Oké Molly, sorry dat wist ik niet, heb ik nooit gelezen hier. Havefun en Aquilegia jammer van de gezakte temperatuur, dat dan maar snel de ongi mag komen zodat jullie weer kunnen klussen in de volgende ronde.. en dan zwanger voor 9 maanden.. jammer dat het niet is gelukt deze ronde. Bengeltje, kom maar weer terug hier hoor, hoop dat je het een beetje kan afsluiten deze ronde. Wel eindelijk ongesteld. Veel succes deze ronde, hopelijk snel weer zwanger voor jou!
Helaas helaas, geen hoop meer. de ongi is twee uur geleden begonnen en inmiddels in volle gang. Gelukkig dan maar dat ik nu ook meteen dan ongi ben geworden en niet nog eens tig dagen moet wachten. Op naar de volgende ronde, helaas dan in 2008 ook geen mama en papa worden, dan op naar een 2009 baby!
bengeltje, welkom terug meid, hopelijk niet voor lang, veel succes! Ik had idd dinsdag 1 ei van 13mm, en donderdag 2 eitjes van 13mm. De week ervoor woensdags 1 ei van 19mm, en die was vrijdag weg. Dus de gyn denkt dat ie die ochtend gesprongen is, omdat er ook wat vocht bij de eierstokken zat. Maar omdat mijn temp niet ohoog ging heb ik gebeld en kon ik afgelopen dinsdag terug. Maar die van dinsdag waren niet gegroeid donderdag, dus of ze dan nog verder groeien? zelf dacht ze van niet. Heb wel veel afscheiding deze dagen, maar creamy, geen eggwhite of watery. We wachte het bloed maar af..
Hey wat balen joh Havefun. Je weet nu tenminste wel waar je aan toe bent. Hoop voor je dat 2009 een mooi jaar voor je mag worden! Ik hoop dat je je ei snel vindt Mieke8, en veel plezier alvast met klussen! Hier niet veel veranderingen. Wat misselijk (maar dat kan ik me ook verbeelden). Wel een vol gevoel, een onbestendig gevoel in mijn maag en een drukkend gevoel op de plek van mijn baarmoeder. Heb even mijn cyclussen gechecked en daar zag ik dat ik rond 14 dpo meestal een temp daling kreeg. Ik zit nu op 13 dpo dus als ie morgen nog niet gedaald is...... Verder wordt je toch ook niet vrolijk van het weer buiten. Ben maar aan het studeren geslagen. Manlief ligt te snurken op de bank en mijnd ochter is heeeel lief op haar nintendo aan het spelen op de bank. Een heerlijke zaterdagmiddag gevoel. Een moment van rust.
Hey meiden. Mijn eisprong is nog niet geweest. Maar ik heb al 2x een gestippeld rood kruis gehad op ff en later gingen ze weer weg. Zelfs ff snapt mijn temp niet helemaal denk ik. Hebben jullie soms een idee? Hier is mijn kaartje:
Stoetel: ik zie dat je ovulatietesten ook nog negatief zijn? Weet je de lengte van je lf? aangezien ik ook een cyclus van 35 zie is de kans groot dat je ei er aan komt.. over een paar dagen denk ik. Als je OPK negatief invult denk ik ook dat je geen kruis krijgt.
sorry.. wist niet zeker wat je bedoelde maar zijn nog meer meiden hier met zo'n rocky mountains kaartje! gek he! Mijn temp doet soms ook bijzonder.. van 36.6 naar 37 terug naar 36.6 weer naar 37 en dan terug naar 36.7! en dat ei was er toen nog niet temperatuur is gewoon een vreemd iets soms
Zo nog 1 nachtje slapen en dan zou ik kunnen testen. mmmm ik probeer toch nog een dagje te wachten. Straks is ie negatief, valt ie weer tegen. Nou maar eerst hopen dat mijn temp morgen hoog blijft. Als ben ik wel steeds meer misselijk. Nu lekker mijn mannetje verleiden om mee te gaan naar bed en dan lekker tukken. Slaap lekker allemaal.
Wies, noem me maar hoe je me wilt noemen Kan het niet zijn dat je ei wel gesprongen is maar door die cyste niet goed kon uitkomen? Mieke, fijn dat je hebt kunnen klussen. Aquilegia, pff hoe is je temp nu ? Havefun, jammer van je ongi het zag er zo mooi uit Ben er weer vandoor fijne pasen meiden. Dikke knuffel voor iedereen.
Nou hier een beetje een twijfelachtige temp. Heb 2x getempt, eerste keer 7 uur - 36.8 en daarna 3 kwartier later en die was 37.0. Bij 36.8 verwacht je nog geen ei gehad te hebben, maar wanneer ik morgen en voor dinsdag een hogere temp invul, krijg ik toch mijn kruis op CD 16 Zo ook bij een temp van 37.0 en de dagen er na hoger. Dus voor dat maakt het niet uit wat ik invul. Daarom maar het gemiddelde en 36.9 ingevuld. Vandaag nog een keer een ovutest om te kijken of deze nu negatief is, hoop ik maar, want als er nog een streep te zien is dan ga ik gillen. Straks is morgen mijn temp weer laag en lijkt daardoor mijn ei nog niet geweest te zijn. Ben nu heel onzeker door mijn cyclus van de vorige ronde. Maar ga er maar vanuit dat eitje gister is geweest. @all, fijne pasen! hier ligt een dun laagje sneeuw!