruis gaan komen? Als ik dus een ei heb gehad? Veel geklust het weekend (Niet klus klus, maar klussen voor onze zoon). In en rond het huis wordt het alsmaar mooier en mooier. Laat de tweede kleine nu maar komen hoor. Would be nice. Eh .. in mijn taal: woeld bie neijs
Maranka, ik dacht dat je gewoon die url kon gebruiken en dan hier plakken. Niet dus. Maar t is gelukt, zie boven!
Nice! ! ! Goed gelukt Loe! Oh en dit kun je ook met je FF kaartjes zo doen. heb je ook niet die problemen zoals laatst. Dat we de kaartjes via de link niet zien. (Hihi, zijn we ook weer ontopic )
Haha Loe, toepasselijk plaatje voor mij op dit moment Druk weekend achter de boeg en gisterenavond erg laat naar bed, dus ik hang nu heel lui op de bank Vanavond maar eens vroeg naar bed!
ff kieken: *sorry voor degenen die ik per ongeluk lastig val met mijn kaartje....* Goh wist dit niet, van die bijlage. Beter laat dan niet zeg maar. Maar ik moet mijn tempkaartje wel verkleinen zegt hij, want hij is te groot. Pff.....je moet er wat voor over hebben. Maar hier komt die dan, even spam:
Hee mosa, hij was speciaal voor jou hoor.Wanneer weer naar de vlos? all, ik ga even filmpje kijken zo.........heerlijk. Kaarsje aan. (en verder broeden natuurlijk)
ik vind hem ook niet zo slecht maranka. Wat ik alleen graag zou wensen, is dat die temp wat hoger boven de coverline komt. Hoger dan 37.4 komt hij bij mij nooit. Helaas. Ik zie bij anderen een veel groter verschil en voor-en-na-ei temp.
Loe, kijkt wel makkelijk naar een kaartje op deze manier. Toen ik hier net ging meeschrijven (vorig jaar juli alweer) plaatste bijna iedereen hier zo z'n kaartje, later kwamen pas de linkjes. Maar ik vind je kaartje echt niet verkeerd hoor!
@ Loe, toch hoef je niet per sé een groter tempverschil te hebben, maar ik kan me wel voorstellen dat je het liever zou zijn.
Thanx allebei. Zit af en toe nog in knabbel en babbel te pinchen, maar echt super pijn doen ze niet. Hoop dat het morgen nog deze temp is. s avonds al twee avonden 37.7 voordat ik ga slapen, maar 's ochtends dus 37.2 of 37.3. Als ik maar een normale lf haal, maar da's ook wat moeilijk, want de dag dat ik drie keer tempte had ik drie verschillende waardes, op dag 26. Als ik die zou veranderen naar 36.9, dan zou mijn eisprong veranderen naar dag 17. Als ik mijn positieve OPK aan zou houden (staat nu niet in het kaartje), schuuftie um naar dag 14. Dus t blijft gissen wat mijn eisprongdag is geweest en hoe lang dus deze maand de lf is. Ach zeurkous *zegt ze tegen zichzelf* wees nu maar blij dat je een ei gehad hebt! Ja, Loe...
Juist Loe. gewoon blij zijn dat je ei eindelijk is geweest en je het weer DOET! En wie weet zelfs nog een kansje op een positieve test. Wat wil je nog meer! o, en blijf toch eens van Knabbel en Babbel af. Laat dat maar aan Loeman over!