Molly, ziekenhuis staat in Helmond. Superafdeling die gyneacologie/verloskunde. je kunt hier altijd terecht met vragen over vanalles en als je het niet vertrouwd kun je bellen en meestal ook even op spreekuur komen. er zit daar altijd een gyneacoloog, dag en nacht, dus dat is helemaal super.
even kijken of het mij lukt om het kaartje te plaatsen. Tot nu toe weinig spannends. Had gehoopt op een paasei maar dat wordt het niet denk ik.. [/URL] [/img]
Klussen jij Stoetel! Juffie, zo te zien komt dat ei nog. Als FF uitgaat van 44 dagen, moet je nog wel een paar dagen. Pff zenuwwachtig hier, voor de 1e keer geen gevoelige borsten tijdens lutteale fase, wat moet ik daar van denken
Waarschijnlijk niets, vrees ik. Ik had vorige cyclus juist voor het eerst last van steekjes in m'n borsten, maar toch gewoon . Nu doen ze sinds een paar dagen af en toe echt regelrecht zeer, maar ga er ook maar vanuit dat het niets zegt... Al hoop ik - zowel voor mij als voor jou (en alle anderen hier)! - stiekumpjes natuurlijk dat het wèl wat geworden is deze keer... Hier ook weer alles wit en m'n ouders komen vandaag (bij slechte wegomstandigheden morgen) hierheen op wintersport, dus hoop dat het eindelijk eens langer dan 1 dag blijft liggen!
Goeimoggel! Hier niets spannends te bespeuren, als alleen het feit dat ik langzaam leeg aan het lopen ben. Ik eet me suf aan boterhammen met stroop en die roosvicee ferro komt me onderhand de strot uit, maar ja, mijn schoonzus is een ervaren kraamhulp die ook leerlingen opleidt, en die zei dat ik veel ijzer moest eten om het vele bloedverlies proberen te compenseren, dus ik luister nu maar naar goede raad. Ik begin haast te denken dat er weer iets heeft gezeten en dat dit er af is gekomen. Gisteren liep ik hier krom van de buikpijn ( krampen) en het bloedverlies inclusief grote stolsels was echt niet normaal meer. Dinsdag toch maar weer vlug een afspraak maken bij fertiliteitsarts voor een goed gesprek, want dit is toch ook niet normaal?
Goedemorgen ladies, Nou mijn temp gaat goed! (zie onderschrift). Ik wil zoooooooooo graag testen, alleen heb ik geen test in huis. Vandaag 2e paasdag en zucht...alle winkels dicht. Ik denk dat ik maar ga kijken of er iets open is. Alleen alle tuincentra en bouwmarkten zijn open. Wat kan extra vrije dagen dan toch ontzettend lang duren zeg. Hoe is het verder hier? Wat balen Havefun dat je er nu zo een last van hebt! En ook nog eens last van verlies van stolsels. Dat had ik ook laatst gepaard met enorme kramp. Hoop voor je dat het snel voorbij is. oja mijn banner in mijn onderschrift klopt niet.
Vertandige meid! Neem je dan 'gewone' stroop, of appelstroop? Weet alleen van appelstroop dat dat 'van nature rijk aan ijzer' is... In rode en groene paprika schijnt overigens ook veel ijzer te zitten, misschien wat voor de afwisseling...? Durfde het niet te schrijven, maar dacht n.a.l.v. je verhaal ook al aan een vmk...
havefun heel veel sterkte! mijn temp voor vandaag, morgen me nod dag, heb nu alleen giga buikpijn van onder en vage steeken af en toe links en in het midden van me buik...en af en toe vage steeken in me borsten fijn is anders
Meiden bedankt voor jullie medeleven, dat doet een mens goed! Hier wordt het een steeds vreemder verhaal. Gisterenavond zei mijn man ook al, het lijkt verdomme haast wel of je wel zwanger bent geweest, maar dat het nu wel heel vroeg mis loopt.Ik dacht dat al maar durfde het eigenlijk niet te zeggen, want van een miskraam kun je dan niet spreken ( bij 1 dag overtijd), maar al met al zou het dan de 7e keer zijn dat er iets mis zou zijn gegaan. Omdat ik zoveel tegenstrijdige dingen voel, voel me eigenlijk zwanger, heb zo`n pijnlijke borsten, hele donkere en grote tepels, blijf boeren en vermoeid, rommelende darmen, warme handen, ook mijn temp. is wel laag, gisteren hoog, vandaag weer wat lager, maar nog steeds niet onder de "lijn"die ik altijd heb bij FF Dus, ik dacht vanmorgen, laat ik voor de flauwekul eens een test doen. Wat denk je, positief. Ik heb vanaf vorige week dinsdag getest, gewoon voor mezelf om te kijken hoelang het zou duren voor de pregnyl geen positieve test meer zou geven. Vanaf donderdags ( 4 dagen na laatste pregnyl) geen positieve test meer, vrijdags een licht kruis, zaterdag geen kruis te bekennen en s`middags ongi geworden. Gisteren was de ongi heel hevig zoals jullie konden lezen. Vanmorgen nog één keer heel hevig en net een paar druppels. Ik heb net ( half uur geleden) na 3 kopjes senseo, en twee glazen vruchtensap een test gedaan, nadat ik vanmorgen om 6 uur al moest plassen, toen ik opstond om 7.30 heb ik weer geplast en na een half uur weer. Dus, ik heb niet getest met ochtendurine, had al veel gedronken en toch verschijnt er een kruis op de cleaur blue test? : Dat kan 2 dingen betekenen, óf ik ben weer zwanger geweest, ware het niet dat het heel kort was, of ik ben nog zwanger, maar dan kan ik die bloeding niet verklaren. Wordt weer spannend, wat heb ik toch een raar lijf.
Havefun, wel heel apart... misschien bij de HA even bloed laten prikken en een paar dagen later weer? Dan zou je uit de stijging / daling van het hcg moeten kunnen zien wat er aan de hand is toch? Dikke knuf!
havefun ik zou toch maar even naar het ziekenhuis gaan voor een echo hoor! want wat jezelf zegt of je bent zwanger geweest of je bent nog zwanger! en dan is het welbelangrijk om te weten waar de bloeding vandaan komt...sterkte
Hoi mama, ik denk dat ik maar gewoon wacht tot morgenvroeg. als het een vroege miskraam ( noem je dat dan al zo?) is geweest dan is er toch niets meer aan te doen en het vloeien is nu bijna gestopt en de buikkrampen die ik gisteren had heb ik niet meer, dus ik denk ook niet dat er iets zit op een plek waar het niet hoort. Ik hou vandaag mijn temp wel goed in de gaten, want als ik koorts zou krijgen dan race ik natuurlijk toch even naar het ZH. Heb net wat zitten googlen over wat dit nu weer zou kunnen zijn, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van, dus ik laat internet maar voor wat het is en laat het maar aan de artsen over.
havefun dit noem je idd een vroege mk, ook omdat je ositiefe test heb! maar hou idd je temp en het bloeden goed in de gaten meid. en morgen toch even de ha bellen en even vragen om echo, wantmeschien ben je niet goed leeg(sorry komt beetje hard over) en hopelijk zit er nog wel een gezond kindje in je buik en was dit een onverklaarbare bloeding...(bij mij mk's had ik meestal toch ruim 7 tot 14 dagen een bloeding)
Goedemorgen op deze witte paasdag! Havefun, rare gebeuren hoor! erg verwarrend ook. Ik hoop met heel mijn hard dat je gewoon zwanger blijkt en dat het toch een ongi is, soms blijven vrouwen de eerste paar maanden toch ongesteld. idd maar even informeren bij de fertiliteitsarts of het ziekenhuis. Sterkte! Bijgaand mijn kaartje, morgen een hoge temp en krijg op CD16 mijn kruis, goed geklust dus. Dat worden 2 spannende weken, pffff.
Goedemorgen, hier een heugelijk moment, 36.5 C Ja klinkt stom, maar mijn laatste echte menstruatie was begin oktober vorig jaar. Havefun, mijn innestelingsbloeding duurde 2 dagen. Okee het liep niet langs mijn benen maar had wel een paar volle tampons, ik had ook stolsels. Mijn vriendin heeft een baby van 3 maanden, en de eerste 14 weken heeft ze vrijwel dagelijks gevloeid. Ik ga toch even voor je doorduimen hoor! Stoetel, je hebt toch wel geklust he smallgirl wat een mooi kaartje! mama2801 ook al zo'n mooi kaartje. Die krampen kunnen er heel goed bij horen hoor, net als de steken in je borsten. Mieke's ei is geweest en je hebt goed geklust. Dat wordt inderdaad heel spannend!
Ik heb al iets van 8 ongi's na de pil gehad nu, voor de 1e keer geen last van die klachtjes die ik altijd heb, word ik wel zenuwwachtig van eigenlijk.. Hier ligt geen sneeuw trouwens.. Nou mieke toch een ei, mooi! En molly nou maar hopen dat er snel een ongi komt..!