Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @smallgirl en mama, ziet er spannend en hoopvol uit. Ik hoop op een positieve test voor jullie :)

@Ikdus, thanx, zag er idd te mooi uit om waar te zijn.

@Aquilegia, voor jullie ook balen. Ik weet hoe je je voelt, en ik vraag me ooit af hoe je lichaam het uit kan kiezen om op bepaalde moeilijke dagen het je nog moeilijker te maken. Zeker bij jullie, zo rond de verjaardag van Sterre en dan nu weer ongesteld te worden en nog steeds niet zwanger te zijn of een kindje vast te houden. Het voelt zo verrekte oneerlijk :x Ik krijg zelf zo langzamerhand een hekel aan speciale dagen. Een week voor onze o.a vakantie miskraam, op de verjaardag van mijn man een miskraam( hoe krijg je het uitgekiend), op kerstavond een miskraam en nu met pasen weer vet ongi.Elke keer denk ik weer, oh leuk, speciale feestdag en dan is het ook testdag of ben ik zolang zwanger dat ik het wel tegen mijn familie en schoonfamilie kan vertellen en voila: ongi. Ik word er niet goed meer van. Ik wens jou en je man in deze extra moeilijke tijd ( het is altijd moelijk als je een kindje hebt verloren, maar nu extra) heel veel sterkte en ik hoop dat vlug zwanger zult zijn en over een tijd een mooi,gaaf en gezond kindje vast mag houden.

Even een algemeen vraagje.
    Ik heb deze cyclus weer Pregnyl gespoten. Dit heb ik al vaker gebruikt en meestal werd ik na gebruik ook weer gewoon ongi. Ik kan me niet herrinneren dat ik toen zo hevig gevloeid heb, de laatste keer na pregnyl had ik een miskraam, dus toen was het vloeien twee dagen heel erg om daarna druppelgewijs verder te gaan, maar ik heb nu wel heel erg veel bloedverlies. Vannacht ben ik wakker geworden dat ik helemaal 'nat"was, dus mezelf verschoond en twee nachtverbanden ingedaan. Toen ik vanmorgen opstond zat ik weer helemaal onder en ik liep één pas en voelde het zo langs mijn benen naar beneden lopen. Mijn hele benen zaten onder, druppels op de grond, echt niet normaal. Ik heb altijd al heel veel bloedverlies, dus ben wel wat gewend, maar dit is wel heel veel. Zou dit van de pregnyl kunnen komen of zou ik gewoon een hevige menstruatie hebben?

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Havefun: fijn dat je zo meeleeft. Misschien moet je dinsdag even contact zoeken met de gyn over dat vloeien. Het klinkt wel heel heftig!

@Mieke: goed geklust! :D

3. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Heb net contact gehad met het ziekenhuis, hier kun je zondags en feestdagen gewoon bellen met afd. gyneacologie, en moet het in de gaten houden. Als ik meer buikpijn krijg als nu of om het half uur moet verwisselen, licht in mijn hoofd wordt of verhoging krijg dan kan ik meteen komen en gaan ze kijken. Fijn ziekenhuis hier, dat je altijd terecht kunt met je vragen, ben ik wat gerustgesteld en als het erger wordt ( kan volgens mij haast niet meer) dan ga ik er toch maar even heen, want dit is niet normaal meer.

4. mama2801

mama2801 Niet meer actief

dat vloeien klinkt niet goed hoor! zou er toch even mee na de ha gaan als het morgen niet minder is.

heb vaNDAAG NEGATIEF GETEST DUS DENK DAT IK NIET ZWANGER BEN :( MAAR ZIT NOG 2 DAGEN VOOR ME NOD}

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,
    Waar in Dromenland staat dat ziekenhuis, havefun?
    Mama2801, niet opgeven, je zit nog voor je NOD
    Aquilegia, dikke knuffel vanuit hier.
    Mieke8, inderdaad netjes geklust!

6. Niet meer actief

Aquilegia, potvedorrie zeg :( Ik had zo gehoopt op een innesteling en een nieuwe zwangerschap die je mocht voldragen !

Havefun, klinkt echt niet goed hoor, fijn dat je terecht kan als het erger word.

Mama2801, het is nog vroeg hè ;)

Mieke, wat zie ik nu ! gewoon 2 keer geklust ;)
    Ben blij voor je meid !

7. mama2801

mama2801 Niet meer actief

MOLLY EN IK DUS JULLIE HEBBEN GELIJK, MAAR WAS ZO NIEUWSGIERIG EN BEN NET ZOALS BIJNA IEDEREEN ERG ONGEDULDIG :p

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    De ongi is doorgekomen, hebben we dat ook weer gehad.... Kan ik vanavond een wijntje nemen.

@Havefun: goed dat je gebeld hebt! Hou het in de gaten.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aquilegia, hopelijk komende ronde jullie ronde! knuffel!

Ikdus, ja goed he? Neem het er van en probeer hem straks nog even te porren :)

Havefun, oeps dat is niet best zeg. Hoop dat het niet nog erger wordt, maar juist alleen maar minder! sterkte er mee.

Molly, 18 DPO jemig meid, hoe is je temp.... kondigd die al ongi aan?
    heb je nog eens getest of weet je al zeker dat het niks is?

Jammer mama, misschien nog even geduld ook al is dat moeilijk!

Ik ga zo nog een ovutestje doen!

10. Niet meer actief

Aaah Aquilegia vind het zoo jammer je verdiend het zo een hele dikke knuffel voor jou !

Mieke, jaa echt goed :D, je mannetje gaat er echt voor, je bent nu vast erg trots op hem.

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Aquilegia en Havefun, hele dikke knuffel :(.

Mieke, vervelend dat je temp niet gewoon omhoog knalt... zo weet je nog niet of dat ei nou geweest is.
    En Wies, bij jou doet ie ook maar raar. Het is dan wel Pasen, maar niet de bedoeling dat je eitjes verstoppertje gaan spelen :-?

Zit hier nog te wachten op mijn ei...

12. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Niet zo schreeuwen joh ;) :p
    Ik heb alle begrip voor je testen, je doet toch je best om te zorgen dat je in ieder geval zekerheid hebt.

Aquilegia, nu al ongi, nou, geniet maar extra van je wijntje dan meis.

Mieke, hier het antwoord op je vragen ;)
    Uiteraard zit Freesia in mijn hoofd, die van innestelingsbloeding tot 23 dpo lage temp had.
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-THN7QK37.jpg

Moet zeggen dat ik de laatste dagen ontiegelijk veel en vaak "zin" heb. Meestal is dat juist rond mijn eisprong, maar nu dus ook.
    Verder had ik al snel in de korte zwangerschap die ik heb gehad doorzichtig gelig vocht uit mijn borsten. Gisteren bij het afdrogen kwam er gewoon een witte druppel zonder dat ik daar moeite voor deed. Voelde me echt even een genepte melkkoe. :rolleyes: ;)
    Ik ga toch ook maar vertellen dat gisteren in de loop van de dag en vandaag ook mijn onderbuik weer aardig aan het gloeien is.

13. Niet meer actief

Hier mijn kaartje, je zou denken dag 19 maar klopt natuurlijk niet :D

14. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik heb vanochtend op FF 2x een game gedaan, 20 kaartjes beoordelen en de eisprongdag invullen. 1e 20 ging echt niet goed, 2e 20 had ik er 4 fout en de rest goed.

15. Niet meer actief

Oow verkeerde kaartje geupload, jammer dan.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Ikdus, daar wilde ik net een opmerking over maken.... maar je hebt het zelf al gezien ;)

Molly, raar raar raar hoor! je zou bijna denken dat je in 1 cyclus nu 3x een eisprong hebt.
    Je temp schiet nog niet onder de lijn, dus tja... wat moet je er mee?

Hier nog een onzekere troela, ovutestje is wel heel veel lichter maar er zit nog een duidelijke streep.
    Bij de andere testen was de streep toch echt verdwenen na ovulatie, nu begin ik te twijfelen.
    Weet wel dat het niet nodig is door temp en die mega positieve test.
    Maar je weet maar nooit met die rare lichamen van ons en zijn wel eens gekke dingen gebeurt.
    Ik beschouw hem dus maar als negatief.

Ik wil gewoon zekerheid :evil:

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hij is lichter, DUS is tie negatief, Mieke.
    Mij blijft de Sensitest dipstick altijd 2 streepjes geven (de lichtste meestal bijna niet te zien) en de Matcare dipstick buiten de vruchtbare periode 1 streepje.

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mieke, je hebt idd goed geklust, ook al is je eitje 1 dag later. Maar als je mannetje er voor open staat met pasen dan zou ik het er voor de zekerheid wel even van nemen.
    ikdus, zo, jij hebt ook wel genoeg geklust zag ik ;)
    tsja molly, rare temp ook idd, maar nog niet onder de lijn, maar zegt ook neit altijd alles.
    mama, het kan nog hè, nog 2 daagjes. Niet opgeven!
    aquilegia, hè balen zeg dat het toch is doorgezet, hoopte nog op een mooie dip. Nou, neem het er lekker van vanavond, en drink er ook een paar voor mij!
    miepie; :) :) ja, nu ben ik eht zoeken wel beu hoor, :)

Nou, ik denk toch dat mijn ei mss nog komt, ik voel nog steeds vanalles in mijno nderbuik, en heb sinds vandaag wat waterige afscheiding. Ik wilde vanmorgen nog even klussen, maar kreeg mijn man niet zover. Vanavond maar echt weer even bespringen ;) Ben wel benieuwd naar mijn bloed, dan is pas echt duidelijk of mijn ei al geweest is.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies heb je nog ovulatietestjes liggen... anders kan je er eens eentje proberen, wie weet?!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat denk ik ook.
    Maar omdat ik met de cassette tests altijd lichte streepjes heb en nooit zo'n donkere roze streep zoals ik die nu had bij deze andere testen slaat de twijfel gewoon een beetje toe.
    Eigenlijk alleen maar omdat ik bang ben dat het tijdstip misschien weer verschuift.

Deel Deze Pagina