Oeps Maranka, die in je fotoalbum leken groter verschil? Is 1 van die kaartje die minder verschil heeft ook een zwanger kaartje geworden? Zal hieronder mijn zwanger kaartje plaatsen: mooi is ie he.....
Zal wel moe zijn dat ik 'm niet vat, maar waar hebben jullie het over om van je knabbel en babbel af te blijven
Zo meiden wat kunnen jullie lullen zeg ! haha .. @ Pina, voor ons is dit ook de eerste hoor , alleen was de 1e ronde raak, en weer heel snel mis gegaan helaas ! @ Mosa, worden jou duimen niet een beetje moe Maar super dat je nog steeds duimt hoor !! Ik ga idd morgen weer een testje wagen. Vind het erg spannend. Nogmaals ik verwacht niks. Heb wel (apart) best wel krampen in liezen, en het straalt uit naar mijn kont, net spierspijn. Dus misschien zit mijn ongi er toch aan te komen ! Ook nog een heel apart verhaal. Ik had deze maand 2 ooievaars gezien. Mijn moeder had 2 weken geleden 2 ooievaars bij elkaar gezien, en zag er een paar dagen geleden wéér 2 bij elkaar.. Is toch wel heel apart. Ze zei misschien krijg je wel een 2-ling, ik zo.. ja mam eerst maar eens even afwachten maar ik denk het niet hoor !
Succes voor de test morgen Butterfly. en die spierpijn had ik ook toen ik zwanger was. Bandenpijn! ja ook in het begin.
@ Maranka, dank je wel ! Ben morgen vroeg op.. Moet werken namelijk. Dus jullie zullen het snel horen Moet kwart over 6 op en dan doe ik meteen een test. Dus rond 7 uur ben ik denk ik wel online ! Slaap lekker iedereen !!
@ Butterfly, je moest eens weten hoe sterk mijn duimspieren omtwikkeld zijn Hopelijk nu eindelijk eens duidelijkheid! @ Loe, ik blijf toch voor dag 16 gaan hoor!